Projekt Võrr d4 -
Tormi5 - 28-06-2005
Tere oman siis 1957a Verhovina (jutude järgi ) Alustasin 0
http://www.pilt.ee/view/24453/ siin pilte lammutamisest ja ettevalmistused eeltööks ja lõpp tulemus
http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/7954/ Sain ta onu käest suht nutuses seisukorras (ex poex sõitis ja ruunas omal ajal)tõin omale ära ja tegin korda sõidan taga suht arva(kui siis pühapäeva pill) Küsige midagi mida weel teada tahaks
RE: Projekt Võrr d4 -
m2rtu - 29-06-2005
Ilus töö, kiitus!
RE: Projekt Võrr d4 - karukoobaz - 29-06-2005
naq uus!!!kaua tegid?
RE: RE: Projekt Võrr d4 -
Tormi5 - 29-06-2005
karukoobaz Kirjutas:naq uus!!!kaua tegid?
paar päeva ja poolikud õhtud mootorit sai päev otsa puhastatud lapiga jn vatitikudega
RE: Projekt Võrr d4 -
rnkx - 29-06-2005
See näeb välja nagu Vene miilitsa ratas.
RE: Projekt Võrr d4 -
myya - 29-06-2005
Miks te panete pilte mingi pilt.ee,se see on rohkem maas kui üleval. Muidu ilus võrr.
RE: Projekt Võrr d4 -
isandpauk - 29-06-2005
Paljud jupid ei ole originaalid, kuid lõpptulemus on ilus. Selle isendi puhul on tegemist hea näitega, et mitte alati ei ole vaja masinat 100% originaaliks taastada, et lõpptulemus saaks ilus ning kasutatav.
RE: RE: Projekt Võrr d4 -
Tormi5 - 29-06-2005
isandpauk Kirjutas:Paljud jupid ei ole originaalid, kuid lõpptulemus on ilus. Selle isendi puhul on tegemist hea näitega, et mitte alati ei ole vaja masinat 100% originaaliks taastada, et lõpptulemus saaks ilus ning kasutatav.
Aga võite pakkuda originaal osi es teel
RE: Projekt Võrr d4 -
isandpauk - 29-06-2005
saaks aidata esiporilauaga (hetkel pilti tast ei ole),tagaporikaga(koos reflektoriga), ketikaitsega, võibolla ka pakiraamiga - ma ei saa hetkel hästi aru, kas su masinal see originaal või mitte - tundub olevat riga või lvovi tehase toodang, kuid kõigil sarnastel verhovina piltidel on pakikas teissugune vt. pilte.
Originaalis võiks asi välja näha umbes nii:
1. Hr. Oldmopedi verhovina B-902
http://www.hot.ee/oldmoped/mopeedid/902.htm
2. Hr. Molotov51 verhovina
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=635
Minu liigne kola on selline:
http://www.jogevamc.ee/pictures/jupid/05290001.jpg
http://www.jogevamc.ee/pictures/jupid/05290005.jpg
Ma miskipärast arvan, et sul ei ole mulle midagi nende juppide vastu pakkuda, kui siis võiks teha vahetust pakiraamidega...
RE: Projekt Võrr d4 -
mossepower - 29-06-2005
Kindlasti ei ole tegu Verhovinaga!
Väljalaskeaasta ei saa sel kuidagi 57 olla ,sest 57 ja 58 toodeti ju nn. muldvalukarteriga D-4-sid ehk vanemat varianti, aga see D4 uuem ja levinum variant ning seega saab selle aasta olla 1959-1962/3?
Tõonäoliselt on see võrr toodetud Penza Jalgrataste tehases(PVZ-Penzkii velosipednõi zavod), sellele viitab ka 50`ja 60`date PVZ-idele tüüpiline pakiraam ja mis kõigetähtsam märk, kus kirjas ZIF-Penza!
Arvatavasti ei olnudki sellel võrril originaalis tulesid, kuna tootja oli ju Jalgrataste tehas, samuti polnud ju esitulesi esimestel Lvovi plekk-kere-võrridel.
Tuled pärinevad selle võrril Riga-5 kuni Riga-13-lt, sest neil kasutati täpselt ühesuguseid tulesid 1970-198?(lõpp) aastatel.
Minuarust ei pea sellele hakkama nüüd Verhovina juppe külge kruvima, sest arvatavasti oli see võrr säilinud originaalina, kuna sa oled mulle ise rääkind ,et oli vanaisa juures kaua aega seisnud.
Sul on õnnestunud saada väga haruldane võrr! Hoia seda hästi
Miks sa oled originaal esiratta välja vehetanud, kui ma ei eksi oli sul selline Gauja/verhovina tüüpi esipiduriga ratas?
TErv,
MArek
RE: Projekt Võrr d4 -
Molotov51 - 30-06-2005
Ma arvan ka et see uuem masin sul on, sest mul on mootori silt veel pleki peal mis on eraldi mootorikülge pandud neetidega, aga sul on juba mootorisse löödud ja tagatuli jne.
PS! Sai selle sama võrriga mille pildi isandpauk pani ka Vanasõidukite sajandisõit jõgevalt saadik läbi tehtud - ainuke probleem oli katkine tagukumm, aga see leidis lahenduse ja sai jätkata.
RE: RE: Projekt Võrr d4 -
isandpauk - 30-06-2005
mossepower Kirjutas:Kindlasti ei ole tegu Verhovinaga!
Väljalaskeaasta ei saa sel kuidagi 57 olla ,sest 57 ja 58 toodeti ju nn. muldvalukarteriga D-4-sid ehk vanemat varianti, aga see D4 uuem ja levinum variant ning seega saab selle aasta olla 1959-1962/3?
Tõonäoliselt on see võrr toodetud Penza Jalgrataste tehases(PVZ-Penzkii velosipednõi zavod), sellele viitab ka 50`ja 60`date PVZ-idele tüüpiline pakiraam ja mis kõigetähtsam märk, kus kirjas ZIF-Penza!
Arvatavasti ei olnudki sellel võrril originaalis tulesid, kuna tootja oli ju Jalgrataste tehas, samuti polnud ju esitulesi esimestel Lvovi plekk-kere-võrridel.
Tuled pärinevad selle võrril Riga-5 kuni Riga-13-lt, sest neil kasutati täpselt ühesuguseid tulesid 1970-198?(lõpp) aastatel.
Minuarust ei pea sellele hakkama nüüd Verhovina juppe külge kruvima, sest arvatavasti oli see võrr säilinud originaalina, kuna sa oled mulle ise rääkind ,et oli vanaisa juures kaua aega seisnud.
Sul on õnnestunud saada väga haruldane võrr! Hoia seda hästi Miks sa oled originaal esiratta välja vehetanud, kui ma ei eksi oli sul selline Gauja/verhovina tüüpi esipiduriga ratas?
TErv,
MArek
Mossepoweril on õigus, tegemist tundub olevat ZIF-i mudeliga 16VM aga ma pole päris kindel. Ainuke pilt mis mul õnnestus netist \"välja imeda\" on
suht nott.
Samas kui pilte võrrelda, siis ei klapi summuti, porilauad, lenks ning puudu on keskhark koos raami kinnitusega, ketikaitse, pedaaliketi pinguti.
RE: RE: Projekt Võrr d4 -
Tormi5 - 30-06-2005
mossepower Kirjutas:Kindlasti ei ole tegu Verhovinaga!
Väljalaskeaasta ei saa sel kuidagi 57 olla ,sest 57 ja 58 toodeti ju nn. muldvalukarteriga D-4-sid ehk vanemat varianti, aga see D4 uuem ja levinum variant ning seega saab selle aasta olla 1959-1962/3?
Tõonäoliselt on see võrr toodetud Penza Jalgrataste tehases(PVZ-Penzkii velosipednõi zavod), sellele viitab ka 50`ja 60`date PVZ-idele tüüpiline pakiraam ja mis kõigetähtsam märk, kus kirjas ZIF-Penza!
Arvatavasti ei olnudki sellel võrril originaalis tulesid, kuna tootja oli ju Jalgrataste tehas, samuti polnud ju esitulesi esimestel Lvovi plekk-kere-võrridel.
Tuled pärinevad selle võrril Riga-5 kuni Riga-13-lt, sest neil kasutati täpselt ühesuguseid tulesid 1970-198?(lõpp) aastatel.
Minuarust ei pea sellele hakkama nüüd Verhovina juppe külge kruvima, sest arvatavasti oli see võrr säilinud originaalina, kuna sa oled mulle ise rääkind ,et oli vanaisa juures kaua aega seisnud.
Sul on õnnestunud saada väga haruldane võrr! Hoia seda hästi Miks sa oled originaal esiratta välja vehetanud, kui ma ei eksi oli sul selline Gauja/verhovina tüüpi esipiduriga ratas?
TErv,
MArek
Ei ole mina esiratast vahetanud vanaisa võrril on see trummelpiduri oma Isa rääkis mulle kuidas asi oli veneajal kui ta väike oli osteti poest võrr mootor võeti maha algul kui väiksed olid liiga siis kasutati jalgrattana seda ja pärast kui suuremax said pani mu isa,ehk tema isa mootori peale ja siis sõitsid temaga Põhimõteliselt on see võrr mu isa jagu väiksest peale sai toodud ta venna juurde ja tema poeg sõitis taga kui katki läx midagi ja seisma jäi ja mina võtsin ta omale ja tegin korda vot nii siis
MA URITAN UURIDA WEEL VANAISALT JA ISALT
RE: Projekt Võrr d4 -
Tormi5 - 01-10-2012
Tervitust foorumi rahvas vahepeal aastad mööda läinud!Vahepeal sõitnud ka ikka ilusate ilmadega võrriga ja nipet näpet otsast alustatud jooksude korrastamisega.Sadulal sai kate ära vahetatud + alumiinum detaile poleeritud pastaga!Plaanis kunagi ikkagi uuesti legoks võtta ja raam uuesti üle värvida kuna värv koorub jn(kehv eeltöö).Ja nüüd vahelduseks kostitan teid ikka uuemate 2011 a piltidega ka.
*Loodan ,et suurte piltide pärast pahased ei ole,narr oleks väikseid ka toppida
!
RE: Projekt Võrr d4 -
Erik - 02-10-2012
kiivri eest 5+! ausalt
RE: Projekt Võrr d4 -
Tormi5 - 05-10-2012
(02-10-2012, 22:46 PM)Erik Kirjutas: kiivri eest 5+! ausalt
See ka nsv aegne kunagi mingi vorm saadud ja selle järgi tehtud omale ka
Võrri eest 5 kt ei saagi?
RE: Projekt Võrr d4 -
Ranno - 06-10-2012
Kas seda bensiinivoolikut teiselt poolt raami ei anna viia. Väga tuleohtlik koht.
RE: Projekt Võrr d4 -
jonnypoiss - 06-10-2012
Tere, kui kellelgi on pakkuda v-902 ketikaitset, see veel puudu, siis voiks värvimisse viia
5204212
juhanson1@gmail.com
RE: Projekt Võrr d4 -
Tormi5 - 21-10-2012
(06-10-2012, 00:07 AM)Ranno Kirjutas: Kas seda bensiinivoolikut teiselt poolt raami ei anna viia. Väga tuleohtlik koht.
Teiseltpoolt saaks aga siis läheks karpa külge vooliku nurk veelgi kokku või noh kitsamalt! *Selle ehituse algusest peale seal olnud ptüii.
RE: Projekt Võrr d4 -
Pleku - 22-10-2012
(06-10-2012, 19:49 PM)mellpoiss Kirjutas: Pakkuda ei ole ja pole ka just ülemäära neid pakkumisel näinud....
Keegi pole küsinud, muidu võiks neid ju vorpida