Projekt Võrr d4
#1

Tere oman siis 1957a  Verhovina  (jutude järgi ) Alustasin 0 http://www.pilt.ee/view/24453/ siin pilte lammutamisest ja ettevalmistused eeltööks  ja lõpp tulemus http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/7954/ Sain ta onu käest suht nutuses seisukorras (ex poex sõitis ja ruunas omal ajal)tõin omale ära ja tegin korda  sõidan taga suht arva(kui siis pühapäeva pill) Küsige midagi mida weel teada tahaks Rolleyes
Vasta
#2

Ilus töö, kiitus!
Vasta
#3

naq uus!!!kaua tegid?
Vasta
#4

karukoobaz Kirjutas:naq uus!!!kaua tegid?

paar päeva ja poolikud õhtud mootorit sai päev otsa puhastatud lapiga jn vatitikudega
Vasta
#5

See näeb välja nagu Vene miilitsa ratas.


Vasta
#6

Miks te panete pilte mingi pilt.ee,se see on rohkem maas kui üleval. Muidu ilus võrr.
Vasta
#7

Paljud jupid ei ole originaalid, kuid lõpptulemus on ilus. Selle isendi puhul on tegemist hea näitega, et mitte alati ei ole vaja masinat 100% originaaliks taastada, et lõpptulemus saaks ilus ning kasutatav.


Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#8

isandpauk Kirjutas:Paljud jupid ei ole originaalid, kuid lõpptulemus on ilus. Selle isendi puhul on tegemist hea näitega, et mitte alati ei ole vaja masinat 100% originaaliks taastada, et lõpptulemus saaks ilus ning kasutatav.


Aga võite pakkuda originaal osi es teel
Vasta
#9

saaks aidata esiporilauaga (hetkel pilti tast ei ole),tagaporikaga(koos reflektoriga), ketikaitsega, võibolla ka pakiraamiga - ma ei saa hetkel hästi aru, kas su masinal see originaal või mitte - tundub olevat riga või lvovi tehase toodang, kuid kõigil sarnastel verhovina piltidel on pakikas teissugune vt. pilte.

Originaalis võiks asi välja näha umbes nii:
1. Hr. Oldmopedi verhovina B-902 http://www.hot.ee/oldmoped/mopeedid/902.htm
2. Hr. Molotov51 verhovina http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=635

Minu liigne kola on selline:
http://www.jogevamc.ee/pictures/jupid/05290001.jpg
http://www.jogevamc.ee/pictures/jupid/05290005.jpg

Ma miskipärast arvan, et sul ei ole mulle midagi nende juppide vastu pakkuda, kui siis võiks teha vahetust pakiraamidega...

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#10

Kindlasti ei ole tegu Verhovinaga!
Väljalaskeaasta ei saa sel kuidagi 57 olla ,sest 57 ja 58 toodeti ju nn. muldvalukarteriga D-4-sid ehk vanemat varianti, aga see D4 uuem ja levinum variant ning seega saab selle aasta olla 1959-1962/3?
Tõonäoliselt on see võrr toodetud Penza Jalgrataste tehases(PVZ-Penzkii velosipednõi zavod), sellele viitab ka 50`ja 60`date PVZ-idele tüüpiline pakiraam ja mis kõigetähtsam märk, kus kirjas ZIF-Penza!
Arvatavasti ei olnudki sellel võrril originaalis tulesid, kuna tootja oli ju Jalgrataste tehas, samuti polnud ju esitulesi esimestel Lvovi plekk-kere-võrridel.
Tuled pärinevad selle võrril Riga-5 kuni Riga-13-lt, sest neil kasutati täpselt ühesuguseid tulesid 1970-198?(lõpp) aastatel.
Minuarust ei pea sellele hakkama nüüd Verhovina juppe külge kruvima, sest arvatavasti oli see võrr säilinud originaalina, kuna sa oled mulle ise rääkind ,et oli vanaisa juures kaua aega seisnud.
Sul on õnnestunud saada väga haruldane võrr! Hoia seda hästi Smile Miks sa oled originaal esiratta välja vehetanud, kui ma ei eksi oli sul selline Gauja/verhovina tüüpi esipiduriga ratas?

TErv,
MArek
Vasta
#11

Ma arvan ka et see uuem masin sul on, sest mul on mootori silt veel pleki peal mis on eraldi mootorikülge pandud neetidega, aga sul on juba mootorisse löödud ja tagatuli jne.

PS! Sai selle sama võrriga mille pildi isandpauk pani ka Vanasõidukite sajandisõit jõgevalt saadik läbi tehtud - ainuke probleem oli katkine tagukumm, aga see leidis lahenduse ja sai jätkata.
Vasta
#12

mossepower Kirjutas:Kindlasti ei ole tegu Verhovinaga!
Väljalaskeaasta ei saa sel kuidagi 57 olla ,sest 57 ja 58 toodeti ju nn. muldvalukarteriga D-4-sid ehk vanemat varianti, aga see D4 uuem ja levinum variant ning seega saab selle aasta olla 1959-1962/3?
Tõonäoliselt on see võrr toodetud Penza Jalgrataste tehases(PVZ-Penzkii velosipednõi zavod), sellele viitab ka 50`ja 60`date PVZ-idele tüüpiline pakiraam ja mis kõigetähtsam märk, kus kirjas ZIF-Penza!
Arvatavasti ei olnudki sellel võrril originaalis tulesid, kuna tootja oli ju Jalgrataste tehas, samuti polnud ju esitulesi esimestel Lvovi plekk-kere-võrridel.
Tuled pärinevad selle võrril Riga-5 kuni Riga-13-lt, sest neil kasutati täpselt ühesuguseid tulesid 1970-198?(lõpp) aastatel.
Minuarust ei pea sellele hakkama nüüd Verhovina juppe külge kruvima, sest arvatavasti oli see võrr säilinud originaalina, kuna sa oled mulle ise rääkind ,et oli vanaisa juures kaua aega seisnud.
Sul on õnnestunud saada väga haruldane võrr! Hoia seda hästi Smile Miks sa oled originaal esiratta välja vehetanud, kui ma ei eksi oli sul selline Gauja/verhovina tüüpi esipiduriga ratas?

TErv,
MArek

Mossepoweril on õigus, tegemist tundub olevat ZIF-i mudeliga 16VM aga ma pole päris kindel. Ainuke pilt mis mul õnnestus netist \"välja imeda\" on suht nott.
Samas kui pilte võrrelda, siis ei klapi summuti, porilauad, lenks ning puudu on keskhark koos raami kinnitusega, ketikaitse, pedaaliketi pinguti.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#13

mossepower Kirjutas:Kindlasti ei ole tegu Verhovinaga!
Väljalaskeaasta ei saa sel kuidagi 57 olla ,sest 57 ja 58 toodeti ju nn. muldvalukarteriga D-4-sid ehk vanemat varianti, aga see D4 uuem ja levinum variant ning seega saab selle aasta olla 1959-1962/3?
Tõonäoliselt on see võrr toodetud Penza Jalgrataste tehases(PVZ-Penzkii velosipednõi zavod), sellele viitab ka 50`ja 60`date PVZ-idele tüüpiline pakiraam ja mis kõigetähtsam märk, kus kirjas ZIF-Penza!
Arvatavasti ei olnudki sellel võrril originaalis tulesid, kuna tootja oli ju Jalgrataste tehas, samuti polnud ju esitulesi esimestel Lvovi plekk-kere-võrridel.
Tuled pärinevad selle võrril Riga-5 kuni Riga-13-lt, sest neil kasutati täpselt ühesuguseid tulesid 1970-198?(lõpp) aastatel.
Minuarust ei pea sellele hakkama nüüd Verhovina juppe külge kruvima, sest arvatavasti oli see võrr säilinud originaalina, kuna sa oled mulle ise rääkind ,et oli vanaisa juures kaua aega seisnud.
Sul on õnnestunud saada väga haruldane võrr! Hoia seda hästi Smile Miks sa oled originaal esiratta välja vehetanud, kui ma ei eksi oli sul selline Gauja/verhovina tüüpi esipiduriga ratas?

TErv,
MArek


Ei ole mina esiratast vahetanud vanaisa võrril on see trummelpiduri oma Isa rääkis mulle kuidas asi oli veneajal kui ta väike oli osteti poest võrr mootor võeti maha algul kui väiksed olid liiga siis kasutati jalgrattana seda ja pärast kui suuremax said pani mu isa,ehk tema isa mootori peale ja siis sõitsid temaga Põhimõteliselt on see võrr mu isa jagu väiksest peale sai toodud ta venna juurde ja tema poeg sõitis taga kui katki läx midagi ja seisma jäi ja mina võtsin ta omale ja tegin korda vot nii siis

MA URITAN UURIDA WEEL VANAISALT JA ISALT
Vasta
#14

Tervitust foorumi rahvas vahepeal aastad mööda läinud!Vahepeal sõitnud ka ikka ilusate ilmadega võrriga ja nipet näpet otsast alustatud jooksude korrastamisega.Sadulal sai kate ära vahetatud + alumiinum detaile poleeritud pastaga!Plaanis kunagi ikkagi uuesti legoks võtta ja raam uuesti üle värvida kuna värv koorub jn(kehv eeltöö).Ja nüüd vahelduseks kostitan teid ikka uuemate 2011 a piltidega ka.CoolCool
[Pilt: k99ylk.jpg]
[Pilt: 21map6q.jpg]
[Pilt: 2ajqtd2.jpg]
[Pilt: 2s9f6hh.jpg]
[Pilt: 15fri3n.jpg]
[Pilt: uym10.jpg]

*Loodan ,et suurte piltide pärast pahased ei ole,narr oleks väikseid ka toppida Toungue!
Vasta
#15

kiivri eest 5+! ausalt Wink
Vasta
#16

(02-10-2012, 22:46 PM)Erik Kirjutas:  kiivri eest 5+! ausalt Wink


See ka nsv aegne kunagi mingi vorm saadud ja selle järgi tehtud omale ka
Võrri eest 5 kt ei saagi?Rolleyes
Vasta
#17

Kas seda bensiinivoolikut teiselt poolt raami ei anna viia. Väga tuleohtlik koht.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#18

Tere, kui kellelgi on pakkuda v-902 ketikaitset, see veel puudu, siis voiks värvimisse viiaSmile
5204212
juhanson1@gmail.com
Vasta
#19

(06-10-2012, 00:07 AM)Ranno Kirjutas:  Kas seda bensiinivoolikut teiselt poolt raami ei anna viia. Väga tuleohtlik koht.


Teiseltpoolt saaks aga siis läheks karpa külge vooliku nurk veelgi kokku või noh kitsamalt! *Selle ehituse algusest peale seal olnud ptüii.Smile
Vasta
#20

(06-10-2012, 19:49 PM)mellpoiss Kirjutas:  Pakkuda ei ole ja pole ka just ülemäära neid pakkumisel näinud....

Keegi pole küsinud, muidu võiks neid ju vorpida Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne