automoto.ee foorumid
Jagaja ehitus kontaktivabaks - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Jagaja ehitus kontaktivabaks (/showthread.php?tid=17449)



Jagaja ehitus kontaktivabaks - altraditional - 10-09-2006

Tekkis siis kuri plaan üks harilik kontaktidega jagaja kontaktide ikkest vabastada. Põhiliseks probleemiks on sobiva anduri ja andurit mõjutava detaili valik ja nende kinnitamine jagaja sisse, ülejäänud elektroonika peaks juba lihtsamini teostatav olema. Kas kellelgi on kogemusi jagada? Mis auto süütesüsteem oleks hea "doonoriks" võtta?

Mootoriks on R6.


RE: Jagaja ehitus kontaktivabaks - Style - 10-09-2006

Loll küsimus: milleks???


RE: Jagaja ehitus kontaktivabaks - altraditional - 10-09-2006

Täpsuse ja töökindluse pärast. Et vältida kontaktide kulumisest, sädelemisest ja lõtkust tulenevaid süüte ebatäpsuseid.


RE: Jagaja ehitus kontaktivabaks - Molotov51 - 10-09-2006

Võta parem doonoriks mõne muu R6 süsteem (nt BMW) ja pane terve jagaja peale ja lahenda aretamine mehaaniliste ümberehituste teel. Jääb asi täpsemalt töötav ning töökindlam.


RE: Jagaja ehitus kontaktivabaks - altraditional - 11-09-2006

Kas siis keegi ei ole asjaga tegelenud?


RE: Jagaja ehitus kontaktivabaks - Jesper - 12-09-2006

Kõige parem on kasutada flying magnet tüüpi crank triggerit, ehk vända otsa kinnitatavat 4 magnetiga rattakest koos halli anduriga (mingi Honeywelli oma pidi hea olema, täpset tootekoodi peast ei tea). Süütesüsteemide valik on lai, mina olen MegaSquirti fänn, aga kommertstootjatest on levinud näiteks MSD süsteemid. Paljud kiidavad ka VEMS-i, kuigi ainult süüte juhtimiseks on see ehk kallivõitu. Sobiva juhtsüsteemiga saad crank triggeri kasutamise puhul jagaja ning kõrgpinge jaotusvõrgu üldse elimineerida ning kasutada eraldiseisvaid süütepoole iga silindri juures.

Kui on soov OEM juppidega mängida, siis R6-le mõeldud süütesüsteeme leiab näiteks BMW kapottide alt, aga minu isiklik arvamus on et selline tegevus tasub ära ainult siis kui juhtud ise romulat omama. Mingid vajalikud OEM pisividinad võivad poes selliste hindadega olla et... Järelturu süsteemi paigaldad ja programmeerid täpselt seda tegema, mida vaja, OEM sobitamine nõuab enamasti mingit häkkimist, timmimist ja muud keberniiti ning ei pruugi lõppkokkuvõttes üldse odavam tulla, sest romulad ja jupimüüjad tahavad ka järelmaksuga plasmatelekaid osta.


RE: Jagaja ehitus kontaktivabaks - Jesper - 12-09-2006

Aa ja seda ka, et kui asi tegelt ka huvitab, mitte näpud lihtsalt ei sügele, siis see on kohustuslik lugemisvara (järjekord käib alt üles).


RE: Jagaja ehitus kontaktivabaks - MGartin - 12-09-2006

Ise kaalun sellist http://www.123ignition.nl/products.php tüüpi 4 punkti jagaja ostmist, Hall anduri põhimõttega, puudub igasugune vastukaalude ja vaakum korrektori mäng, süüte nihutamine toimub elektroonilislt vastavalt pöörete arvule.


RE: Jagaja ehitus kontaktivabaks - gaaz - 13-09-2006

Mina võtaks ikka mingi vana R6 bemmi süüte (jagaja, natuke juhtmeid ja kommuka). natuke treida viilida puurida ja asi käib nagu kellavärk. läbi proovitud teema.