Gaz 53 mootorimure - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Gaz 53 mootorimure (
/showthread.php?tid=17686)
Gaz 53 mootorimure -
grynno - 04-10-2006
Tere!
Hädasti oleks abi vaja. Masinaks siis GAZ53 kallur aastast 1987.
Mure järgmine: külmast peast töötab mootor normaalselt aga kui soojaks läheb siis kaob jõud ära ja võtab nagu "hinge kinni". Aeg-ajalt viskab ka paar pauku sumpasse. Kust peaks hakkama viga otsima?
Tänud ette
RE: Gaz 53 mootorimure -
mesamees - 05-10-2006
Vaata kiirenduspump üle,tundub,et ei saa piisavalt "kätte"(minu GAZ 52-l oli sama jama,sel oli kirenduspumba düüs kinni).
RE: Gaz 53 mootorimure -
grynno - 18-10-2006
No nii! Probleem läinud nüüd konkreetsemaks ja ühtlasi ka veidramaks. Mootor töötab nn. tsüklitena. Paned masina käima, saad mootori soojaks ja sõidab nagu muiste, 90km/h nalja teha. Seda aga seni kuni on vaja teha mingi suuna muutus ehk siis pidurdada. Pärast seda ei õnnestu kohe kuidagi hoogu üles saada ja jõudu pole mootoril ollagi. Järsult gaasi vajutades võtab hinge päris kinni. Nii vaikselt meelitades saab kuidagi 3. käiguga kulgeda, 4.'ga ei jaksa. Asi jätkub kuni järgmise pidurduseni ja suuna muutmisele. Siis sõidab jälle nagu muiste. Ja nii edasi, ja nii edasi, ikka pidurdusest pidurduseni. Ilmselt kui sõita järjest ühe "soojaga" 100 kilomeetrit käib mootor täiesti ok. Ja kogu see jama toimub tühja autoga, ei ole julgenud koormat selga pannagi.
Igasugu arvamused teretulnud!!!
RE: Gaz 53 mootorimure -
korvimees - 18-10-2006
Kui pidurdamist mainid, siis tuli esimisena pähe voolik sisselaske kollektorist pidurivõimendisse ning pidurivõimendi membraan. Kas need asjad on ikka korras ja ühendused tihedad? Võid prooviks üldse sisselaskekollektoris pidurivõimu otsa sulgeda ja siis proovida. Pead ainult arvestama, et pidurivõim ei tööta sel juhul ning pidurdusmaa hoopis teine.