m 2140 (põllumaj.) - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: m 2140 (põllumaj.) (
/showthread.php?tid=17772)
m 2140 (põllumaj.) -
Shander - 12-10-2006
Keegi rääkis, et on olemas mosse 2140 põllumajanduslik variant. Kas kellegil äkki on selline või teab keegi midagi sellisest, mille poolest ta erineb tavalisest 2140, ja üldse võiks tutvustada seda autot. Kui kellegil endal on siis äkkki paneks mõne pildi ka üles, mind hakkas huvitama millega võiks tegu olla.
RE: m 2140 (põllumaj.) -
13piisab - 12-10-2006
4*trummelpidur; jäigem vedrustus ja tehasest '76 kolvid mootoris (teh passi väitel 52kW tavalise 412 moto 55kW asemel). Ongi vist kõik
teet,
peagi 21406-ga liigub...
RE: m 2140 (põllumaj.) -
Aspelund - 12-10-2006
Tugevamad vedrud, karterikaitse ja A-76 peale tehasest häälestet mootor. Tehasetähis oli vist M-21406.
Muud vist polnudki.
Loe ka seda teemat:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14640
Asp.
RE: m 2140 (põllumaj.) -
supp - 12-10-2006
minu sugulasel on uuena ostetud, muud erinevust ei näe kui ees trummel pidurid ja vist 76-ga võis sõita, kui hea pakkumise teed võibolla müüb ära, auto heas korras siiani ül ametlikult läbinud
RE: m 2140 (põllumaj.) -
Kelm - 12-10-2006
Üks asi on veel, nimelt esimene ja tagumine poolraam on omavahel ühendatud, nii,et moodustub täisraam. Kere sellegipoolest kandev.
RE: m 2140 (põllumaj.) -
ats97 - 13-10-2006
Kas ka mitte jahutussüsteemi ehitus natuke ei erinenud? Endal oli tavaline 2140 ´80 ja selle oli termostaat mootorist eraldi - samasugune nagu Źhigulil, kuid põllumajanduslikul A76ga töötavatel mootoritel oli termostaat mootori "küljes" - eraldi klapp mis käis sinna üles "kopsiku" sisse - parandage, kui eksin!
RE: m 2140 (põllumaj.) -
krister - 13-10-2006
ats97 Kirjutas:Kas ka mitte jahutussüsteemi ehitus natuke ei erinenud? Endal oli tavaline 2140 ´80 ja selle oli termostaat mootorist eraldi - samasugune nagu Źhigulil, kuid põllumajanduslikul A76ga töötavatel mootoritel oli termostaat mootori "küljes" - eraldi klapp mis käis sinna üles "kopsiku" sisse - parandage, kui eksin!
Esimestel 2140-l (vähemalt minul olnud '76. a. autol) oli ka termostaat kirjeldatud viisil.
RE: m 2140 (põllumaj.) -
ats97 - 13-10-2006
krister Kirjutas:ats97 Kirjutas:Kas ka mitte jahutussüsteemi ehitus natuke ei erinenud? Endal oli tavaline 2140 ´80 ja selle oli termostaat mootorist eraldi - samasugune nagu Źhigulil, kuid põllumajanduslikul A76ga töötavatel mootoritel oli termostaat mootori "küljes" - eraldi klapp mis käis sinna üles "kopsiku" sisse - parandage, kui eksin!
Esimestel 2140-l (vähemalt minul olnud '76. a. autol) oli ka termostaat kirjeldatud viisil.
Aga kas Sinu masinal olid ikka ees ketaspidurid?
RE: m 2140 (põllumaj.) -
krister - 13-10-2006
Ketaspidurid ikka. Esimeste 2140-te iseärasustest on siin foorumis tükati ka juttu olnud. Mulle on jäänud mulje, et foorumlane taruvaras võiks nendes asjades selgust tuua.
RE: m 2140 (põllumaj.) -
taruvaras - 15-10-2006
krister Kirjutas:Ketaspidurid ikka. Esimeste 2140-te iseärasustest on siin foorumis tükati ka juttu olnud. Mulle on jäänud mulje, et foorumlane taruvaras võiks nendes asjades selgust tuua.
Taruvarga huviorbiidist jääb 2140 välja, kuid mu kunagisel 77. a 2140-l oli küll temostaat veel vanaviisi ülal alumiiniumkorpuse sees. Mis aastal see aga alla lõdvikute vahele kolis, seda mitte ei tea.