Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 06-10-2007
Tere!
Kuna ajavahemikul 1995-2002.aastal omasin esimese E-seeria Rekordit, siis
tuli vana hea aeg meelde ja ei saanud muretsemata j?a.Selle eelmisega sai pea 100000km kulgetud.Kere l?s sai otsa.
Eelmise omaniku jutu j?i on v?kem isend igap?akasutuses olev auto.
Sai tegelikult valitud nelja pakkumise seast. Kere altpoolt pole j?dki p?likumalt kaeda, kuid ? v?mus nii vana auto kohta on ?tuste
enam kui rahuldav. Roostet on, kuid Opeli kohta v?. Siis ikka osati ?st plekist autosid teha. Tegelikult on garaazhis seisnud kogu aeg.
Lisadest pole autol rohkem kui rooliv?ndi, ?lla reguleeritav juhiiste ja tehase poolt katuseluuk.
Kesklukku, ?urven?ikut ja tahhomeetrit ei ole. 4-k?uline.Nendel isenditel, millel rohkem lisasid olid ?iru kerega v??uosaga(veermikuga). Mootor oli tegelikult see peamine faktor, mis meelitas. Tegu on viimastele Rekorditele pandud suurima kolvik?uga ja momendiga mootoriga. Ja see on tegelikult t?i tuntav, sest kere on raske, mis n? v?amat s?See selleks. Masinal on kehtiv T?
Vead t?suse j?ekorras, mida olen avastanud:
1) sidur kohati libiseb;
2) tagasilla kandist tulenev undamine (rattalaager v?aagrid);
3) v? m?dunud hele(!) salong, mida olen juba puhastanud;
4) mingid kobinad esisillas;
5) kerge leke bensiinitorustikus;
6) juhi k?listuja alumine uksehinge tihvt vist pooleks kulunud.
Rohkem ei oska nagu midagi ?a, sest autoga on ?lt heaperemehelikult ?k?ud. M? v?iparandused on tehtud.
V?etavalt on k?tud talvel esinurgaga lumehange.
Ahjaa. Keegi tarkpea on unustanud lansekaid keevitades vihmavee ?vooluavad alles j?a. Enamus vett j?autosse, kuid see on vist ka
n?s peatatud. P?d pole enam m?aks l?ud. Loodame, et nii ka j?.
T? sai hangitud 100kr(ainult) eest ?ituleklaas , mis oli vist kivi saanud ja niiskusepoiss oli juba hakanud reflektorit korrodeeruma.
Tulevikus ootab siis siduri remont ja p?likum ?tus ning plaanide tegemine. Mingil ajal tuleb ustel polstrid eemaldada ja plekk ? m?da.
Varsti teen ka kl? !
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
kotlet - 08-10-2007
päris tore tundub . Rekord on üle kõige ikka .
Pilte tahaks väga näha
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 12-12-2007
Tehtud tööd:
1) hooratta ja korvi vahetus (üks spetsialist oli ainult ketta uue pannud, kuid hoorattal oli juba rant tekkinud ja korvi hõõrdepind ka väga kahtlaselt lainjas) tänud siinkohal ryblik1-le
2) üks tagaratta laager
3) uksetihvtide vahetus (peaaegu oleks auto põlema läinud, sest pitsiga
soojendades tulid vanad tihvtid väga visalt välja)
4) õhufiltri vahetus
5) bensiini tagasivoolu torustiku väike uuendus (loe:rooste, mis muud)
Plaanitavad tööd:
1) sharniiri vahetus (paras k...p)
2) tagumiste pidurite silindrite vahetus
3) CO ja tühikäigu kontroll, sest eelsüütenurga panin kõrva järgi paika
4) vahesummuti vahetus vist
5) elektrijuhtmestiku kontroll, sest salongi tuulutuse korral laadimistuli hõõgub (reostaat on korrastatud)
Juhtumised:
Naabrimees "otsustas" tagurdama hakata just Rekordi suunas ja tabas oma
uuema Seati stangenurgaga tagumisse tiivaserva : tagajärjeks oli hunnik
plastmassitükke asfaldil ja minu autol vaevu märgatav mõlk ilma värvikahjustusteta.Tehke omad järeldused, milline auto on tugevam. Vedas, et keset ust või tagatiiba mats ei tulnud.
Auto on igapäevases kasutuses endiselt.
Pildid.Varsti tuleb seeria.
Kalle
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
13piisab - 13-12-2007
tere Kalle,
kui norida, on masina tüüp "Rekord 2E":
http://risk2000.narod.ru/history/rekord.htm
selle masina teine nimi on tõesti "aukude hirm"
soovitan (kuigi ilmselt tead seda...) esilanseronidele strutbari panna - ning kui soovid, võid plaanitava tegevus nr 3 asemel / eel mult strobo võtta
terv,
Teet
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
pppp - 13-12-2007
Tolle auto sünnimaal kutsutakse facelifti-eelset Rekord E1 ja selle järgset Rekord E2
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 13-12-2007
Värv on tal suhteliselt matiks kulunud, kuid eks vanust ole ju ka.
Ostes oli märgata, et palju sõidetud tolmustel maateedel.
Selle lansekate vajumisega olen nõus, kuid tundub, et eelmine omanik on selle suutnud pidama saada. Sellest alljärgnevad pildid.
http://foto.inbox.lv/kalletuuning/OPEL-REKORD-2-2i
Kahetsen, et oleks võinud olla automaatkast, kuid nüüd juba hilja. Esialgu on plaanis sõita lobjaku tulekuni, sest mingit korrosioonitõrjet sellele aparaadile tehtud ei ole... Kevadel lasen vähemalt uksed tõrva kindlasti täis.
Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 20-01-2008
eile-täna sai pikem ots Pärnusse ja tagasi tehtud;
auto oli praktiliselt täislastis (ilma käruta;küll aga katuseraamiga) selle tormi käes; ikka päris jube kuidas küljelt-küljele autot ka metsavahel liigutas; pidevalt pidi rooliga korrigeerima; panin paagi silmini (ca 41 l ) Tallinnas täis ja eks vaatab palju kütusekulu tuleb; muidu töötab mootor nagu loom ; sellise raske kere jaoks on jõudu-kiiendust piisavalt
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW - olevtoom - 20-01-2008
Kalle1 Kirjutas:sellise raske kere jaoks on jõudu-kiiendust piisavalt 
Raske kere? Miski 1200 kilo ehk nagu Astra...
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 02-02-2008
sai jebitud ühe sharniiriga;
vajalikud ühendused tulid küll kohe lahti, kuid koonusest ise tuli tegelane välja kolkida (samal ajal kangiga survet avaldades);
läksime nii hoogu, et kui töö valmis tuli alles meelde, et pilte teha;
leivanumbriks kujunes väljapressimine peale keeviõmbluste eemaldamist;
kuna gaasikeevituse pitsi polnud (kuumaga lahti ehmatada), siis ketaslõikuriga sharniiri polt pooleks ja pressi vahele ning käes ta oligi; polt tui sellepärast poolitada, et õõtsa mugavamini pressi alla asetada; siis jälle uus jupp asemele, keevitus ja koostamine vastupidises järjekorras
jõle teoreetiline jutt sai
kuid nüüd on teha veel:
1) üks sisemine rooliots
2) pidurid
3) summuti
4) märtsis uus ülevaatus
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
vilukas - 06-02-2008
Omasin 5 aastat Record E 78-aasta väljalaset. Peale korralikku ülekäimist kestis ja kestis ta oma eksistentsi lõpuni väga truult. Teele jättis (teeäärde 15 minutiks seisma) kõigest 1 korra ja seda gaasitrossi purunemise tõttu. Kirutagu seda Opelit palju tahes, kunagi osati ikka autosi teha.
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
hundu615 - 06-02-2008
Nõus,omanud ja peres kokku olnud 7 opelit,ei üht halba sõna nende kohta.
Nagu mu sõbrad naeravad et opeleid panid kokku pimedad,ma selle peale,et forde panid kokku üldse orbikud.
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 12-02-2008
eile installisin parempoolse aknapihusti ette klapi, mis idee kohaselt vedelikul
paaki tagasi ei lase voolata; tulemus oli kohe märgatav; ennem pidi ootama kahe sortsu vahel natuke, kuid nüüd larista järjest kasvõi terve paak tühjaks; suhteliselt keskpärane hind, kuid seda siis tegijalt firmalt nagu Trico, 35 krooni; väike aga tubli
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 02-03-2008
et siis jälle aeg edasi läinud ja eile oli päev millal oli viimane aeg pidurid korda teha:
taha läksid kahe liitrise silindrid, mis teoreetiliselt ei tohiks nii suurt
pidurdusjõudu tekitada, kui originaalsed (a 400kr/tk, mõttetu investeering) ;
ülevaatusel mu meelest võrreldakse silla eri rataste pidurdusjõudude erinevust mitte aga suurust (parandage mind kui eksin); klotsid ja trumlid jäid samad, kuigi need olid ka igaks juhuks ligi
ette panin uued ventileeritavad kettad ja ka klotsid sai vahetatud , mingil põhjusel eelmine omanik seda polnud teinud ja andis lihtsalt kaasa
summuti keskmise osaga oli põhiline peavalu , sest tõenäoliselt on kataloogis viga kuna torude jämedused olid erinevad.... ühtlasi tänud Aimarile


, kes üleminekud ringi aitas ehitada
KÜSIMUS SUURELE RINGILE:
olen tähele pannud, et külmalt on kuulda esimeste pidurduste korral imelikku kahinat nagu käiks trummel vastu klotsi metallserva vms;
see aga hiljem kaob; pole Opelitega sellist asja ennem kohanud ;
samas üritasin pidurid reguleerida võrdselt, kuid mine tea...nagu imelik tunne on; äkki keegi teab kaasa rääkida midagist
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
roodla - 03-03-2008
kui klotsid valesti paika saand siis võib klotsi serv küll vastu trummlit hakata käima
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 03-03-2008
ei saa nagu olla, sest siis oleks trummel ja ka klotsi serv värskelt kulunud (olgugi , et piduritolmu täis läheb)
mingi minimaalne ellips on, kuid siis oleks ka jonksat-jonkast tunda; mul on pedaalile vajutades kahin...........
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
roodla - 03-03-2008
aga kas klotisd said uued??
või on trummel suht roostes/ebaühtlaselt seest kulunud ning klots ei ulatu vastu korralikult
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 03-03-2008
to roodla:
kõik peale silindrite ja paigalduskomplekti (vedrud) jäid alles; trumlid omavahel (vasak-parem) vahetusse ei läinud; huvitav, kas siis tõesti paigaldusvedrud nii kõvasti klotse vastu plekki tõmbavad, et nad ei ühti vana asendiga; mõõtsin ära trumli sisemõõdu , mis erines mingi 0,2 mm lubatust (ranti polnud peaaegu üldse); sellepärast ei hakanudki ringi viskama;
kõig huvitavam on see, et hääl tuleb sealt poolt, kus klots vähem kulunud oli;
ei ole välistatud ju tegelikult ka see, et klotside hõõrdkatted on mingi kahtlase tootja päritoluga, mis kahinat tekitavadki; samas olin täheldanud häält ka ennem remonti
automaatregulaatorid võtsin lahti, määrisin ja paigaldasin ilusti nagu peab
mida sellest ülevaatuse värgist arvad ?
AHJAA
laadimine korras, st tühikäigul 14,85 V ja täistuledega, tagaklaasisoojendusega jms-ga 14,65V
seega nagu alguses arvasin peab hakkama otsima kehva massi ühendust; seda aga soojemate ilmade tulekuga
loe eestpolt
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 30-04-2008
pesin autu puhtaks....
tuli täna edvistamise tuju kui Tallinna Rallilt koju tulin ja otsustasin, et
tiibadele on vaja kirjad ja üks liist peale kleepida



RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
Kalle1 - 20-05-2008
uus mure
pidurdamisel roolis vibra
kas siis tõesti on uued kettad liiga kuuma saanud ?! ei tahaks hästi uskuda,sest ikkagi ventileeritavad ; võimalik, et ka rattad tasakaalust väljas
ainus asi, et pole aega kontrollida
hea uudis on see, et salongi põranda küürisin puhtaks ja tundub , et sai hea, kuna nüüd sellist läppand haisu enam tunda pole....lõhnakuuse ostsin ka
RE: Opel Rekord 2.2i `86.a 85kW -
hundu615 - 24-05-2008
Kunagi meil peres rekord 2,2 oli siis sai vennaga rallitud ja pidurdades 140kmh pealt nulli olid kettad kõverad,aga noh pold päris uued ka