06-10-2007, 21:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2008, 23:12 PM ja muutjaks oli Kalle1.)
Tere!
Kuna ajavahemikul 1995-2002.aastal omasin esimese E-seeria Rekordit, siis
tuli vana hea aeg meelde ja ei saanud muretsemata j?a.Selle eelmisega sai pea 100000km kulgetud.Kere l?s sai otsa.
Eelmise omaniku jutu j?i on v?kem isend igap?akasutuses olev auto.
Sai tegelikult valitud nelja pakkumise seast. Kere altpoolt pole j?dki p?likumalt kaeda, kuid ? v?mus nii vana auto kohta on ?tuste
enam kui rahuldav. Roostet on, kuid Opeli kohta v?. Siis ikka osati ?st plekist autosid teha. Tegelikult on garaazhis seisnud kogu aeg.
Lisadest pole autol rohkem kui rooliv?ndi, ?lla reguleeritav juhiiste ja tehase poolt katuseluuk.
Kesklukku, ?urven?ikut ja tahhomeetrit ei ole. 4-k?uline.Nendel isenditel, millel rohkem lisasid olid ?iru kerega v??uosaga(veermikuga). Mootor oli tegelikult see peamine faktor, mis meelitas. Tegu on viimastele Rekorditele pandud suurima kolvik?uga ja momendiga mootoriga. Ja see on tegelikult t?i tuntav, sest kere on raske, mis n? v?amat s?See selleks. Masinal on kehtiv T?
Vead t?suse j?ekorras, mida olen avastanud:
1) sidur kohati libiseb;
2) tagasilla kandist tulenev undamine (rattalaager v?aagrid);
3) v? m?dunud hele(!) salong, mida olen juba puhastanud;
4) mingid kobinad esisillas;
5) kerge leke bensiinitorustikus;
6) juhi k?listuja alumine uksehinge tihvt vist pooleks kulunud.
Rohkem ei oska nagu midagi ?a, sest autoga on ?lt heaperemehelikult ?k?ud. M? v?iparandused on tehtud.
V?etavalt on k?tud talvel esinurgaga lumehange.
Ahjaa. Keegi tarkpea on unustanud lansekaid keevitades vihmavee ?vooluavad alles j?a. Enamus vett j?autosse, kuid see on vist ka
n?s peatatud. P?d pole enam m?aks l?ud. Loodame, et nii ka j?.
T? sai hangitud 100kr(ainult) eest ?ituleklaas , mis oli vist kivi saanud ja niiskusepoiss oli juba hakanud reflektorit korrodeeruma.
Tulevikus ootab siis siduri remont ja p?likum ?tus ning plaanide tegemine. Mingil ajal tuleb ustel polstrid eemaldada ja plekk ? m?da.
Varsti teen ka kl? !
Kuna ajavahemikul 1995-2002.aastal omasin esimese E-seeria Rekordit, siis
tuli vana hea aeg meelde ja ei saanud muretsemata j?a.Selle eelmisega sai pea 100000km kulgetud.Kere l?s sai otsa.
Eelmise omaniku jutu j?i on v?kem isend igap?akasutuses olev auto.
Sai tegelikult valitud nelja pakkumise seast. Kere altpoolt pole j?dki p?likumalt kaeda, kuid ? v?mus nii vana auto kohta on ?tuste
enam kui rahuldav. Roostet on, kuid Opeli kohta v?. Siis ikka osati ?st plekist autosid teha. Tegelikult on garaazhis seisnud kogu aeg.
Lisadest pole autol rohkem kui rooliv?ndi, ?lla reguleeritav juhiiste ja tehase poolt katuseluuk.
Kesklukku, ?urven?ikut ja tahhomeetrit ei ole. 4-k?uline.Nendel isenditel, millel rohkem lisasid olid ?iru kerega v??uosaga(veermikuga). Mootor oli tegelikult see peamine faktor, mis meelitas. Tegu on viimastele Rekorditele pandud suurima kolvik?uga ja momendiga mootoriga. Ja see on tegelikult t?i tuntav, sest kere on raske, mis n? v?amat s?See selleks. Masinal on kehtiv T?
Vead t?suse j?ekorras, mida olen avastanud:
1) sidur kohati libiseb;
2) tagasilla kandist tulenev undamine (rattalaager v?aagrid);
3) v? m?dunud hele(!) salong, mida olen juba puhastanud;
4) mingid kobinad esisillas;
5) kerge leke bensiinitorustikus;
6) juhi k?listuja alumine uksehinge tihvt vist pooleks kulunud.
Rohkem ei oska nagu midagi ?a, sest autoga on ?lt heaperemehelikult ?k?ud. M? v?iparandused on tehtud.
V?etavalt on k?tud talvel esinurgaga lumehange.
Ahjaa. Keegi tarkpea on unustanud lansekaid keevitades vihmavee ?vooluavad alles j?a. Enamus vett j?autosse, kuid see on vist ka
n?s peatatud. P?d pole enam m?aks l?ud. Loodame, et nii ka j?.
T? sai hangitud 100kr(ainult) eest ?ituleklaas , mis oli vist kivi saanud ja niiskusepoiss oli juba hakanud reflektorit korrodeeruma.
Tulevikus ootab siis siduri remont ja p?likum ?tus ning plaanide tegemine. Mingil ajal tuleb ustel polstrid eemaldada ja plekk ? m?da.
Varsti teen ka kl? !
vanakooli austaja