voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 19-10-2008
tere
Selline jama et kui vänta lüüa siis ainult paugub ja kui käima lükata siis sõidab umbes 200 meetrit (kuid sedagi ainult poole kaasiga sest täie kaasiga hakkab pooma) ja sureb välja. Mis viga võib olla?
ettetänades: Kaarel
RE: voshod 3m käivitumine -
oneway1992 - 19-10-2008
sooviks ka teada et mis viga võib olla sõbra iz teeb sama jama
RE: voshod 3m käivitumine -
indrek1000 - 19-10-2008
Süüde vajab vast korrigeerimist.
RE: voshod 3m käivitumine -
marts777 - 19-10-2008
Tundub, et kütuse segu on lahja. Karbuss tuleks puhastada/reguleerida. Teinekord võivad samad nähud esineda ka bensukraani ummistumisel.
RE: voshod 3m käivitumine -
hendrik - 19-10-2008
Arvatavasti saab liiga palju peale ja see lämmatab süüte ning mootor ei tööta korralikult.
RE: voshod 3m käivitumine -
marts777 - 19-10-2008
hendrik Kirjutas:Arvatavasti saab liiga palju peale ja see lämmatab süüte ning mootor ei tööta korralikult.
Kui saaks palju peale, siis oleks olukord vastupidine- täie gaasiga töötaks, poolega tõmbaks täis.
RE: voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 19-10-2008
hendrik Kirjutas:Arvatavasti saab liiga palju peale ja see lämmatab süüte ning mootor ei tööta korralikult.
aga ma lasin selle siibri küljes oleva nõela nii alla kui sain aga ikka ei midagi

ja igas astmes proovisin kahjuks muutusi ei toimunud
RE: voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 19-10-2008
aga külapeal üks vanamees seletas mulle et panen kolvi surnud seisu lasen 4 mm alla ja siis panen süüte paikka on see õige kuna mul niimodi tehtud praegu?
RE: voshod 3m käivitumine -
marts777 - 19-10-2008
Kui saab palju peale, siis peab summutist töötamise aeg normaalsest rohkem suitsu tulema.Kui saab vähe kätte, siis proovi käivitamise aeg kätt väheke õhu ava ees hoida.
RE: voshod 3m käivitumine -
indrek1000 - 19-10-2008
võsaott93 Kirjutas:aga külapeal üks vanamees seletas mulle et panen kolvi surnud seisu lasen 4 mm alla ja siis panen süüte paikka on see õige kuna mul niimodi tehtud praegu?
Nii, vanake rääkis, aga asi on nii et kui kolb üleval keerad vastupäeva kolvi alla. Millimeetrid siit:
http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/27655645
Ja silma järgi voshodil õigeks saada on pea et võimatu, sellejaoks vaja sellist asja:
http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/35285235
Ning samuti ka oskust kasutada.
Edit: ka karburaatori võib üle vaadata, ning ka süütesüsteem ( küünal, süütepool ja süütemäng ise)
RE: voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 23-10-2008
proovisime sõbraga vahetükiga jawa karbussi peale aga siis isegi ei paukunud:S kuigi see on sõitva masina pealt kunagi võetud
RE: voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 23-10-2008
aga kas seda paukumist või tekidata ka see kui karbuss kuskilt vahelt õhku saab?? näiteks õhupuhasti toru vahelt või karpa tihend ära
RE: voshod 3m käivitumine -
indrek1000 - 23-10-2008
Karpa tihend võib küll, samuti ka simmerid võivad muret teha. Ma kasutan karburaatori kinnituseks papitihendit + kuumakindel silikoon.
RE: voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 24-10-2008
mis need simmerid on??

RE: voshod 3m käivitumine -
reljo86 - 24-10-2008
Simmerid - õigemini kaelustihendid. asuvad väntvõlli raamlaagrite kõrval.
RE: voshod 3m käivitumine -
rauno600 - 24-10-2008
mootori väntvõlli tihendid

,ja seda paukumist põhjustab vast ikka vale süüde

Kas käivitades mootoro tagasi ei löö?
RE: voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 24-10-2008
selge

tagasi küll ei löö
RE: voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 29-10-2008
panin süüte paika (endaarust) nihkkaliibriga aga ikka paugub käivitamis el ning siis üritasin ka kätt karbussi õhuvõtu ava ette panna kuid ei midagi

ei ole mingit tagasilööki

oskab veel keegi midagi soovitada??
RE: voshod 3m käivitumine -
võsaott93 - 29-10-2008
ning siis sai veel igasuguseid küünlaid proovitud

aga kas see oleks abiks kui ma hermeetikuga karbussi tihenid täiesti õhukindalks teeksin?? ja veel et kummale poole magneetot vms keerates läheb süüde varasemaks kummale poole hilisemaks??
RE: voshod 3m käivitumine -
marts777 - 30-10-2008
Mootori käivitamiseks (vändast) ja hiljemaks korralikuks käimiseks peavad olema korras kolm asja:
1)süüde e korralik säde õigel momendil(õige/puhas kontakti vahe,töökorras süütepool, -küünal, kondensaator, kõrgepinge juhe, piip) Hilisemaks läeb kui keerad kontaktide alust väntvõlli pöörlemis suunas.
2)toide e kütuse ja õhu segu (sellest on juba räägitud, aga veel- küünla isolaatori õige värvus pruun, must/niiske/märg- rikas segu, hele- lahja segu.
3)kompressioon- segu peab saama surutud õige surve alla (kolvirõngad peavad pidama, silindri pinnal ei tohi olla vigastusi, silindripea ja silindri kokkupuute pind peab olema tihe)
Kui sa need asjad üle käid, siis on suur võimalus, et ka tsikkel normaalselt käima läeb

. Nii et jõudu!