automoto.ee foorumid
esimene projekt bagi - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: esimene projekt bagi (/showthread.php?tid=27198)



esimene projekt bagi - rallikas - 17-03-2009

on plaanis teha siis bagi millega oleks tore s6ita ringi. aga kuna see on muu esimene projekt mida tahan teha oleks ma vaga tanulik kui ma saaks m6nedele oma kysimustele vastuseid.
Praeguseks on olemas 2 oopel katetti kust oleks v6imalik v6ta vajalike juppe. Mootorid on 1,6 ja 1,6 GSI. esisilla veolised.
bagi tahaks ehitada sellist millel oleks k6ik sillad mittes6ltuvad ja et mootor oleks taga.
ma olen proovinud siin juba vaikselt projekte joonistada kuid ma ei suuda v2lja m6elda kuidas panna esisillalist mootarit taha nii et k2iguvahetus oleks k2e juures. ja sellist raami mis peaks ka korralikult vastu:S
ma loodan et ma saan ehk siit mingit abiSmile


RE: esimene projekt bagi - korvimees - 17-03-2009

Hakatuseks võiksid näiteks SELLE teema otsast otsani läbi lugeda.


RE: esimene projekt bagi - hundu615 - 17-03-2009

Ja Opelil ei ole sellist mootorit nagu 1,6 Gsi.


RE: esimene projekt bagi - tarko - 18-03-2009

Siiamaani on kõik teemad stiilis "tahan ehitada esimese bagi ja oleks vaja nõu" sinnapaika jäänudki. Käiguvahetusega on kõige lihtsamad lood - kasutad trosse, Passati omi näiteks. Et vedrutus ka põllul valule vastu peaks, siis tuleb sul kiiged ise teha. Ega rohkem ei oskagi midagi soovitada. Mõõdad mootorit, kasti, ennast, istmeid ja hakkad tegema Smile


RE: esimene projekt bagi - alar83 - 19-03-2009

opeli mootoriga bagi http://www.carrating.org/car.php?13497 käiguvahetus hoovastiku abil, toimis päris hästi, halb lugu selle risti mootoriga, kipub lühemat pooltelge lõhkuma, muu tehniline osa pidas hästi vastu.


RE: esimene projekt bagi - rallikas - 19-03-2009

tarko Kirjutas:Siiamaani on kõik teemad stiilis "tahan ehitada esimese bagi ja oleks vaja nõu" sinnapaika jäänudki. Käiguvahetusega on kõige lihtsamad lood - kasutad trosse, Passati omi näiteks. Et vedrutus ka põllul valule vastu peaks, siis tuleb sul kiiged ise teha. Ega rohkem ei oskagi midagi soovitada. Mõõdad mootorit, kasti, ennast, istmeid ja hakkad tegema Smile

ma tean ja sead et kui kirjutatakse tahaks ehitada midagi j22b tavaliselt asi sinna pika. Ja see pole ka mingi ime kui mul j22b se asi kuskil katki, sest eelmised kokkupuuted on autoga siis kui sai sidur 2ra vahetatud.
Jah ega vanust on ka nii v2he et ei ole j6udnud veel oskusigi sellel ala omandada aga eks j6ab k6ike tuleb lihtsalt yks asi korraga v6ttaSmile


RE: esimene projekt bagi - martvl - 27-04-2009

mul endal peas juba aastaid sarnane idee !
sai muretsetud üks zazi kere !
sellega sain kaasa bagijaoks tehtud esisilla !
mootoriks tuleks azlk2140 mootor !
kast skooda 120 oma !
poolteljed skooda ja bmw e36 hübriid !
kuid mure selles et kas teha toruraam või kasutada zazi põhja ?
mis soovitused on ?
keegi varem miskit sarnast teinud ?


RE: esimene projekt bagi - moto-onu - 27-04-2009

Toruraam oleks ikka etem. Peab valule paremini vastu... Ma ise tegin mõned aastad tagasi endale muravei ja izh-i paasil bagi..Kasutasin karprauda.


RE: esimene projekt bagi - carrec - 27-04-2009

AZLK 2140-ne mootor ei ole kohe kindlasti kõige parem variant, ta ei pea seda valu küll vastu! Parem ja töökindlam on ikkagi mõni lääne auto mootor, kasvõi tagaveolise fordi OHC, ehk siis ühe nukkvõlliga mootor, see kannatab pöördeid ja on lollikindel ka!


RE: esimene projekt bagi - martvl - 27-04-2009

soovitatav siis toruraam teha !
kus juures üle üks 2.0 scorpa kuid sellel ju ajud ja värgid ?
venetehikal see eletriosa kergem !


RE: esimene projekt bagi - carrec - 27-04-2009

Vanematel-karburaator mootritel ei ole aju, kõik on sama nagu Nõukogude autodel, kuid vastupidavus on kordades suurem!