automoto.ee foorumid
häda gaz24-aga - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: häda gaz24-aga (/showthread.php?tid=27487)



häda gaz24-aga - taurusx - 03-04-2009

tervist mure siis selles.et panen auto käima,mootor käib soojaks siis hakkab auto lätutama,sama tunne nagu taoks soojast peast silindreid tagant ära ja kui pingsalt kuulata,siis on kuulda kuidas vahest võtab silindri järgi ja siis viskab jälle tagant ära!!

küsimus siis: et mis võib seda põhjustada??

homme plaanis ka mootori suve ära mõõta, küsin ka üle,et mis on normaalne silndri surve gaz24 mootril?


RE: häda gaz24-aga - Aare - 05-04-2009

(03-04-2009, 23:00 PM)taurusx Kirjutas:  tervist mure siis selles.et panen auto käima,mootor käib soojaks siis hakkab auto lätutama,sama tunne nagu taoks soojast peast silindreid tagant ära ja kui pingsalt kuulata,siis on kuulda kuidas vahest võtab silindri järgi ja siis viskab jälle tagant ära!!

küsimus siis: et mis võib seda põhjustada??

homme plaanis ka mootori suve ära mõõta, küsin ka üle,et mis on normaalne silndri surve gaz24 mootril?

Kontrolli küünlad. Kui küünlad on töötavad küünlad, siis portselani värvus on pruunikas. Sellised pane tagasi. Kui on tahmane, vaheta välja. Kui läheb jälle tahmaseks või märjaks on viga selles silindris. Kollaka värvusega portselani värvus näitab lahjat segu. Bensiini tase ujukiruumis madal. Silindrite töötamist saab kontrollida ka süütejuhtmete eemaldamiste abil, mida teha ühe kaupa. Kui eemaldatud juhtme puhul mootori töö häirub vähe, siis on töötav, kui hakkab hullusti kakkuma vöi jääb isegi seisma, siis on just see tõbine.
Arvan, et sellel mootoril on tekstoliit hammasratas kurja juur. Nimelt on hakkand natuke liikuma metall südamikul olev tekstoliit. Ta nõksub vähe edasi- tagasi ja muudab gaasijaotuse nurkasid. Mootori kuumenedes detailid kuumenevad ja paisuvad. Erinevad materjalid paisuvad erinevalt ja laseb need detailid omavahel liikuma.


RE: häda gaz24-aga - 2715 - 05-04-2009

Miks kohe nii keerulised vead?
Võvad ka klapid reguleerimata olla.


RE: häda gaz24-aga - Veteran - 05-04-2009

Silindrite töötamist saab kontrollida ka süütejuhtmete eemaldamiste abil, mida teha ühe kaupa. Kui eemaldatud juhtme puhul mootori töö häirub vähe, siis on töötav, kui hakkab hullusti kakkuma vöi jääb isegi seisma, siis on just see tõbine
[/quote]

Ja ära unusta vanasõna "enne mõtle, siis ütle ( või kirjuta) !

Terv. Veteran.


RE: häda gaz24-aga - taurusx - 05-04-2009

(05-04-2009, 08:54 AM)Veteran Kirjutas:  Silindrite töötamist saab kontrollida ka süütejuhtmete eemaldamiste abil, mida teha ühe kaupa. Kui eemaldatud juhtme puhul mootori töö häirub vähe, siis on töötav, kui hakkab hullusti kakkuma vöi jääb isegi seisma, siis on just see tõbine

Ja ära unusta vanasõna "enne mõtle, siis ütle ( või kirjuta) !

Terv. Veteran.
[/quote]


lätutama hakkab just siis kui mootor soojaks töötab! küünlad ei ole märjad,vaid tahmased pisut! ja seda ka veel,et sai pandud tuttuus poe karpa peale! es ta reguleeringut tahab! tooreklappi kinni tõmmata ei saa.sureb kohe välja!

aga kui suur peab olema normaalse mootori puhul silindri surveaste?


RE: häda gaz24-aga - Edel - 05-04-2009

Kompresiooni (mitte surveastet) tahetakse siis teada..
Ühes silindris 10 ja rohkem oleks normaalne.


RE: häda gaz24-aga - taurusx - 05-04-2009

(05-04-2009, 17:47 PM)EdR Kirjutas:  Kompresiooni (mitte surveastet) tahetakse siis teada..
Ühes silindris 10 ja rohkem oleks normaalne.



ok mõõdiku järgi sain kõikide silindrite surve 14 -14,2


RE: häda gaz24-aga - Edel - 05-04-2009

(05-04-2009, 18:12 PM)taurusx Kirjutas:  ok mõõdiku järgi sain kõikide silindrite surve 14 -14,2

See on minu arusaama järgi väga hea.


RE: häda gaz24-aga - gaz-24 - 05-04-2009

mina arvan, et karbuss tahab sättimist saada. segu liiga rikas!
toorega ei tohi auto ennast täis küll tõmmata. ka sooja mootoriga mitte


RE: häda gaz24-aga - taurusx - 05-04-2009

kui suur peab olema ujuki ja ujukikaane vahe?


kunagi ladal panin ujuki ja kaane vahele 8mm puuri ja asi toimis igati hästi!


ja auto ei tõmbagi täis,vaid sureb välja! küünlad on kuivad ja tahmased!


RE: häda gaz24-aga - Maakas - 05-04-2009

Ma tean kunagi sai ikka ladal paika pandud niimoodi, et ujukil on mingid sooned sees, et need paraleelselt kaanega ja oli väga hea.


RE: häda gaz24-aga - taurusx - 07-04-2009

nii asi hakkab jumet võtma! oopis üks pisike hoovastik oli karbussist puudu! see mis toore klapi juurest alla karpa jalga jookseb! nüüd töötab auto ka toorega!