Teatis v66randamise kohta. -
Killer666 - 28-08-2009
Jama siis selline.
Selgus , et autol , millel oli äsja l6ppenud teh. ylevaatus pole politse andmebaasis arvelgi.
Arkst öeldi , et on tehtud teatis v66randamise kohta. Minuteada viimasega peaks tohtima s6ita ju vähemalt vormistamisele arksse? Puuduva ylevaatusega peaks saama teh.ylevaatuse punkti s6ita?
iizi.net lubab teha sellele autole kindlustust , samuti oli Konkreetse juhtumise käigus kehtiv kindlustus. Kas kogu see jama seoses sellega v6ib olla p6hjustatud sellest , et autol on veel vana sinine teh. pass??
RE: Teatis v66randamise kohta. -
bom - 28-08-2009
Tsitaat:Liiklusregistri büroo kustutab sõiduki ajutiselt registrist omaalgatuslikult, kui registrisse kantud omanik teatab sõiduki võõrandamisest, kuid omandaja ei ole ettenähtud aja jooksul esitanud taotlust registriandmete muutmiseks. Sellisel juhul loetakse sõiduk registris olevaks pärast registriandmete muutmiseks esitatud taotluse alusel registreerimistunnistuse väljastamist.
http://www.ark.ee/atp/?id=233
UTFG või kuidas see lühend oligi.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
Killer666 - 28-08-2009
Kas keegi teab , kas on mingi suurem jama sellest , et auto mootor on vahetatud bensiinist diiselmootoriks. Helistasin arksse ,sealt öeldi , pole midagi , omaniku vahetusel tuleb seda öelda , vormistatakse sama 900 eegu eest ära. Helistasin sinn tehno osakonda, seal öeldi , et vaja teha suvalises ylevaatuspunktis mingi suitsemis kontroll ja siis see paber ennem esitada.
Tekkis kysimus , et kas auto on ka vaja siis arksse kohale viia? Ja ytleme näiteks , et autot tahab keegi tark yle vaadata , siis näiteks tahan mina Rakveres vormistada , siis kas seal Rakveres on yldse siis see v6imalik.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
MANKS - 28-08-2009
(28-08-2009, 22:29 PM)Killer666 Kirjutas: Kas keegi teab , kas on mingi suurem jama sellest , et auto mootor on vahetatud bensiinist diiselmootoriks. Helistasin arksse ,sealt öeldi , pole midagi , omaniku vahetusel tuleb seda öelda , vormistatakse sama 900 eegu eest ära. Helistasin sinn tehno osakonda, seal öeldi , et vaja teha suvalises ylevaatuspunktis mingi suitsemis kontroll ja siis see paber ennem esitada.
Tekkis kysimus , et kas auto on ka vaja siis arksse kohale viia? Ja ytleme näiteks , et autot tahab keegi tark yle vaadata , siis näiteks tahan mina Rakveres vormistada , siis kas seal Rakveres on yldse siis see v6imalik.
Ise vastasid oma küsimusele ära. Kõik nõuded on ilusti põhjendatud. Tehno osakond vajab lihtsalt paberit, millel on näit ja vastav allkiri peal, mille alusel mootori liiki muuta võivad.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
motamees - 28-08-2009
Minu teada on mootori vahetus teisele küttele üleminekuga ümberehitus, mis nõuab ekspertiisi.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
Killer666 - 28-08-2009
(28-08-2009, 23:18 PM)motamees Kirjutas: Minu teada on mootori vahetus teisele küttele üleminekuga ümberehitus, mis nõuab ekspertiisi.
jah , aga Algul öeldi , et vormistame niisama ära. Siis öeldi , et v6id igaks juhuks tehno -osakonnast yle uurida , andsid numbri , sealt siis öeldi , et vaja m66ta midagi ennem. Ja siis k6ik. Lihtsalt ei tahaks yllatusi rohekm
RE: Teatis v66randamise kohta. -
ryblik1 - 29-08-2009
kas killer on omale saanud ühe kummalise saatusega opel rekord e1 millele diiselkone on vahele pandud?
RE: Teatis v66randamise kohta. -
dad - 29-08-2009
(28-08-2009, 23:18 PM)motamees Kirjutas: Minu teada on mootori vahetus teisele küttele üleminekuga ümberehitus, mis nõuab ekspertiisi.
Juhul kui tehasest on sama kerega autole pandud sama tüüpi diiselmootorit, siis käid enne TÜV-st läbi ja pärast vormistad ARK-s kontrollakti alusel ära.
Dad.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
Killer666 - 29-08-2009
(29-08-2009, 07:38 AM)ryblik1 Kirjutas: kas killer on omale saanud ühe kummalise saatusega opel rekord e1 millele diiselkone on vahele pandud?
Kahjuks kyll

.. Sain proovis6itu ka teha 1,5 km..

.
Aga kas selle kontrollakti jaoks on vaja see auto kuidagi sinna kohale viia v6i?
RE: Teatis v66randamise kohta. -
90Deville - 29-08-2009
ikka on
RE: Teatis v66randamise kohta. -
Killer666 - 29-08-2009
Noojh:
Eks siis esmaspäeval paistab , kuulu järgi pidavad ark nüüd tööpäeviti lahti olema. Saaks vähemalt auto arvele ja kindlustuse tehtud , siis saaks edasi m6elda

.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
Raudpats - 29-08-2009
Ma võin küll natuke eksida, aga minuteada peaks see asi käima natuke teises järjekorras. Kõigepealt tuleb esitada ARK-sse avaldus ümberehitusloa saamiseks. Seal siis peab olema kirjas, mida täpselt taha soovitakse (antud juhul siis bens. mootori vahetus diisli vastu). Peast ei tea neid protsente öelda, aga võimsus , kubatuur ja vist mootori mass tohivad erineda originaalist mingi 20-25% . Ja kui siis Teie poolt esitatud andmed sobivad ja normist kõrvale ei ole kaldutud, siis saate ümberehitust lubava dokumendi, mille alusel võib hakata tegutsema. Diiselmootoril tuleb pärast ümberehituse lõppemist ja enne registrikande muudatuse tegemist tõesti teha "tahmakontroll", seejärel on võimalik teha reg. tunnistuse vahetus. Kui millegagi mööda panin, siis las mõni targem parandab.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
dad - 29-08-2009
(29-08-2009, 16:19 PM)sass Kirjutas: Ma võin küll natuke eksida, aga minuteada peaks see asi käima natuke teises järjekorras. Kõigepealt tuleb esitada ARK-sse avaldus ümberehitusloa saamiseks. Seal siis peab olema kirjas, mida täpselt taha soovitakse (antud juhul siis bens. mootori vahetus diisli vastu). Peast ei tea neid protsente öelda, aga võimsus , kubatuur ja vist mootori mass tohivad erineda originaalist mingi 20-25% . Ja kui siis Teie poolt esitatud andmed sobivad ja normist kõrvale ei ole kaldutud, siis saate ümberehitust lubava dokumendi, mille alusel võib hakata tegutsema. Diiselmootoril tuleb pärast ümberehituse lõppemist ja enne registrikande muudatuse tegemist tõesti teha "tahmakontroll", seejärel on võimalik teha reg. tunnistuse vahetus. Kui millegagi mööda panin, siis las mõni targem parandab.
Kopi-paste ARK kodulehelt:
Ümberehituseks ei loeta:
1) agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;
Sinu poolt kirjeldatud juhtum on stillis "paneme zapikule bemari mootori", seal on jah terve rodu lisatingimusi ja nõudeid.
Dad.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
Raudpats - 29-08-2009
(29-08-2009, 17:03 PM)dad Kirjutas: [
Kopi-paste ARK kodulehelt:
Ümberehituseks ei loeta:
1) agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;
Sinu poolt kirjeldatud juhtum on stillis "paneme zapikule bemari mootori", seal on jah terve rodu lisatingimusi ja nõudeid.
Dad.
Dad-il võib olla õigus. Siiski mõnes kohas mõeldakse selle sõnastuse all seda, et näiteks ühe 2,0 bensiinimootori võid vahetada teise samasuguse vastu ja seda ei ole vaja kusagil registreerida. Kui aga bensiinimootor asendada diiselmootoriga (või näiteks 2x võimsama bensiinimootoriga ) , siis ei ole see enam "sama sõidukitüübi versioon". On paar sellist kogemust. Samas selle loa taotlemine on läinud väga kiiresti ja tõrgeteta, kui kasutada sobivaid doonordetaile.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
dad - 29-08-2009
(29-08-2009, 18:54 PM)sass Kirjutas: Siiski mõnes kohas mõeldakse selle sõnastuse all seda, et näiteks ühe 2,0 bensiinimootori võid vahetada teise samasuguse vastu ja seda ei ole vaja kusagil registreerida. Kui aga bensiinimootor asendada diiselmootoriga (või näiteks 2x võimsama bensiinimootoriga ) , siis ei ole see enam "sama sõidukitüübi versioon". On paar sellist kogemust. Samas selle loa taotlemine on läinud väga kiiresti ja tõrgeteta, kui kasutada sobivaid doonordetaile.
See võib ju oleneda ka ARK töötaja "arusaamisest" seaduse tõlgendamisel, sellised juhtumeid on kahjuks massiliselt ette näidata
Näitena võib võtta Mersu w123 kere milles väikseim mootor on 2.0 diisel (vist oli 64Hj) ja suurim 2.8 bensakas (185Hj) ... kere sama ja peale kasti ja difri seal vahet polegi.
Dad.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
taruvaras - 30-08-2009
(28-08-2009, 10:30 AM)Killer666 Kirjutas: Jama siis selline. ...
Kas kogu see jama seoses sellega v6ib olla p6hjustatud sellest , et autol on veel vana sinine teh. pass??
Ükskõik, kas sellel autol on mootor vahetatud või ei ole või mida iganes, kui on vana sinine teh. pass, tuleb omanikuvahetuseks ka auto ARK-is ette näidata. Sinises passis pole veel seda nn. tüübikinnitust.
Sõidukit pole vaja vaid roheliste passide, nii vanema, kaheosalise passi olemasolul, kui ka uuema rohelise passi omamisel.
See veel, et registritoiminguid võib teha suvalises ARK-i büroos üle Eesti.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
ryblik1 - 30-08-2009
see kutt kelle käest sa selle rekordi said, selle kodaniku vend sai arkis ülikiirelt asja korda. läks autoga kohale , näitas ette ja arki töötaja vaatas üle ning vaatas arvutist andmed üle ja asi ei läinud isegi tallinna otsustamiseks. kohapeal pandi passi kirje et tehniliste andmete muudatus, sisuliselt sai ta uue passi kohe ja kirje sinna sisse et ümberehitus lubatud. ja see toiming oli tartus tehtud poole tunniga. mujal arki onusid ei tea ja samas võib ka nende juhmuse tõttu minna kauem aega. aga kuna seal on vahetus tehtud suht krralikult siis ei tohiks probleeme olla. probleem oli vaid selles et sa tegid asju valesti. enne sõitma kui regama. oleks pidanud vastupidi tegema eriti kui teadsid et seal on kõik asjad tegemata. samas vanale omanikule ma mitu korda mainisin et võiks ära teha regamise. aga ju siis polnud viitsimist.
edu. tegu on väga hästi säilinud rekord e1 ga. ps sellele autole võin pakkuda musta sametsisu jne. juppe igasuguseid veel omal seismas vanadest aegadest. kapott on ka minult pärit.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
Killer666 - 01-09-2009
(30-08-2009, 13:56 PM)ryblik1 Kirjutas: ...
No asja pullim lugu , on see , et diskomeestega kammisin kodu trepist 3 meetri kaugusel. Lihtsalt ei olnud m6istvad inimesed. Tahtsid auto ka ära teisaldada , aga peale tunni pikkust protsessimist jäi see ära. Minuteada puudud siis ainult üv, aga selgus palju muudgi.
(30-08-2009, 13:56 PM)ryblik1 Kirjutas: ...
Esmaspäeva hommikul enne kukke ja koitu oli start Rakvere poole(lootes , et ei kohta siis eriti igasuguseid), aga auto loobus käivitumast. Selge see , et see oli halb enne ja jätsin asja katki. Praeguseks on vist käivitumise mure lahendatud , vedasin ajutise lahendusena jämeda v6imujuhtme pagasniku ja panin Suuuuuuuure aku sinna .
Mingi keiss oli sellega , et paagist tulev kyttetoru oli umbes.
Teen praegu nädalase myygikatse , kui ei 6nnestu , siis järgmine esmaspäev lähen arksse
(30-08-2009, 13:56 PM)ryblik1 Kirjutas: ...
Juppidest huvitaks tegelikult sama värvi tagumine pagasniku luuk ,nagu esimene kapott
RE: Teatis v66randamise kohta. -
Killer666 - 04-09-2009
(29-08-2009, 19:08 PM)dad Kirjutas: See võib ju oleneda ka ARK töötaja "arusaamisest" seaduse tõlgendamisel, sellised juhtumeid on kahjuks massiliselt ette näidata 
Näitena võib võtta Mersu w123 kere milles väikseim mootor on 2.0 diisel (vist oli 64Hj) ja suurim 2.8 bensakas (185Hj) ... kere sama ja peale kasti ja difri seal vahet polegi.
Dad.
Vaat väga huvitav on see tegelt , kuidas suhtutakse sellistesse mudelitesse , kus polegi diiselmootorit tehases peale pandud?
näiteks kupee mesad ,calibrad, audi coupe jne..
Aga kui hakata m6tlema , siis hiljuti oli myygis yks mb sec diiselmootoriga , yks audi coupe oli ka. Ime , et keegi veel calibrale pole diislit peale pannud.
Bmw 6.(e24) v6iks olla , sinna paneks kyll diisli vahele (bemmifännidelt saaks ilmselt tappa), aga kui bensiini ei raatsi osta ja tahad "äge" olla , siis pole muud varianti.
RE: Teatis v66randamise kohta. -
ryblik1 - 05-09-2009
bemmi meeste käest saaksid korraliku ketuka kui 6st rikkuma hakkaksid
ma siin hakkan ka cadillaci rikkuma vist. tehase 5,0 v8 bensu asemele satub 6,2d v8 kuid nyy konks siis selles et pandi vaid 5,7d sellele . seega 6,2 on arki järgi lõhki. näis kas nad selle 5,7 ja 6,2 vahel ülds vahet teevad. ma ütlen neile et tegu on 5,7 ga

ma arvan et lambad aru ei saa mitte. väliselt on need kaks üpris eristamatud.
hetkel maadlen arkis sellega et saada üks valesti registreeritud opel combo õieti arvele. auto on tehtud n1 2 kohaliseks kaubikuks, kuigi tegelikult on tegu m1 5 kohalise tour seeria autoga.
aga ega arkis ongi nii et ise pead teadma rohkem kui nemad sulle rääkida tahavad. minul arusaam suuresti et nad oma arvates jube targad, sina loll ja tüütad neid peale selle....