Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Jama siis selline.
Selgus , et autol , millel oli äsja l6ppenud teh. ylevaatus pole politse andmebaasis arvelgi.
Arkst öeldi , et on tehtud teatis v66randamise kohta. Minuteada viimasega peaks tohtima s6ita ju vähemalt vormistamisele arksse? Puuduva ylevaatusega peaks saama teh.ylevaatuse punkti s6ita?
iizi.net lubab teha sellele autole kindlustust , samuti oli Konkreetse juhtumise käigus kehtiv kindlustus. Kas kogu see jama seoses sellega v6ib olla p6hjustatud sellest , et autol on veel vana sinine teh. pass??
Pole midagi targemat teha
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Kas keegi teab , kas on mingi suurem jama sellest , et auto mootor on vahetatud bensiinist diiselmootoriks. Helistasin arksse ,sealt öeldi , pole midagi , omaniku vahetusel tuleb seda öelda , vormistatakse sama 900 eegu eest ära. Helistasin sinn tehno osakonda, seal öeldi , et vaja teha suvalises ylevaatuspunktis mingi suitsemis kontroll ja siis see paber ennem esitada.
Tekkis kysimus , et kas auto on ka vaja siis arksse kohale viia? Ja ytleme näiteks , et autot tahab keegi tark yle vaadata , siis näiteks tahan mina Rakveres vormistada , siis kas seal Rakveres on yldse siis see v6imalik.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Minu teada on mootori vahetus teisele küttele üleminekuga ümberehitus, mis nõuab ekspertiisi.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(28-08-2009, 23:18 PM)motamees Kirjutas: Minu teada on mootori vahetus teisele küttele üleminekuga ümberehitus, mis nõuab ekspertiisi.
jah , aga Algul öeldi , et vormistame niisama ära. Siis öeldi , et v6id igaks juhuks tehno -osakonnast yle uurida , andsid numbri , sealt siis öeldi , et vaja m66ta midagi ennem. Ja siis k6ik. Lihtsalt ei tahaks yllatusi rohekm
Pole midagi targemat teha
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
kas killer on omale saanud ühe kummalise saatusega opel rekord e1 millele diiselkone on vahele pandud?
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(29-08-2009, 07:38 AM)ryblik1 Kirjutas: kas killer on omale saanud ühe kummalise saatusega opel rekord e1 millele diiselkone on vahele pandud?
Kahjuks kyll

.. Sain proovis6itu ka teha 1,5 km..

.
Aga kas selle kontrollakti jaoks on vaja see auto kuidagi sinna kohale viia v6i?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Noojh:
Eks siis esmaspäeval paistab , kuulu järgi pidavad ark nüüd tööpäeviti lahti olema. Saaks vähemalt auto arvele ja kindlustuse tehtud , siis saaks edasi m6elda

.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,687
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
Ma võin küll natuke eksida, aga minuteada peaks see asi käima natuke teises järjekorras. Kõigepealt tuleb esitada ARK-sse avaldus ümberehitusloa saamiseks. Seal siis peab olema kirjas, mida täpselt taha soovitakse (antud juhul siis bens. mootori vahetus diisli vastu). Peast ei tea neid protsente öelda, aga võimsus , kubatuur ja vist mootori mass tohivad erineda originaalist mingi 20-25% . Ja kui siis Teie poolt esitatud andmed sobivad ja normist kõrvale ei ole kaldutud, siis saate ümberehitust lubava dokumendi, mille alusel võib hakata tegutsema. Diiselmootoril tuleb pärast ümberehituse lõppemist ja enne registrikande muudatuse tegemist tõesti teha "tahmakontroll", seejärel on võimalik teha reg. tunnistuse vahetus. Kui millegagi mööda panin, siis las mõni targem parandab.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
see kutt kelle käest sa selle rekordi said, selle kodaniku vend sai arkis ülikiirelt asja korda. läks autoga kohale , näitas ette ja arki töötaja vaatas üle ning vaatas arvutist andmed üle ja asi ei läinud isegi tallinna otsustamiseks. kohapeal pandi passi kirje et tehniliste andmete muudatus, sisuliselt sai ta uue passi kohe ja kirje sinna sisse et ümberehitus lubatud. ja see toiming oli tartus tehtud poole tunniga. mujal arki onusid ei tea ja samas võib ka nende juhmuse tõttu minna kauem aega. aga kuna seal on vahetus tehtud suht krralikult siis ei tohiks probleeme olla. probleem oli vaid selles et sa tegid asju valesti. enne sõitma kui regama. oleks pidanud vastupidi tegema eriti kui teadsid et seal on kõik asjad tegemata. samas vanale omanikule ma mitu korda mainisin et võiks ära teha regamise. aga ju siis polnud viitsimist.
edu. tegu on väga hästi säilinud rekord e1 ga. ps sellele autole võin pakkuda musta sametsisu jne. juppe igasuguseid veel omal seismas vanadest aegadest. kapott on ka minult pärit.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(30-08-2009, 13:56 PM)ryblik1 Kirjutas: ...
No asja pullim lugu , on see , et diskomeestega kammisin kodu trepist 3 meetri kaugusel. Lihtsalt ei olnud m6istvad inimesed. Tahtsid auto ka ära teisaldada , aga peale tunni pikkust protsessimist jäi see ära. Minuteada puudud siis ainult üv, aga selgus palju muudgi.
(30-08-2009, 13:56 PM)ryblik1 Kirjutas: ...
Esmaspäeva hommikul enne kukke ja koitu oli start Rakvere poole(lootes , et ei kohta siis eriti igasuguseid), aga auto loobus käivitumast. Selge see , et see oli halb enne ja jätsin asja katki. Praeguseks on vist käivitumise mure lahendatud , vedasin ajutise lahendusena jämeda v6imujuhtme pagasniku ja panin Suuuuuuuure aku sinna .
Mingi keiss oli sellega , et paagist tulev kyttetoru oli umbes.
Teen praegu nädalase myygikatse , kui ei 6nnestu , siis järgmine esmaspäev lähen arksse
(30-08-2009, 13:56 PM)ryblik1 Kirjutas: ...
Juppidest huvitaks tegelikult sama värvi tagumine pagasniku luuk ,nagu esimene kapott
Pole midagi targemat teha
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(29-08-2009, 19:08 PM)dad Kirjutas: See võib ju oleneda ka ARK töötaja "arusaamisest" seaduse tõlgendamisel, sellised juhtumeid on kahjuks massiliselt ette näidata 
Näitena võib võtta Mersu w123 kere milles väikseim mootor on 2.0 diisel (vist oli 64Hj) ja suurim 2.8 bensakas (185Hj) ... kere sama ja peale kasti ja difri seal vahet polegi.
Dad.
Vaat väga huvitav on see tegelt , kuidas suhtutakse sellistesse mudelitesse , kus polegi diiselmootorit tehases peale pandud?
näiteks kupee mesad ,calibrad, audi coupe jne..
Aga kui hakata m6tlema , siis hiljuti oli myygis yks mb sec diiselmootoriga , yks audi coupe oli ka. Ime , et keegi veel calibrale pole diislit peale pannud.
Bmw 6.(e24) v6iks olla , sinna paneks kyll diisli vahele (bemmifännidelt saaks ilmselt tappa), aga kui bensiini ei raatsi osta ja tahad "äge" olla , siis pole muud varianti.
Pole midagi targemat teha