Mis klaasidega tegu? - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Aruteluala (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=55)
+--- Teema: Mis klaasidega tegu? (
/showthread.php?tid=3038)
Mis klaasidega tegu? -
0liver - 19-09-2003
Keldrit koristades tuli pasakihi alt välja paar autoklaasi. Oleks huvitav teada mille omad need on.
Siin nad on
http://www.hot.ee/liman/2.JPG
http://www.hot.ee/liman/3.JPG
http://www.hot.ee/liman/4.JPG
http://www.hot.ee/liman/5.JPG
http://www.hot.ee/liman/6.JPG
-
Alts - 19-09-2003
Äkki Gaz või Zil tüüpi veoauto klaasid? :???
-
siim - 19-09-2003
kahtlustan et need võivad olla pobeda m20 klaasid.kuid see mis on pildil neli on vist mingi tavaline aknaklaas kuna see on liiga kandiline.
ok ..see on minu arvamus:
-
0liver - 19-09-2003
Me eile Wax`iga vaatasime ja jõudsime ühisele otsusele et ei ole aknaklaas.
Liiga paks ja tihendi jälg on ilusti näha.
-
valdo - 22-09-2003
Tagaklaas pole kindlasti Pobi oma. Tal on
suurem ja kaarjas. Esiklaasi pooled ei ole
ka Pobilt; Pobil on pikkuse suhtes kitsamad.
Pakun: GAZ 51, ZIL/ZIS 150/164, Studebaker
vms. Või miski 1930-40te meeriklasest
sõiduauto. Fotodel pole ju mõõtmeid.
Parimat,
Valdo
mõnda aega restaureeritava Pobi omanik
klaasid -
k2rpman - 26-09-2003
sama siin,arvamus järgmine gaz või zil .ma täpselt mäleta marki ei mäleta aga onu vahetas ka kunagi veokil klaase ja olid sama sugused. ega neil erilist väärtust pole
-
0liver - 26-09-2003
Tagaklaasist teen endale vannituppa riiuli
-
0liver - 24-11-2003
Nühkisin tagaklaasi puhtaks ja ühest äärest tuli välja slaavi tähtedega sõna STALINIT (ilmselt lõpust midagi puudu) ja selle all veel midagi millest aru ei saa. Algaks nagu slaavi suure G´ga.
-
valdo - 24-11-2003
staliniit on klaasi mark, täpsemini
tehnoloogia, kuidas seda valmistatakse.
51-l olid jah staliniit-klaasid.
Parimat,
Valdo
-
Jaanus - 25-11-2003
Staliniit e. karastatud klaas. Klaas kuumutatakse aeglaselt kuni 600 kraadini ja siis jahutatakse järsku külma õhuga mõlemalt poolt. Saadakse tugevam ja põrutuskindlam klaas kui tavaline aknaklaas. Pakun et kuni 80-ndateni vurasid kõik autod nende klaasidega, enne kui tuli kilega klaas, e tripleks. Muide puutun iga päev nende klaasidega töö juures kokku.
Terv. Jaanus