Mis klaasidega tegu?
#1

Keldrit koristades tuli pasakihi alt välja paar autoklaasi. Oleks huvitav teada mille omad need on.
Siin nad on
http://www.hot.ee/liman/2.JPG
http://www.hot.ee/liman/3.JPG
http://www.hot.ee/liman/4.JPG
http://www.hot.ee/liman/5.JPG
http://www.hot.ee/liman/6.JPG

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#2

Äkki Gaz või Zil tüüpi veoauto klaasid? :???
Vasta
#3

kahtlustan et need võivad olla pobeda m20 klaasid.kuid see mis on pildil neli on vist mingi tavaline aknaklaas kuna see on liiga kandiline.
ok ..see on minu arvamus:

OldSchool Rulez...Smile
Vasta
#4

Me eile Wax`iga vaatasime ja jõudsime ühisele otsusele et ei ole aknaklaas.
Liiga paks ja tihendi jälg on ilusti näha.

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#5

Tagaklaas pole kindlasti Pobi oma. Tal on
suurem ja kaarjas. Esiklaasi pooled ei ole
ka Pobilt; Pobil on pikkuse suhtes kitsamad.

Pakun: GAZ 51, ZIL/ZIS 150/164, Studebaker
vms. Või miski 1930-40te meeriklasest
sõiduauto. Fotodel pole ju mõõtmeid.


Parimat,

Valdo

mõnda aega restaureeritava Pobi omanik

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

sama siin,arvamus järgmine gaz või zil .ma täpselt mäleta marki ei mäleta aga onu vahetas ka kunagi veokil klaase ja olid sama sugused. ega neil erilist väärtust poleCool
Vasta
#7

Tagaklaasist teen endale vannituppa riiuliSmile

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#8

Nühkisin tagaklaasi puhtaks ja ühest äärest tuli välja slaavi tähtedega sõna STALINIT (ilmselt lõpust midagi puudu) ja selle all veel midagi millest aru ei saa. Algaks nagu slaavi suure G´ga.

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#9

staliniit on klaasi mark, täpsemini
tehnoloogia, kuidas seda valmistatakse.

51-l olid jah staliniit-klaasid.

Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

Staliniit e. karastatud klaas. Klaas kuumutatakse aeglaselt kuni 600 kraadini ja siis jahutatakse järsku külma õhuga mõlemalt poolt. Saadakse tugevam ja põrutuskindlam klaas kui tavaline aknaklaas. Pakun et kuni 80-ndateni vurasid kõik autod nende klaasidega, enne kui tuli kilega klaas, e tripleks. Muide puutun iga päev nende klaasidega töö juures kokku.
Terv. Jaanus
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne