minsk125 forss - kenwood - 21-09-2003
Tuli mõtesse minski forssida.Täpsemalt siis silindrikaant.Aga värk selles ,et kui palju oleks kõige parem seda madalamaks lasta treipingis.Just sellepärast ,et kui lasen liigapalju siis ei lähe käima ja tuleb segukanaleid suurendada ,lasen liigavähe ei anna erilist minekut juurde.:yes
- kenwood - 05-10-2003
Kas keegi teab palju maksab kloostrimetsa motopoes minski armatuurlaud?
-
Olaf - 05-10-2003
vana m-1-m mootori juures sai juba mingi 1mm võrra maha võttes päris hea tulemuse, otsa püsti laskminbe ilma sidurita ja pikk ja järsk kruusane mäkke tõus polnud ka mul selle masinaga siis enam probleem, kasutasin ka uuema minski raami.
-
I.A - 30-11-2003
Kui palju võtta,siis miks ta enam käima ei peaks minema?Sain ise kodustel meetoditel Moskva kaane lihvimisega hakkama.
sai maha võetud umbes 2-3mm.Minekult
kohe tera teine mees

Kõvasti vähem hakkab bensu maiustama
-
marti184 - 30-11-2003
Ma vaatasin oma minski silindrikaant sama eesmärk mõtteis aga vaatasin et krt kui palju võtta tuleb jahutusribi kohe vastu, peab seda ka lihvima ning võib hakata kolbi vastu silindripead peksma.
-
I.A - 30-11-2003
jahutusribi?:??? Egas niipalju tohi ka võtta....:smug
-
marti184 - 01-12-2003
võta endal minski silindrikaas maha, näed ise ka et mingi 0.5 mm saad võtta enne kui jahutusribi hakkab vastu tulema. Sealt edasi hakkad juba jahutusribi ka lihvima. Algul mitte küll ribi täielikus ulatuses aga lõpuks küll.
-
klaabu - 01-12-2003
laske selline töö ikka spets meestel ära teha. see on peenem teadus, kui välja paistab. aga misiganes te teete, survekambri serval peab kolvi üss-s lae ja kolvi vahele vähemalt 0,5 mm jääma. muidu on detonatsioon kerge tekkima. kardimehed kontrollisid seda pehme tinatraadiga, mis sai küünlaaugust sisse torgatud ja õigesse kohta suunatud. selle järgi sai selle pilu teada.
-
stretch - 01-12-2003
Detonatsioon või hõõgsüüde?
-
Sohne - 01-12-2003
oot oot ma ei saa aru kuhu see vahe peab jääma
-
klaabu - 01-12-2003
vahe peab jääma silindri ristlõike perimeetril kolvi serva ja põlemiskambri lae vahele.
-
marti184 - 01-12-2003
arvan et ta mõtleb seda:
-
vootele - 01-12-2003
Ütlen taas:
Minski forsseerimise kohta on VÄGA põhjalikult kirjutatud ja joonistatud 90-date alguse kardispordi aastaraamatus. Võib-olla ka vanemates, pole silma jäänud.
-
Raigo - 01-12-2003
ma ütlen ikka seda sama mis eelnevates postitustes et see forssimine lühendab mootori eluiga

ja asi tuleb teha ülima täpsusega
-
IZJU2 - 05-12-2003
See mil määral forssimine mootori eluiga vähendab, ei olegi nii oluliselt suur. Pigem vähendab mootori eluiga valed s6iduvõtted(mootori ülekoormamine - liiga suured, liiga väikesed pöörded, ebasobivad teetingimused jne).
Kui vaadata progressi läbi aastate, siis mootorrataste surveaste on pidevalt kasvanud. Võtame ntx. Jupiter1, millel see on 7, Jupiter 5-l on see juba 9.5. Kas see teeb siis temast lühema eluajaga ratta? Ärge öelge, et tal on seet6ttu vastupidavamad mootoridetailid. Pealegi keda see kotib, mida antud mootor 10 aasta pärast teeb? Forssimise puhul tuleb lihtsalt leppida, et mootorit peab mõnevõrra tihedamini remontima, muud midagi.
Osade meeste jutt, et forssimine on paha, ei vasta t6ele, paha on see, kui sa mootorratast valesti käsitled(vt. minu jutu algust).
-
marti184 - 05-12-2003
mis seal kirjas on? See kuidas tänavasõidu minski mootorit järgi aidata või see kuidas kardimootoreid forseeriti?
-
marti184 - 08-12-2003
Ma oleks huvitatud. Kas saad saata interneti teel või peab kirjaga(võib ka faksiga) ?