minsk125 forss
#1

Tuli mõtesse minski forssida.Täpsemalt siis silindrikaant.Aga värk selles ,et kui palju oleks kõige parem seda madalamaks lasta treipingis.Just sellepärast ,et kui lasen liigapalju siis ei lähe käima ja tuleb segukanaleid suurendada ,lasen liigavähe ei anna erilist minekut juurde.:yes
Vasta
#2

Kas keegi teab palju maksab kloostrimetsa motopoes minski armatuurlaud?
Vasta
#3

vana m-1-m mootori juures sai juba mingi 1mm võrra maha võttes päris hea tulemuse, otsa püsti laskminbe ilma sidurita ja pikk ja järsk kruusane mäkke tõus polnud ka mul selle masinaga siis enam probleem, kasutasin ka uuema minski raami.
Vasta
#4

Kui palju võtta,siis miks ta enam käima ei peaks minema?Sain ise kodustel meetoditel Moskva kaane lihvimisega hakkama.
sai maha võetud umbes 2-3mm.Minekult
kohe tera teine meesCool
Kõvasti vähem hakkab bensu maiustamaBig Grin
Vasta
#5

Ma vaatasin oma minski silindrikaant sama eesmärk mõtteis aga vaatasin et krt kui palju võtta tuleb jahutusribi kohe vastu, peab seda ka lihvima ning võib hakata kolbi vastu silindripead peksma.
Vasta
#6

jahutusribi?:??? Egas niipalju tohi ka võtta....:smug
Vasta
#7

võta endal minski silindrikaas maha, näed ise ka et mingi 0.5 mm saad võtta enne kui jahutusribi hakkab vastu tulema. Sealt edasi hakkad juba jahutusribi ka lihvima. Algul mitte küll ribi täielikus ulatuses aga lõpuks küll.
Vasta
#8

laske selline töö ikka spets meestel ära teha. see on peenem teadus, kui välja paistab. aga misiganes te teete, survekambri serval peab kolvi üss-s lae ja kolvi vahele vähemalt 0,5 mm jääma. muidu on detonatsioon kerge tekkima. kardimehed kontrollisid seda pehme tinatraadiga, mis sai küünlaaugust sisse torgatud ja õigesse kohta suunatud. selle järgi sai selle pilu teada.
Vasta
#9

Detonatsioon või hõõgsüüde?
Vasta
#10

oot oot ma ei saa aru kuhu see vahe peab jääma
Vasta
#11

vahe peab jääma silindri ristlõike perimeetril kolvi serva ja põlemiskambri lae vahele.
Vasta
#12

arvan et ta mõtleb seda:
Vasta
#13

Ütlen taas:
Minski forsseerimise kohta on VÄGA põhjalikult kirjutatud ja joonistatud 90-date alguse kardispordi aastaraamatus. Võib-olla ka vanemates, pole silma jäänud.
Vasta
#14

ma ütlen ikka seda sama mis eelnevates postitustes et see forssimine lühendab mootori eluiga Sad ja asi tuleb teha ülima täpsusega Smile
Vasta
#15

See mil määral forssimine mootori eluiga vähendab, ei olegi nii oluliselt suur. Pigem vähendab mootori eluiga valed s6iduvõtted(mootori ülekoormamine - liiga suured, liiga väikesed pöörded, ebasobivad teetingimused jne).
Kui vaadata progressi läbi aastate, siis mootorrataste surveaste on pidevalt kasvanud. Võtame ntx. Jupiter1, millel see on 7, Jupiter 5-l on see juba 9.5. Kas see teeb siis temast lühema eluajaga ratta? Ärge öelge, et tal on seet6ttu vastupidavamad mootoridetailid. Pealegi keda see kotib, mida antud mootor 10 aasta pärast teeb? Forssimise puhul tuleb lihtsalt leppida, et mootorit peab mõnevõrra tihedamini remontima, muud midagi.
Osade meeste jutt, et forssimine on paha, ei vasta t6ele, paha on see, kui sa mootorratast valesti käsitled(vt. minu jutu algust).

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#16

mis seal kirjas on? See kuidas tänavasõidu minski mootorit järgi aidata või see kuidas kardimootoreid forseeriti?
Vasta
#17

Ma oleks huvitatud. Kas saad saata interneti teel või peab kirjaga(võib ka faksiga) ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne