GOL sportkolvid võrrile -
vootele - 28-12-2009
Üleskutse rahvale, et kes on huvitatud GOL sportkolvist võrrile, siis võiks märku anda. Nimelt selleks, et GOL nende tegemist üldse kaaluks, on vaja esitada tellimus 12-le või rohkemale kolvile. Ühe kolvi hind tuleb u. 43-45eur kanti ja komplektis on L-rõngas, sõrm ja sõrme stopperid. Saab kasutada ka tavalisel võrril töökindluse tõstmiseks, sest omab rõnga stopperit. Kvaliteet valgusaastaid parem võrri originaalkolvist.
Andke teada, kes kui palju oleks nõus ostma.
RE: GOL sportkolvid võrrile -
vootele - 29-12-2009
Tahtjad olemas 10-le
RE: GOL sportkolvid võrrile -
Tsiki - 19-01-2010
Oleks ka soovi 1 kolvile
RE: GOL sportkolvid võrrile -
rallitaja - 19-01-2010
Kas mõõte 38 ja 39 vahel ka saada on?
RE: GOL sportkolvid võrrile -
priidu - 07-02-2010
kuna nende tellijate kolvid on kõik eri kulumis astmes siis jäävad need ühele lohvkaks sees ja teisele liiga täpseks ja hakkavad kinni jooksma !
Eestis on inimene olemas kes teeb korraliku töö ja veel odavamalt ka.
Jääb aru saamatuks milleks selles peenes valdkonnas sellist laiatarbe kaupade äri korraldada ?
RE: GOL sportkolvid võrrile -
saku777 - 07-02-2010
kui palju eesti rahas tuleb kokku?
RE: GOL sportkolvid võrrile -
urmet48 - 07-02-2010
(07-02-2010, 11:35 AM)saku777 Kirjutas: kui palju eesti rahas tuleb kokku?
Eesti rahas ühe kolvi hind ~700 krooni.
RE: GOL sportkolvid võrrile -
rallitaja - 07-02-2010
(07-02-2010, 11:27 AM)priidu Kirjutas: kuna nende tellijate kolvid on kõik eri kulumis astmes siis jäävad need ühele lohvkaks sees ja teisele liiga täpseks ja hakkavad kinni jooksma !
Eestis on inimene olemas kes teeb korraliku töö ja veel odavamalt ka.
Jääb aru saamatuks milleks selles peenes valdkonnas sellist laiatarbe kaupade äri korraldada ?
Eile vennaga mõeldes kerkis küsimus: millest see inimene neid täpsemalt teeb?
GOL kolvid on 18% räni sisaldusega alumiiniumist nagu kodukas väidab.
vootele: parandasin ära, pean vist en-est sõnraamatu ostma omale.
RE: GOL sportkolvid võrrile -
vootele - 07-02-2010
Räni sisaldus, sa tahtsid ikka öelda
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Silikoon käib rindade sisse ja mõnel ka tihendiks mootoris.
RE: GOL sportkolvid võrrile -
priidu - 07-02-2010
Väike näpuviga, silindrid on eri kulumis astmes !
RE: GOL sportkolvid võrrile -
Huck - 07-02-2010
(07-02-2010, 15:29 PM)rallitaja Kirjutas: Eile vennaga mõeldes kerkis küsimus: millest see inimene neid täpsemalt teeb?
GOL kolvid on 18% räni sisaldusega alumiiniumist nagu kodukas väidab.
Mis see räni siia puutub? Võid ükskõik mis sulamit tellida ja kolviks valada. Cu, Mg, Si on kõik levinud valualumiiniumites. 18% räni on isegi liiga palju- alumiiniumsulamites räni parandab valatavust, samas viib tera suureks ning muudab materjali hapraks. Minu laual on üks "made in estonia" kolb näiteks 13% Si sisaldusega.
Pealegi- oma ärisaladusi (täpset sulamit) ei avalda sulle keegi- reeglina on selle valimise taga aastatepikkune töö.
RE: GOL sportkolvid võrrile -
vootele - 08-02-2010
(07-02-2010, 19:16 PM)priidu Kirjutas: Väike näpuviga, silindrid on eri kulumis astmes !
Huvitav, kes hakkab võidusõidumootorit ehitama kulunud silindrit kasutades?
Eks need, kes nii teevad, telligu Türilt sulatatud lusikatest tehtud kolvi...
RE: GOL sportkolvid võrrile -
Veteran - 08-02-2010
(08-02-2010, 00:53 AM)vootele Kirjutas: (07-02-2010, 19:16 PM)priidu Kirjutas: Väike näpuviga, silindrid on eri kulumis astmes !
Huvitav, kes hakkab võidusõidumootorit ehitama kulunud silindrit kasutades?
Eks need, kes nii teevad, telligu Türilt sulatatud lusikatest tehtud kolvi...
Kui endal kogemust pole, ei tohiks Türi kolbide koha pealt sõna võtta!!!
Nii arvab mees, kellel kogemus olemas!
RE: GOL sportkolvid võrrile -
priidu - 08-02-2010
kes hakkab tegema ?
Kahjuks ta nii enamikel juhtudel on, sest enamikul puudub lihtsalt võimalus silinder ennem mõõtu oonida, seejärel vastavalt mõõtudele lasta kolb teha. Jutt käib sääreväristaja silindritest mis on kuni 40 a. vanad ja tõenäoliselt päris tünnis (ei ole enam silinder)
ja lisaks puudub enamikul noortest riist selle mõõtmiseks.
Mootori korralik töötamine hakkab pihta väntvõllist ja eriti sääreväristaja puhul, kui see hüppab ja kargab seal sees, siis see ei hakkagi käima normalselt. Pane sinna peale GOL kolb või L rõngas, maha visatud raha.
Mu jutu mõte oli see, et sellist rida ajades head tulemust loota pole ja kui tellijaid oli 10, siis läks päris palju putitajaid kaasa selle algatusega.
Ja pole vahet kas Türil tehakse kolb lusikatest või Zil-li ustest, igal juhul töö on KVALITEETNE !
Ei taha kellelegi halvasti öelda, kuid paha vaadata, kui inimesed tegelevad jamaga.
Vootele millal sa ise rajale tuled ? 27. märts Viljandis ?
RE: GOL sportkolvid võrrile -
vootele - 09-02-2010
priidu Kirjutas:Vootele millal sa ise rajale tuled ? 27. märts Viljandis ?
Kindlasti märtsiks rajale ei jõua, uue sääru ehitamine käib, veerevosa on enam-vähem olemas, kuid mootoriga läheb kindlasti veel mõned kuud.
RE: GOL sportkolvid võrrile -
priidu - 09-02-2010
Seda on hea kuulda pusimine vaikselt ikka käib ja võistlejaid juurde tuleb !
Mis pilli ehitad säärut või Hiinlast ?