GOL sportkolvid võrrile
#1

Üleskutse rahvale, et kes on huvitatud GOL sportkolvist võrrile, siis võiks märku anda. Nimelt selleks, et GOL nende tegemist üldse kaaluks, on vaja esitada tellimus 12-le või rohkemale kolvile. Ühe kolvi hind tuleb u. 43-45eur kanti ja komplektis on L-rõngas, sõrm ja sõrme stopperid. Saab kasutada ka tavalisel võrril töökindluse tõstmiseks, sest omab rõnga stopperit. Kvaliteet valgusaastaid parem võrri originaalkolvist.
Andke teada, kes kui palju oleks nõus ostma.
[Pilt: 13540293f9caee_m.jpg]
Vasta
#2

Tahtjad olemas 10-le
Vasta
#3

Oleks ka soovi 1 kolvile
Vasta
#4

Kas mõõte 38 ja 39 vahel ka saada on?
Vasta
#5

kuna nende tellijate kolvid on kõik eri kulumis astmes siis jäävad need ühele lohvkaks sees ja teisele liiga täpseks ja hakkavad kinni jooksma !
Eestis on inimene olemas kes teeb korraliku töö ja veel odavamalt ka.
Jääb aru saamatuks milleks selles peenes valdkonnas sellist laiatarbe kaupade äri korraldada ?
Vasta
#6

kui palju eesti rahas tuleb kokku?
Vasta
#7

(07-02-2010, 11:35 AM)saku777 Kirjutas:  kui palju eesti rahas tuleb kokku?

Eesti rahas ühe kolvi hind ~700 krooni.
Vasta
#8

(07-02-2010, 11:27 AM)priidu Kirjutas:  kuna nende tellijate kolvid on kõik eri kulumis astmes siis jäävad need ühele lohvkaks sees ja teisele liiga täpseks ja hakkavad kinni jooksma !
Eestis on inimene olemas kes teeb korraliku töö ja veel odavamalt ka.
Jääb aru saamatuks milleks selles peenes valdkonnas sellist laiatarbe kaupade äri korraldada ?

Eile vennaga mõeldes kerkis küsimus: millest see inimene neid täpsemalt teeb?
GOL kolvid on 18% räni sisaldusega alumiiniumist nagu kodukas väidab.

vootele: parandasin ära, pean vist en-est sõnraamatu ostma omale. Big Grin
Vasta
#9

Räni sisaldus, sa tahtsid ikka öelda Big Grin
Silikoon käib rindade sisse ja mõnel ka tihendiks mootoris.
Vasta
#10

Väike näpuviga, silindrid on eri kulumis astmes !
Vasta
#11

(07-02-2010, 15:29 PM)rallitaja Kirjutas:  Eile vennaga mõeldes kerkis küsimus: millest see inimene neid täpsemalt teeb?
GOL kolvid on 18% räni sisaldusega alumiiniumist nagu kodukas väidab.

Mis see räni siia puutub? Võid ükskõik mis sulamit tellida ja kolviks valada. Cu, Mg, Si on kõik levinud valualumiiniumites. 18% räni on isegi liiga palju- alumiiniumsulamites räni parandab valatavust, samas viib tera suureks ning muudab materjali hapraks. Minu laual on üks "made in estonia" kolb näiteks 13% Si sisaldusega.

Pealegi- oma ärisaladusi (täpset sulamit) ei avalda sulle keegi- reeglina on selle valimise taga aastatepikkune töö.
Vasta
#12

(07-02-2010, 19:16 PM)priidu Kirjutas:  Väike näpuviga, silindrid on eri kulumis astmes !
Huvitav, kes hakkab võidusõidumootorit ehitama kulunud silindrit kasutades?
Eks need, kes nii teevad, telligu Türilt sulatatud lusikatest tehtud kolvi...
Vasta
#13

(08-02-2010, 00:53 AM)vootele Kirjutas:  
(07-02-2010, 19:16 PM)priidu Kirjutas:  Väike näpuviga, silindrid on eri kulumis astmes !
Huvitav, kes hakkab võidusõidumootorit ehitama kulunud silindrit kasutades?
Eks need, kes nii teevad, telligu Türilt sulatatud lusikatest tehtud kolvi...
Kui endal kogemust pole, ei tohiks Türi kolbide koha pealt sõna võtta!!!
Nii arvab mees, kellel kogemus olemas!

Tervitab Veteran.
Vasta
#14

kes hakkab tegema ?

Kahjuks ta nii enamikel juhtudel on, sest enamikul puudub lihtsalt võimalus silinder ennem mõõtu oonida, seejärel vastavalt mõõtudele lasta kolb teha. Jutt käib sääreväristaja silindritest mis on kuni 40 a. vanad ja tõenäoliselt päris tünnis (ei ole enam silinder)
ja lisaks puudub enamikul noortest riist selle mõõtmiseks.

Mootori korralik töötamine hakkab pihta väntvõllist ja eriti sääreväristaja puhul, kui see hüppab ja kargab seal sees, siis see ei hakkagi käima normalselt. Pane sinna peale GOL kolb või L rõngas, maha visatud raha.

Mu jutu mõte oli see, et sellist rida ajades head tulemust loota pole ja kui tellijaid oli 10, siis läks päris palju putitajaid kaasa selle algatusega.

Ja pole vahet kas Türil tehakse kolb lusikatest või Zil-li ustest, igal juhul töö on KVALITEETNE !
Ei taha kellelegi halvasti öelda, kuid paha vaadata, kui inimesed tegelevad jamaga.
Vootele millal sa ise rajale tuled ? 27. märts Viljandis ?
Vasta
#15

priidu Kirjutas:Vootele millal sa ise rajale tuled ? 27. märts Viljandis ?
Kindlasti märtsiks rajale ei jõua, uue sääru ehitamine käib, veerevosa on enam-vähem olemas, kuid mootoriga läheb kindlasti veel mõned kuud.
Vasta
#16

Seda on hea kuulda pusimine vaikselt ikka käib ja võistlejaid juurde tuleb !
Mis pilli ehitad säärut või Hiinlast ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne