automoto.ee foorumid
Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanem Rasketehnika (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=47)
+--- Teema: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta (/showthread.php?tid=32297)



Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - giordanobruno - 15-03-2010

Mis on pildil valesti?
Igatahes gaasihoob ei liigu, sest ühelt poolt takistab paaki toetav profiil ja teiselt poolt õhutoru -see jääb ette gaasi lisamisele.
Õhutoru kõrgemale tõsta justkui ei saaks, sest õhupuhasti väljundtoru kaldenurk ei oleks siis õige.

[Pilt: 14433081a9ad31_l.jpg]

Sama koht teiselt poolt:

[Pilt: 144330831486c2_l.jpg]

Ja vaade kaugemalt:

[Pilt: 1443308555d30d_l.jpg]


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - uko - 15-03-2010

See hoob peab olema otsaga allapoole.


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - giordanobruno - 15-03-2010

(15-03-2010, 15:32 PM)uko Kirjutas:  See hoob peab olema otsaga allapoole.

Võlli otstes on sälk kiilu jaoks (pildid), see määrab justkui hoova asendi? Kas saab teisiti panna? Või on vale võll?


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - Timm - 15-03-2010

Ainus loogiline lahendus oleks vast tõesti võll ümber pöörata, so siis oleksid mõlemad vardad suunaga allapoole.


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - uko - 16-03-2010

See teine on niikuis peab,tee võllile uus soon.


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - giordanobruno - 16-03-2010

(16-03-2010, 08:00 AM)uko Kirjutas:  See teine on niikuis peab,tee võllile uus soon.

Olgu, pumbapoolne hoob on õiget pidi, teine peab olema otsaga alla. See tähendab, et võll on vale?!
Kas keegi, kellel on sama masin, võiks vaadata, kuidas see olema peab? Isegi pildi võiks teha...


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - Maakas - 16-03-2010

[Pilt: 066345527004a0.jpg]
[Pilt: 066345529d8669.jpg]
[Pilt: 066345531c37dc.jpg]
kvaliteet on nagu ta on kui muidu näha küll kuidas peaks olema.


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - giordanobruno - 17-03-2010

Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - aavu - 17-03-2010

(17-03-2010, 09:58 AM)giordanobruno Kirjutas:  Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...

Sul on mõlemad ühepikkused, teisel on allapoole hoob kaks korda lühem. Võibolla on lühemal hooval soon õiges kohas ja sinul on eelmine omanik isetegevust teinud.


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - giordanobruno - 17-03-2010

(17-03-2010, 10:32 AM)aavu Kirjutas:  
(17-03-2010, 09:58 AM)giordanobruno Kirjutas:  Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...

Sul on mõlemad ühepikkused, teisel on allapoole hoob kaks korda lühem. Võibolla on lühemal hooval soon õiges kohas ja sinul on eelmine omanik isetegevust teinud.

Maaka pildil pole aru saada, kas sisemisel poolel võllil üldse sälku on. Minu võllil on sälgud ühel pool, see tingib ka hoobade sellise asetuse. Võibolla ongi lühema hoova sälk teisel pool..? Mõistatus jääb... Mu traktor peaks olema DT-14A, st. käivitamine starteri ja bensiiniga.


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - Maakas - 17-03-2010

Kõigepealt vaata pedaalijuurest, et kui pedaali vajutad siis kas ta tirib varrast või lükkab! Sest, et kui ütleme, et kui sul on õigesti need hoovad siis peaks gaasipedaal tõmbama varrast. kuid minu isendil pedaal lükkab varrast. Ehk on mõte arusaadavBig Grin


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - giordanobruno - 17-03-2010

(17-03-2010, 22:56 PM)Maakas Kirjutas:  Kõigepealt vaata pedaalijuurest, et kui pedaali vajutad siis kas ta tirib varrast või lükkab! Sest, et kui ütleme, et kui sul on õigesti need hoovad siis peaks gaasipedaal tõmbama varrast. kuid minu isendil pedaal lükkab varrast. Ehk on mõte arusaadavBig Grin

Mõte jõudis kohale küll. See asi hakkab natuke selgemaks saama. Mul nimelt DT14A ja gaasipedaali ei ole, ainult käsigaas. Seepärast ehk on ühepikkused hoovad. Muidugi saab vaadata kuidas rooli küljes olev käsihoob asub, kas tõmbab või lükkab. Hetkel olen suhteliselt kaugel traktorist, niiet kohe vaadata ei saagi. Aga abi oleks ka teisest DT14-st...


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - pen.skar - 25-03-2010

Grdbruno, kõigepealt vaata õhupuhastit- ajahammas on selle vast paigast nihutanud. Lase kinnitusvitsast lõdvaks ja tõsta-pööra nii et gaasihoob mahuks käima.


RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta - giordanobruno - 25-03-2010

(25-03-2010, 11:59 AM)pen.skar Kirjutas:  Grdbruno, kõigepealt vaata õhupuhastit- ajahammas on selle vast paigast nihutanud. Lase kinnitusvitsast lõdvaks ja tõsta-pööra nii et gaasihoob mahuks käima.

Tänud soovitamast. Tundub jah, et õhulõdvik segab hoova liikumist, hoob ise peaks õigetpidi olema. Õhupuhasti väljaviigu nurga järgi jälle ei saaks tõsta... Proovin igatahes.