Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 15-03-2010
Mis on pildil valesti?
Igatahes gaasihoob ei liigu, sest ühelt poolt takistab paaki toetav profiil ja teiselt poolt õhutoru -see jääb ette gaasi lisamisele.
Õhutoru kõrgemale tõsta justkui ei saaks, sest õhupuhasti väljundtoru kaldenurk ei oleks siis õige.
Sama koht teiselt poolt:
Ja vaade kaugemalt:
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
uko - 15-03-2010
See hoob peab olema otsaga allapoole.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 15-03-2010
(15-03-2010, 15:32 PM)uko Kirjutas: See hoob peab olema otsaga allapoole.
Võlli otstes on sälk kiilu jaoks (pildid), see määrab justkui hoova asendi? Kas saab teisiti panna? Või on vale võll?
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
Timm - 15-03-2010
Ainus loogiline lahendus oleks vast tõesti võll ümber pöörata, so siis oleksid mõlemad vardad suunaga allapoole.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
uko - 16-03-2010
See teine on niikuis peab,tee võllile uus soon.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 16-03-2010
(16-03-2010, 08:00 AM)uko Kirjutas: See teine on niikuis peab,tee võllile uus soon.
Olgu, pumbapoolne hoob on õiget pidi, teine peab olema otsaga alla. See tähendab, et võll on vale?!
Kas keegi, kellel on sama masin, võiks vaadata, kuidas see olema peab? Isegi pildi võiks teha...
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
Maakas - 16-03-2010
![[Pilt: 066345531c37dc.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/265/191/066345531c37dc.jpg)
kvaliteet on nagu ta on kui muidu näha küll kuidas peaks olema.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 17-03-2010
Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
aavu - 17-03-2010
(17-03-2010, 09:58 AM)giordanobruno Kirjutas: Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...
Sul on mõlemad ühepikkused, teisel on allapoole hoob kaks korda lühem. Võibolla on lühemal hooval soon õiges kohas ja sinul on eelmine omanik isetegevust teinud.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 17-03-2010
(17-03-2010, 10:32 AM)aavu Kirjutas: (17-03-2010, 09:58 AM)giordanobruno Kirjutas: Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...
Sul on mõlemad ühepikkused, teisel on allapoole hoob kaks korda lühem. Võibolla on lühemal hooval soon õiges kohas ja sinul on eelmine omanik isetegevust teinud.
Maaka pildil pole aru saada, kas sisemisel poolel võllil üldse sälku on. Minu võllil on sälgud ühel pool, see tingib ka hoobade sellise asetuse. Võibolla ongi lühema hoova sälk teisel pool..? Mõistatus jääb... Mu traktor peaks olema DT-14A, st. käivitamine starteri ja bensiiniga.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
Maakas - 17-03-2010
Kõigepealt vaata pedaalijuurest, et kui pedaali vajutad siis kas ta tirib varrast või lükkab! Sest, et kui ütleme, et kui sul on õigesti need hoovad siis peaks gaasipedaal tõmbama varrast. kuid minu isendil pedaal lükkab varrast. Ehk on mõte arusaadav
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 17-03-2010
(17-03-2010, 22:56 PM)Maakas Kirjutas: Kõigepealt vaata pedaalijuurest, et kui pedaali vajutad siis kas ta tirib varrast või lükkab! Sest, et kui ütleme, et kui sul on õigesti need hoovad siis peaks gaasipedaal tõmbama varrast. kuid minu isendil pedaal lükkab varrast. Ehk on mõte arusaadav
Mõte jõudis kohale küll. See asi hakkab natuke selgemaks saama. Mul nimelt DT14A ja gaasipedaali ei ole, ainult käsigaas. Seepärast ehk on ühepikkused hoovad. Muidugi saab vaadata kuidas rooli küljes olev käsihoob asub, kas tõmbab või lükkab. Hetkel olen suhteliselt kaugel traktorist, niiet kohe vaadata ei saagi. Aga abi oleks ka teisest DT14-st...
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
pen.skar - 25-03-2010
Grdbruno, kõigepealt vaata õhupuhastit- ajahammas on selle vast paigast nihutanud. Lase kinnitusvitsast lõdvaks ja tõsta-pööra nii et gaasihoob mahuks käima.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 25-03-2010
(25-03-2010, 11:59 AM)pen.skar Kirjutas: Grdbruno, kõigepealt vaata õhupuhastit- ajahammas on selle vast paigast nihutanud. Lase kinnitusvitsast lõdvaks ja tõsta-pööra nii et gaasihoob mahuks käima.
Tänud soovitamast. Tundub jah, et õhulõdvik segab hoova liikumist, hoob ise peaks õigetpidi olema. Õhupuhasti väljaviigu nurga järgi jälle ei saaks tõsta... Proovin igatahes.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 23-11-2024
See traktor on täitsa olemas, sai varasügisel proovitud käivitamist. Bensiini pealt sai käima nagu naksti aga siis tuli välja ka üks viga, miks kunagi seisma jäi. Surve veesärgis, klassikaline lugu, plokikaane tihend. Lisaks sellele on aeg koostöös korrosiooniga purenud radiaatori terasosasid seestpoolt, niiet mitmed augud väljastavad jahutusvett sinna kuhu vaja pole. Võtsin radiaatori juppideks ja tõesti, kui väljastpoolt on radiaatori vannid tsingitud ja tsink enamasti 66 aasta kohta hästi peal, siis seestpoolt on kole. Päris palju kraatreid, fotol märgitud tumedamad kohad, osad läbivad ja varem parandatud. Siit küsimus: kuidas on mõtekas seda parandada? Tinutada, nagu varem tehtud? Määrida mingi epo taolisega seestpoolt kogu vann kokku, enne liivapritsiga haljaks? Mis veel? Ja kuidas saab paakunud õli radiaatori sisepinnalt kätte? Ehk siis need peened lapikud messingtorud on õlisodi kui mitte päris täis, siis üsna palju. Mida saab teha mootori eesotsas olevate hammasratastega, mis nukvõlli ja kütusepumpa ning süüdet käitavad? Kolisevad hirmsal kombel kui mootorit ringi ajada.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
giordanobruno - 13-02-2025
Radiaator sai pesu Plexuga, see võttis päris hästi. Radiaatori vannid on veetihedaks tehtud ja kontrollitud, paar imepeent auku on kuskil messingtorudes, aga need saab ehk mingi radikatihenduse ainega kinni. Jaotuskarp kolina pärast lahti võetud. Vahehammasratta kuullaagrid on katki ja kütusepumpa vedaval hammasrattal mutter lahti. Katkiste laagrite pärast kõik hammasrattad viga saanud. Võtsin tagavaramootori lahti, seal õnneks need asjad kõik terved. Mure on aga hülsiga, tundub olevat roostes, kahjuks ei oska ise hinnata kui heas seisus on või kuidas/kas saab korda ilma puurimata ja kui puurida, siis kust saab rem. mõõdus kolvi. Kolb ise tundub hea, kaks ülemist rõngast oli kinni aga need sai lahti. Kes puuriks-hooniks?
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
lauren - 13-02-2025
Lase hülss hoon+õli puhtaks, ei ole üldse välistatud, et töötab veel edasi.
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
Vase - 20-02-2025
Kõigi dt14 ja dt20 traktoriseerijate helge ülehomse nimel sai üles pildistatud tehnilise hoolitsemise raamat aastast 1962. Mõnest kohast pisut hägune nagu minevik ikka, aga loetav. Tutvumiseks kõigile ustavatele, et vastalised ei saaks mõjutada ning oleks tagatud ja võiks saavutada.
https://www.dropbox.com/scl/fi/xphwnyba9ktaemzblpfjr/dt14jadt20.pdf?rlkey=o9ohijo3qzqthhxq77y2bvj4t&st=iud6yo2t&dl=0
RE: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta -
Aspelund - 20-02-2025
DT20, suur remondiraamat
http://84.22.143.158/files/%D0%A0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0/%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D0%A5%D0%A2%D0%97/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%20%D0%94%D0%A2-20%201965.pdf