automoto.ee foorumid
Opel Rekord 1971 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Opel Rekord 1971 (/showthread.php?tid=32510)



Opel Rekord 1971 - hannes74 - 28-03-2010

Probleemid klaasi eemaldamisega. Kuidas oleks võimalik antud autol eemaldada iluliistud, ilma neid vigastamata ja seejärel klaasid sealhulgas ? Ehk keegi kogenud inimene oskab nõu anda, millise nipiga Opel Rekordil on võimalik klaasid eemaldada. Siin ka pilt olukorrast, kust enam edasi ei oska ega taha minna http://img514.imageshack.us/img514/9959/p2803101328.jpg
Autost kui tervikust ka üks pilt, kuid väga halva kvaliteediga http://img408.imageshack.us/img408/2253/p2803101513.jpg


RE: Opel Rekord 1971 - h2rra - 28-03-2010

Vanasti paigaldati klaase ikka iluliistudega koos... nii et tagurpidine variant oleks klaasi eemaldamisel... loogika...lihtne nagu nael...


RE: Opel Rekord 1971 - ryblik1 - 28-03-2010

selle liistutüübi puhul kindel laks, koos liistudega tuleb ilusti maha ja peale pead panema ka kõiges komplektis.
vand tegijad võtavad nagu ikka kahe suure lapiku kruvikeerjaga klaasi 2 minutiga maha Big Grin


RE: Opel Rekord 1971 - urmet48 - 28-03-2010

(28-03-2010, 21:06 PM)ryblik1 Kirjutas:  selle liistutüübi puhul kindel laks, koos liistudega tuleb ilusti maha ja peale pead panema ka kõiges komplektis.
vand tegijad võtavad nagu ikka kahe suure lapiku kruvikeerjaga klaasi 2 minutiga maha Big Grin

Nagu mees ütles! Nii ongi.


RE: Opel Rekord 1971 - xander4 - 28-03-2010

mõni vana tegija võiks siin veidi teooriat puistata ... vaevalt abivajajale sellest teadmisest kasu on , et keegi seda teha suudab ...


RE: Opel Rekord 1971 - marco - 28-03-2010

http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=128246


RE: Opel Rekord 1971 - Veteran - 29-03-2010

Viimases postituses näidatud võte esiklaasi puhul riskantsevõitu. Kruvikeerajatega käib asi nii, et tihendi sisemist serva hakatakse jupphaaval "toimetama"väljapoole. Kui ülemine pool on juba " väljas "saab edasi juba kätega surudes. Ettevaatus ei tee paha on klaasiga tegu ikkagi!


RE: Opel Rekord 1971 - marco - 29-03-2010

Miks riskantne? Oma Golf 1 esiklaasi sain kenasti kätte just sellisel meetodil, kusjuures tihend oli päris kõvasti roostega kere külge kinni jäänud. Ettevaatlikus on iga klaasiga oluline. Pealegi võib kruvikeerajaga vanale tihendile liiga teha.

Terv. Marco


RE: Opel Rekord 1971 - mossepower - 29-03-2010

Soolaklaasi võib suht. julgelt igatpidi väänata, päris arvestatvat painet ikka vaja, et kuubikuteks laguneks. Triplex samas ei kannata pooltki sellist asja, neid tuleb vaikselt ilma erilise pingeta välja meelitada, muidu tõmbab prao sisse kohe... Vähemalt vene autode klaaside puhul on nii ja vaevalt, et tehnoloogia nii kardinaalselt erineb.


RE: Opel Rekord 1971 - heikson - 29-03-2010

Oma Volgal pidin pragulise Triplex klaasi sõna otsese mõttes jalgadega seest välja taguma. Eelmine omanik oli tihendi ja klaasi spets mastiksiga ette kleepinud ( kutsutakse ahvi higiks). Tagumine klaas oli vaja samal autol tervelt saada, seal lõikasin tihendi katki.
Sinu masina puhul võib probleemiks saada uue klaasi ja tihendi saadavus.


RE: Opel Rekord 1971 - dworkin - 31-03-2010

(29-03-2010, 20:23 PM)mossepower Kirjutas:  Soolaklaasi võib suht. julgelt igatpidi väänata, päris arvestatvat painet ikka vaja, et kuubikuteks laguneks. Triplex samas ei kannata pooltki sellist asja, neid tuleb vaikselt ilma erilise pingeta välja meelitada, muidu tõmbab prao sisse kohe... Vähemalt vene autode klaaside puhul on nii ja vaevalt, et tehnoloogia nii kardinaalselt erineb.

Kuubikud kuubikuteks, mõra ilmselt lihtsam tulema.


RE: Opel Rekord 1971 - LonelyWolf - 06-04-2010

Enda opelitel olen kõik klaasid siiani tervelt kätte saanud ja kasutanud aega nõudvamat lähenemist aga väiksemat riski midagi ära käkkida kus tulemuse saavutamiseks tõstad asja lihtsa vaevaga üksi eest ära.
Tehnoloogia väga lihtne, alustad tihendi serva ümberpaigutamist kabiinis sees, ilma erilisi abivahendeid kasutamata aitad tihendi serva sammsammult üle metall ääre, alustades nurkadest - kui pool klaasi on nii tihend üle upitatud võid alustada healjuhul juba klaasi eest ära tõstmist. 72-77 opelitel võib vabalt enne selle liistu väljatõmmata ja sellisel juhul veel lihtsam varjant kus lihtsalt surud klaasi käega raamist välja. Enamjaolt see asi ju nii käibki. Tihendi võiks ka enne kas silikoniga või muu vahendiga määrida, et oleks väiksem võimalus seda katki teha.
Saan aru et klaas ja tihend on olulised ka auto kokku tagasi panemisel.

PS! Kruvikat, heeblit, kuvaldat, tellist võib ju ka alati kasutada aga sellisel juhul saan aru, et klaasi kättesaamine tervelt ei ole prioriteet!