Opel Rekord 1971
#1

Probleemid klaasi eemaldamisega. Kuidas oleks võimalik antud autol eemaldada iluliistud, ilma neid vigastamata ja seejärel klaasid sealhulgas ? Ehk keegi kogenud inimene oskab nõu anda, millise nipiga Opel Rekordil on võimalik klaasid eemaldada. Siin ka pilt olukorrast, kust enam edasi ei oska ega taha minna http://img514.imageshack.us/img514/9959/p2803101328.jpg
Autost kui tervikust ka üks pilt, kuid väga halva kvaliteediga http://img408.imageshack.us/img408/2253/p2803101513.jpg
Vasta
#2

Vanasti paigaldati klaase ikka iluliistudega koos... nii et tagurpidine variant oleks klaasi eemaldamisel... loogika...lihtne nagu nael...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

selle liistutüübi puhul kindel laks, koos liistudega tuleb ilusti maha ja peale pead panema ka kõiges komplektis.
vand tegijad võtavad nagu ikka kahe suure lapiku kruvikeerjaga klaasi 2 minutiga maha Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#4

(28-03-2010, 21:06 PM)ryblik1 Kirjutas:  selle liistutüübi puhul kindel laks, koos liistudega tuleb ilusti maha ja peale pead panema ka kõiges komplektis.
vand tegijad võtavad nagu ikka kahe suure lapiku kruvikeerjaga klaasi 2 minutiga maha Big Grin

Nagu mees ütles! Nii ongi.
Vasta
#5

mõni vana tegija võiks siin veidi teooriat puistata ... vaevalt abivajajale sellest teadmisest kasu on , et keegi seda teha suudab ...
Vasta
#6

http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=128246
Vasta
#7

Viimases postituses näidatud võte esiklaasi puhul riskantsevõitu. Kruvikeerajatega käib asi nii, et tihendi sisemist serva hakatakse jupphaaval "toimetama"väljapoole. Kui ülemine pool on juba " väljas "saab edasi juba kätega surudes. Ettevaatus ei tee paha on klaasiga tegu ikkagi!

Tervitab Veteran.
Vasta
#8

Miks riskantne? Oma Golf 1 esiklaasi sain kenasti kätte just sellisel meetodil, kusjuures tihend oli päris kõvasti roostega kere külge kinni jäänud. Ettevaatlikus on iga klaasiga oluline. Pealegi võib kruvikeerajaga vanale tihendile liiga teha.

Terv. Marco
Vasta
#9

Soolaklaasi võib suht. julgelt igatpidi väänata, päris arvestatvat painet ikka vaja, et kuubikuteks laguneks. Triplex samas ei kannata pooltki sellist asja, neid tuleb vaikselt ilma erilise pingeta välja meelitada, muidu tõmbab prao sisse kohe... Vähemalt vene autode klaaside puhul on nii ja vaevalt, et tehnoloogia nii kardinaalselt erineb.
Vasta
#10

Oma Volgal pidin pragulise Triplex klaasi sõna otsese mõttes jalgadega seest välja taguma. Eelmine omanik oli tihendi ja klaasi spets mastiksiga ette kleepinud ( kutsutakse ahvi higiks). Tagumine klaas oli vaja samal autol tervelt saada, seal lõikasin tihendi katki.
Sinu masina puhul võib probleemiks saada uue klaasi ja tihendi saadavus.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#11

(29-03-2010, 20:23 PM)mossepower Kirjutas:  Soolaklaasi võib suht. julgelt igatpidi väänata, päris arvestatvat painet ikka vaja, et kuubikuteks laguneks. Triplex samas ei kannata pooltki sellist asja, neid tuleb vaikselt ilma erilise pingeta välja meelitada, muidu tõmbab prao sisse kohe... Vähemalt vene autode klaaside puhul on nii ja vaevalt, et tehnoloogia nii kardinaalselt erineb.

Kuubikud kuubikuteks, mõra ilmselt lihtsam tulema.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#12

Enda opelitel olen kõik klaasid siiani tervelt kätte saanud ja kasutanud aega nõudvamat lähenemist aga väiksemat riski midagi ära käkkida kus tulemuse saavutamiseks tõstad asja lihtsa vaevaga üksi eest ära.
Tehnoloogia väga lihtne, alustad tihendi serva ümberpaigutamist kabiinis sees, ilma erilisi abivahendeid kasutamata aitad tihendi serva sammsammult üle metall ääre, alustades nurkadest - kui pool klaasi on nii tihend üle upitatud võid alustada healjuhul juba klaasi eest ära tõstmist. 72-77 opelitel võib vabalt enne selle liistu väljatõmmata ja sellisel juhul veel lihtsam varjant kus lihtsalt surud klaasi käega raamist välja. Enamjaolt see asi ju nii käibki. Tihendi võiks ka enne kas silikoniga või muu vahendiga määrida, et oleks väiksem võimalus seda katki teha.
Saan aru et klaas ja tihend on olulised ka auto kokku tagasi panemisel.

PS! Kruvikat, heeblit, kuvaldat, tellist võib ju ka alati kasutada aga sellisel juhul saan aru, et klaasi kättesaamine tervelt ei ole prioriteet!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne