automoto.ee foorumid
Gaz 21 madaldamine - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Gaz 21 madaldamine (/showthread.php?tid=34888)



Gaz 21 madaldamine - zwanes - 03-10-2010

13piisab:
teema poolitatud ja algas Gaz 21 1964 lõpus, kuhu ta vast enam ei passi.

---
zwanes:
Kas sellise madala vedrustusega ülevaatusel probleeme ei tekkinud? Või kas politsei tänaval saua ei kipu ette loopima, et uurida, kas ümberehitus seaduslik on?


RE: Gaz 21 1964 - Varblane - 03-10-2010

(03-10-2010, 10:19 AM)zwanes Kirjutas:  Kas sellise madala vedrustusega ülevaatusel probleeme ei tekkinud? Või kas politsei tänaval saua ei kipu ette loopima, et uurida, kas ümberehitus seaduslik on?

Mina käisin ülevaatusel, siis kui kõik originaal või ütleme nii, nagu ostes oli.Järgmine päev lasin auto madalaks.Politsei ei pidanud kordagi kinni, sõitsin aprillist-septembrini.Ükskord kui vanamees roolis oli, siis miilits vaatas ja muigas küll.


RE: Gaz 21 1964 - Ostap Bender - 03-10-2010

Kas tegid madalamaks nii nagu soovitasin ? Kui tegid siis ei saa keegi millegagi hõlma hakata sest kasutatud pole ju ühtegi mitteoriginaalset osa (s.t. lisatud pole peaaegu midagi) ja liikuri kliirensi vastavust tehaseandmetega meil minu teada ei kontrollita.


RE: Gaz 21 1964 - zwanes - 03-10-2010

ma võtsin oma G24-l eest vedrudel 1,5 ringi maha ja tagant lehtvedrudel kõige lühema lehe. Tulemus jäi selline ja ülevaatusest läks ilusti läbi.

Aga huvi pärast lihtsalt küsin, et mis lahendustega siis sellel isendil nii madalaks saite? Mul tagus esimesi ikka vahel põhja küll, tagumisi läbi ei tagunud ja ega taga kunagi raskust ka ei olnud.


RE: Gaz 21 1964 - Varblane - 04-10-2010

(03-10-2010, 12:52 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Kas tegid madalamaks nii nagu soovitasin ? Kui tegid siis ei saa keegi millegagi hõlma hakata sest kasutatud pole ju ühtegi mitteoriginaalset osa (s.t. lisatud pole peaaegu midagi) ja liikuri kliirensi vastavust tehaseandmetega meil minu teada ei kontrollita.

Ei hakkanud nii tegema, kartsin et auto jääb kiiva ja ei kannata midagi pärast peale panna.

(03-10-2010, 19:06 PM)zwanes Kirjutas:  ma võtsin oma G24-l eest vedrudel 1,5 ringi maha ja tagant lehtvedrudel kõige lühema lehe. Tulemus jäi selline ja ülevaatusest läks ilusti läbi.

Aga huvi pärast lihtsalt küsin, et mis lahendustega siis sellel isendil nii madalaks saite? Mul tagus esimesi ikka vahel põhja küll, tagumisi läbi ei tagunud ja ega taga kunagi raskust ka ei olnud.

Eest kas 2 või 2,5 keerdu maha ja tagant 7,5 cm madalamaks, tagumised kandurid vahetasin ka ära ja sellega sain ka madalamaks.Kardaan hakkas küll vastu tunnelit käima ja lõikasin tunneli selle kohapealt ära. Aga midagi taguma küll nagu ei hakkanud, väga vanapapi moodi ka ei sõitnud...


RE: Gaz 21 1964 - Ostap Bender - 05-10-2010

Esivedrud : 2 keerdu maha lõigata. Eriti hästi sobivad "NYSA"-bussi esivedrud (jäikuse mõttes)
Esiamordid : Gaz 24 (u. 1,5cm lühemad). ülemisele amordikinnitusele u. 5cm torust pikendus (nii säilib normaalne töökäik)
Tagavedrud : Osandada ja leht-lehe haaval sirgemaks "taguda". Doonorpakkidest võtta kõige pikem leht "lisaleheks" (eelnevalt otsad maha lõigata).
Tagaamordid : Uued Gaz 24 (Veidi lühema käiguga. Võimaluse korral muretseda sarnase karakteristiku ja kinnitustega lääne gaasiamordid).


RE: Gaz 21 1964 - aavu - 05-10-2010

(05-10-2010, 13:58 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Tagavedrud : Osandada ja leht-lehe haaval sirgemaks "taguda".

Olen näinud Ikaruse vedrulehtede painde taastamist valtside vahel. Kas ka teistpidi saab, ei tea öelda. Vähemalt näinud pole.


RE: Gaz 21 1964 - Ostap Bender - 05-10-2010

(05-10-2010, 16:52 PM)aavu Kirjutas:  
(05-10-2010, 13:58 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Tagavedrud : Osandada ja leht-lehe haaval sirgemaks "taguda".

Olen näinud Ikaruse vedrulehtede painde taastamist valtside vahel. Kas ka teistpidi saab, ei tea öelda. Vähemalt näinud pole.

Saab !