Postitused: 480
Teemad: 51
Liitus: May 2007
Maine:
6
Kas tegid madalamaks nii nagu soovitasin ? Kui tegid siis ei saa keegi millegagi hõlma hakata sest kasutatud pole ju ühtegi mitteoriginaalset osa (s.t. lisatud pole peaaegu midagi) ja liikuri kliirensi vastavust tehaseandmetega meil minu teada ei kontrollita.
Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Postitused: 480
Teemad: 51
Liitus: May 2007
Maine:
6
Esivedrud : 2 keerdu maha lõigata. Eriti hästi sobivad "NYSA"-bussi esivedrud (jäikuse mõttes)
Esiamordid : Gaz 24 (u. 1,5cm lühemad). ülemisele amordikinnitusele u. 5cm torust pikendus (nii säilib normaalne töökäik)
Tagavedrud : Osandada ja leht-lehe haaval sirgemaks "taguda". Doonorpakkidest võtta kõige pikem leht "lisaleheks" (eelnevalt otsad maha lõigata).
Tagaamordid : Uued Gaz 24 (Veidi lühema käiguga. Võimaluse korral muretseda sarnase karakteristiku ja kinnitustega lääne gaasiamordid).
Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Postitused: 4,472
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
(05-10-2010, 13:58 PM)Ostap Bender Kirjutas: Tagavedrud : Osandada ja leht-lehe haaval sirgemaks "taguda".
Olen näinud Ikaruse vedrulehtede painde taastamist valtside vahel. Kas ka teistpidi saab, ei tea öelda. Vähemalt näinud pole.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.