automoto.ee foorumid
Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? (/showthread.php?tid=41062)



Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - motovend - 08-06-2012

Tere ,et mul siis probleem voshod3m-iga.
Ja mure siis selline,et enne bena lõppemist läheb punn nii põhja et kõrvadel hakkab valus Eelmise karpaga seda jama polnud aga siis ei tahtnud käima minna ja sai kas palju v vähe peale.
Nõela tõstmisest polnud ültse kasu. ja muide mainin et karpa oli K-62B Peaks olema vist originaal. Hetkel peal K-63 I käima läheb matsust aga tuuridega on jamad töötab nii suurte pöörete peal, kui bena karpast otsa saab siis on punn ültse põhjas, gaasi siiber on nii nagu peab ja ümarus õhupuhasti poole.
Nõela aste on esimese peal. käigukasti poolne simmer ei saa olla läbi sest suitsu ta nii hirmsasti välja ei aja aga geneka poolset ma ei tea. ei hakka hetkel lahti ka kakkuma, kuulan teie nõuanded ja soovitus sõnad ära!!

Panen video lingi kah, kus masin töötas K.62-B karpaga normaalselt aga järgmine päev hakkasid jamad..http://www.youtube.com/watch?v=O0rISIBu7a0 hääl on metsik..Soovitan volüümi maha keerata


RE: Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - motovend - 11-06-2012

up...
Keegi ei oska head nõu anda ?


RE: Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - Gravity - 11-06-2012

Jube segane jutt sinu poolt. Video ka väga informatiivne polnud.

See on normaalne kui bensiini lõppemisel lähevad pöörded ülesse ja jõud kaob ära kuna segu läheb lahjaks.

Ennem lahtivõtmist pigem soovitan teha survetesti karterile.

Nõela asend on ainult üks asi mis määrab ära kui rikas segu on.

Võib olla sul peadüüs vaigune,ujuk liigub halvasti pesas ning kütusetase on vale,vb saab kuskilt lisaõhku(karburaatori tihend,gaasisiiber väga kulunud) samamoodi võib sul settepoti filter olla umbes jne.

-------------

Kas sul tühikäik on stabiilne ? Tühikäik peaks umbes 850-1000 rpm olema. Kuidas ta tühikäigult läheb täisgaasile? Tühikäiku mõjutab kõige enam vaakumi leke ,täisgaasi probleemid on rohkem kütuse peale saamisega seotud kui jõud kaob ära. Natukene üldistades rääkides.

-----

Kas üldse kütus on normaalne või mingi "kanistri põhi+ suva õlimoodi ollus" ? Ja kas kolvil pole kriime peal(võta leegitorud maha ja piilu sisse) ning kuidas kompressioon on?


RE: Voshod 3M. Karpa või simmeri jama.? - motovend - 29-06-2012

asi ammu korras panin teise karpa peale ja tiksub. Teema lukku