Vana freespingi elustamine - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Vana freespingi elustamine (
/showthread.php?tid=41176)
Vana freespingi elustamine -
aksel123 - 17-06-2012
Happy end!!!
RE: Vana freespingi elustamine -
pen.skar - 17-06-2012
Zalgirise 6П80 manuaali järgi on vaid kaks "silmaga" õlipaaki ja neis kaks plunzerpumpa. Veel üks klaas näitab töötamisel õli tulekut spindlilaagritele. Kas pingi tänasel ja 2007 a seisukorral suur vahe sees? Ära Kuusakoski küll lase viia. Kogu siis freese tuleviku jaoks. Mul manuaalis nii üksikasjalikud joonised, et tee või uus pink.
RE: Vana freespingi elustamine -
pen.skar - 19-06-2012
Eksimisvõimalust ei ole, kõigist kolmest korgist sama õli sisse. Kavatsen kasutama hakata Valmetist või New Hollandist TH ajal väljalastud käigukasti-hüdroõli- vast hammasrattad kilisevad siis vähem. Mida see õlilisand emulsioonile ikka teeb- sa ju masstööd ei tee. Mul muide sama häda, et ajapikku jalga koguneb ka õli. Polegi välja uurinud kas on tihendid surnud või malmis ptüi-ptüi pragu. Manuaali välja ei taha anda. Neljast jäänud ilma: "Ремонт мототоциклов Ява", E-280 venekeelne remondi-hooldejuhend, aastakäik 1943a Luftwaffe ajakirja "die Adler", RS 09 venekeelne remondiraamat. Museas mu pingi number 1999 ja kõiki osasid polegi külapealt kätte saanud- tassiti jupikaupa majandi kadumisel laiali.