automoto.ee foorumid
probleem K-750 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: probleem K-750 (/showthread.php?tid=42154)



probleem K-750 - rainerso - 23-09-2012

Olemas K-750 ning soov talvega restaureerida raam kõige juurde kuuluvaga. Tahaks siis puhtaks lihvida ning krundi ja värviga katta. Oskab keegi öelda palju võib maksta terve raami liivaprits ning krundiga katmine ning kus Viljandi kandis seda teha saaks? Ja kui omal käel teen, kuidas on kõige lihtsam haljaks saada, relaka/trelli otsas traathari?


RE: K-750 värvimine - Veteran - 23-09-2012

Viiratsi haavlipritsi juurde on järjekord olematu.


RE: K-750 värvimine - rainerso - 25-09-2012

Oskab keegi öelda, palju võiks minna maksma liivapritsimine ja kruntimine?


RE: K-750 värvimine - rainerso - 28-09-2012

Küsin veel juurde, kuidas oleks mõistlikum teha, kõigepealt liivaprits ja kruntimine ning siis viia külka vann keevitusse (peale pritsi tuleb rohkem vigu välja, mida parandada) või siis kõigepealt keevitus ja siis prits ja krunt? Ja kuidas saada mootori osa ka ilusti puhtaks, kas kalts ja breakcleaner/diisel või samamoodi miski pritsiga?
Ette tänades.


RE: K-750 värvimine - ats97 - 28-09-2012

(28-09-2012, 06:45 AM)rainerso Kirjutas:  Küsin veel juurde, kuidas oleks mõistlikum teha, kõigepealt liivaprits ja kruntimine ning siis viia külka vann keevitusse (peale pritsi tuleb rohkem vigu välja, mida parandada) või siis kõigepealt keevitus ja siis prits ja krunt? Ja kuidas saada mootori osa ka ilusti puhtaks, kas kalts ja breakcleaner/diisel või samamoodi miski pritsiga?
Ette tänades.

Mina lasin esmalt liivapritsist läbi ning siis kohe krunt selga ning siis asusin keevitama. Liivaprits toob kõik defektsed kohad esile ning saad korraga keevitused tehtud.
Mootoriblokile kõikseparem ikka vaid pesu(minu isiklik arvamus).


RE: K-750 värvimine - rainerso - 28-09-2012

Mõtlesin isegi sama, et prits toob kõik defektid esile ning et lapiga pestes kõige ohutum. Tänan
Küsimus veel, kui lasen liivapritsiga üle teha, siis millega kruntida, kas peab olema värvipüstol või miski aerosool lahendus ka olemas, et saaksin kodus teha? Mis marki värvi ja krunti kasutada ning peale värvimist lakk ka? Ilmselt siiski lasta asjatundjatel see töö teha?


RE: K-750 värvimine - MeelisV - 28-09-2012

alumiiniumit puhastab väga hästi sooda prits.


RE: K-750 värvimine - muska71 - 28-09-2012

Mina lasin tummisemad osad haavlipritsist läbi ja siis pintsliga epukrunt selga,hetkel seisavad halliks krundituna(kahekomponentne krunt)ja ootava vaba aega juba mitu aastat õnnetult.Plaanis kodus ise ära värvida.


RE: K-750 värvimine - uko - 28-09-2012

Kuna oled Viljandi kandist siis, kui üldse kuidagi ei saa võin ära värvida kui sobib.Eeltööd eriti teha ei taha praegu,niigi tegemist.


RE: K-750 värvimine - rainerso - 29-09-2012

Ei puutu küll värvimisse, kuid ei hakka uut teema tegema. Täna tekki väike tagasilöök. Raam, millel hetkel kõik asub on ilmselt kõver, tagumine ratas viltu all. Olemas on K-650 raam ja oli plaanis sinna ümber tõsta, kuid K-650 on mootori osa pikem, kas on võimalik kuidagi panna 750 mootor 650 raamile? Peab olema pikem kardaan, on see mõeldav? Või pean siiski uue 750 raami muretsema?


RE: K-750 värvimine - isandpauk - 29-09-2012

Oled sa kindel, et viga raamis mitte tagakiiges?


RE: K-750 värvimine - rainerso - 29-09-2012

Ma ei ole 100% kindel, kuid kunagi on see raam saanud laksu ning raamile esihargi kinnituse juures on keevitatud ning tugevdus pandud. Mul 650 raamil tagakiige olemas, äkki peaks proovima. Huvitav oli ka see kui võtsin külgkorvi küljest ära, läks ka velje nurk paremaks, kuid ratas ikka natuke viltu all.


RE: probleem K-750 - rainerso - 09-02-2013

Oskad keegi öelda, mida teha vanade esiamortide, lenksu ja leegitorudega kui rooste peal, kas annab taastada või on mõistlik uued muretseda?


RE: probleem K-750 - fiolio - 10-02-2013

(09-02-2013, 01:43 AM)rainerso Kirjutas:  Oskad keegi öelda, mida teha vanade esiamortide, lenksu ja leegitorudega kui rooste peal, kas annab taastada või on mõistlik uued muretseda?


Uuesti üle kroomida või korraliku kroomiga jupid otsida.


RE: probleem K-750 - rainerso - 10-02-2013

Aga palju see kroomimine võiks maksta, päris kallis ilmselt?


RE: probleem K-750 - heits - 10-02-2013

Pakun, et odavam on uued osta kui kroomida.Iseasi on ostetute kvaliteet.


RE: probleem K-750 - uko - 13-02-2013

Kroomimine ei maksa midagi,maksab ettevalmistus.


RE: probleem K-750 - rainerso - 11-09-2014

Tere

Kas keegi oleks nõus võtma ette mu K750 ja restaureerima selle? Kuna ma ise ei asu Eestis, siis pole kahjuks võimalust endal seda teha, kuid ei tahaks seda jätta lihtsalt roostetama ka. Vaja teha nii palju, et ma ise paneksin mootori peale tagasi, rattad alla ja sõiduvalmis. Ühesõnaga, vaja oleks restaureerida raam kogu täiega.

Tänud