probleem K-750
#1

Olemas K-750 ning soov talvega restaureerida raam kõige juurde kuuluvaga. Tahaks siis puhtaks lihvida ning krundi ja värviga katta. Oskab keegi öelda palju võib maksta terve raami liivaprits ning krundiga katmine ning kus Viljandi kandis seda teha saaks? Ja kui omal käel teen, kuidas on kõige lihtsam haljaks saada, relaka/trelli otsas traathari?
Vasta
#2

Viiratsi haavlipritsi juurde on järjekord olematu.

Tervitab Veteran.
Vasta
#3

Oskab keegi öelda, palju võiks minna maksma liivapritsimine ja kruntimine?
Vasta
#4

Küsin veel juurde, kuidas oleks mõistlikum teha, kõigepealt liivaprits ja kruntimine ning siis viia külka vann keevitusse (peale pritsi tuleb rohkem vigu välja, mida parandada) või siis kõigepealt keevitus ja siis prits ja krunt? Ja kuidas saada mootori osa ka ilusti puhtaks, kas kalts ja breakcleaner/diisel või samamoodi miski pritsiga?
Ette tänades.
Vasta
#5

(28-09-2012, 06:45 AM)rainerso Kirjutas:  Küsin veel juurde, kuidas oleks mõistlikum teha, kõigepealt liivaprits ja kruntimine ning siis viia külka vann keevitusse (peale pritsi tuleb rohkem vigu välja, mida parandada) või siis kõigepealt keevitus ja siis prits ja krunt? Ja kuidas saada mootori osa ka ilusti puhtaks, kas kalts ja breakcleaner/diisel või samamoodi miski pritsiga?
Ette tänades.

Mina lasin esmalt liivapritsist läbi ning siis kohe krunt selga ning siis asusin keevitama. Liivaprits toob kõik defektsed kohad esile ning saad korraga keevitused tehtud.
Mootoriblokile kõikseparem ikka vaid pesu(minu isiklik arvamus).
Vasta
#6

Mõtlesin isegi sama, et prits toob kõik defektid esile ning et lapiga pestes kõige ohutum. Tänan
Küsimus veel, kui lasen liivapritsiga üle teha, siis millega kruntida, kas peab olema värvipüstol või miski aerosool lahendus ka olemas, et saaksin kodus teha? Mis marki värvi ja krunti kasutada ning peale värvimist lakk ka? Ilmselt siiski lasta asjatundjatel see töö teha?
Vasta
#7

alumiiniumit puhastab väga hästi sooda prits.
Vasta
#8

Mina lasin tummisemad osad haavlipritsist läbi ja siis pintsliga epukrunt selga,hetkel seisavad halliks krundituna(kahekomponentne krunt)ja ootava vaba aega juba mitu aastat õnnetult.Plaanis kodus ise ära värvida.
Vasta
#9

Kuna oled Viljandi kandist siis, kui üldse kuidagi ei saa võin ära värvida kui sobib.Eeltööd eriti teha ei taha praegu,niigi tegemist.
Vasta
#10

Ei puutu küll värvimisse, kuid ei hakka uut teema tegema. Täna tekki väike tagasilöök. Raam, millel hetkel kõik asub on ilmselt kõver, tagumine ratas viltu all. Olemas on K-650 raam ja oli plaanis sinna ümber tõsta, kuid K-650 on mootori osa pikem, kas on võimalik kuidagi panna 750 mootor 650 raamile? Peab olema pikem kardaan, on see mõeldav? Või pean siiski uue 750 raami muretsema?
Vasta
#11

Oled sa kindel, et viga raamis mitte tagakiiges?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#12

Ma ei ole 100% kindel, kuid kunagi on see raam saanud laksu ning raamile esihargi kinnituse juures on keevitatud ning tugevdus pandud. Mul 650 raamil tagakiige olemas, äkki peaks proovima. Huvitav oli ka see kui võtsin külgkorvi küljest ära, läks ka velje nurk paremaks, kuid ratas ikka natuke viltu all.
Vasta
#13

Oskad keegi öelda, mida teha vanade esiamortide, lenksu ja leegitorudega kui rooste peal, kas annab taastada või on mõistlik uued muretseda?
Vasta
#14

(09-02-2013, 01:43 AM)rainerso Kirjutas:  Oskad keegi öelda, mida teha vanade esiamortide, lenksu ja leegitorudega kui rooste peal, kas annab taastada või on mõistlik uued muretseda?


Uuesti üle kroomida või korraliku kroomiga jupid otsida.
Vasta
#15

Aga palju see kroomimine võiks maksta, päris kallis ilmselt?
Vasta
#16

Pakun, et odavam on uued osta kui kroomida.Iseasi on ostetute kvaliteet.
Vasta
#17

Kroomimine ei maksa midagi,maksab ettevalmistus.
Vasta
#18

Tere

Kas keegi oleks nõus võtma ette mu K750 ja restaureerima selle? Kuna ma ise ei asu Eestis, siis pole kahjuks võimalust endal seda teha, kuid ei tahaks seda jätta lihtsalt roostetama ka. Vaja teha nii palju, et ma ise paneksin mootori peale tagasi, rattad alla ja sõiduvalmis. Ühesõnaga, vaja oleks restaureerida raam kogu täiega.

Tänud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne