Vene 5t autotõstuk - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanem Rasketehnika (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=47)
+--- Teema: Vene 5t autotõstuk (
/showthread.php?tid=42701)
Vene 5t autotõstuk -
Mufff - 15-11-2012
Ma ei suutnud seda teemat siit leida, kuid mis tagasilda kasutati vene 5t autotõstukitel?
RE: Vene 5t autotõstuk -
muska71 - 15-11-2012
Too vist 51 baasil tehtud,võiks järeldada,et 51 sild.
RE: Vene 5t autotõstuk -
Wiki432 - 15-11-2012
Kuigi tundub, et kõik need vene 51 mootoriga tõstukid on sarnased, ei ole see mitte nii. Valmistati neid eri tehastes, eri mudelinumbritega ja suure tõenäosusega varieerus ka komplekteeritus. Näiteks võib
siiagi vaadata ja nooltega paremale või vasakule rännata.
RE: Vene 5t autotõstuk -
Mufff - 15-11-2012
(15-11-2012, 19:30 PM)muska71 Kirjutas: Too vist 51 baasil tehtud,võiks järeldada,et 51 sild.
Pigem kasutati Zil-i tagasilda. Küsimus on pigem selles, et kas kasutati Zil-164 või ka Zis-150 tagasilda? Tegemist on omamoodi kompotiga. Väidetavalt kuulus vedav sild Zil-ile, kuid alla läksid Gaz-i 6 poldiga veljed. Pidurid aga olla hüdraulilised, mitte pneumaatilised?
Üritan siinkohal selgust saada, sest võimalik, et nimetatud tõstukilt on võimalik saada uus tagasild Zis 154 bussile.
RE: Vene 5t autotõstuk -
flanagan - 15-11-2012
Erinevatel aegadel on olnud sellel tõstukil all nii Zis-150,Zil-164 kui ka Zil-130 tagasild.Hüdrauliliste piduritega küll,aga ikkagi Zis-i/Zil-i veljedel.Redukor ikka ka selline nagu Zis-il/Zil-il tavaks.Tala ka siis tavaline
Aga pisut võimsamatel tõstukitel oli all Maz-200 sild,mootor vist Zis-i/Zil-iR6
Pidurite kohta ei oska öelda,aga kardan,et sealgi hüdraulilised
Flanagan
RE: Vene 5t autotõstuk -
volvo - 15-11-2012
Siin üks sild müügil
http://kuldnebors.ee/search/tooriistad-masinad-ja-seadmed/muud-masinad-ja-seadmed/veosild-5t-gaz-tostukile/search.mec?pob_post_id=7295475&pob_action=show_post_images&pob_cat_id=10801&pob_image_id=f80a09ddf154ffe93dc9630a3cd737e1&pob_browser_offset=50&pob_view_language_id=et#image_0
RE: Vene 5t autotõstuk -
Mufff - 15-11-2012
(15-11-2012, 21:22 PM)volvo Kirjutas: Siin üks sild müügil
http://kuldnebors.ee/search/tooriistad-masinad-ja-seadmed/muud-masinad-ja-seadmed/veosild-5t-gaz-tostukile/search.mec?pob_post_id=7295475&pob_action=show_post_images&pob_cat_id=10801&pob_image_id=f80a09ddf154ffe93dc9630a3cd737e1&pob_browser_offset=50&pob_view_language_id=et#image_0
Nähtud ja uuritud. See sild on juba müüdud. Siit saingi idee tõstuki silda asendussillaks otsida.
RE: Vene 5t autotõstuk -
h2rra - 15-11-2012
Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool

Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi...
RE: Vene 5t autotõstuk -
aavu - 15-11-2012
(15-11-2012, 22:36 PM)h2rra Kirjutas: Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool
Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi... 
Millegipärast mulle meenub, et seal oli ka reverskast ja kiirused edasi-tagasi olid võrdsed. Reverskastid olid kehvakesed ja defitsiit. Ühele polnud enam saada vahekasti ja oli plaan panna otse kardaan aga enne jõudis vanarauda.
RE: Vene 5t autotõstuk -
h2rra - 15-11-2012
Kõik õige, aga tigu ja taldrik töötavad ikka bussi all suurema koormusega edasi sõites ja sellepärast ongi tigu ja taldrik sellise kujuga, et pöörlemine enamuses ühes suunas
RE: Vene 5t autotõstuk -
Mufff - 15-11-2012
(15-11-2012, 22:36 PM)h2rra Kirjutas: Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool
Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi... 
Zis 154 bussil pole erilist vahet, mis pidi reduktor all on. Paned lihtsalt voolu lüliti teise asendisse