Vene 5t autotõstuk
#1

Ma ei suutnud seda teemat siit leida, kuid mis tagasilda kasutati vene 5t autotõstukitel?

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#2

Too vist 51 baasil tehtud,võiks järeldada,et 51 sild.
Vasta
#3

Kuigi tundub, et kõik need vene 51 mootoriga tõstukid on sarnased, ei ole see mitte nii. Valmistati neid eri tehastes, eri mudelinumbritega ja suure tõenäosusega varieerus ka komplekteeritus. Näiteks võib siiagi vaadata ja nooltega paremale või vasakule rännata.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#4

(15-11-2012, 19:30 PM)muska71 Kirjutas:  Too vist 51 baasil tehtud,võiks järeldada,et 51 sild.
Pigem kasutati Zil-i tagasilda. Küsimus on pigem selles, et kas kasutati Zil-164 või ka Zis-150 tagasilda? Tegemist on omamoodi kompotiga. Väidetavalt kuulus vedav sild Zil-ile, kuid alla läksid Gaz-i 6 poldiga veljed. Pidurid aga olla hüdraulilised, mitte pneumaatilised?
Üritan siinkohal selgust saada, sest võimalik, et nimetatud tõstukilt on võimalik saada uus tagasild Zis 154 bussile.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#5

Erinevatel aegadel on olnud sellel tõstukil all nii Zis-150,Zil-164 kui ka Zil-130 tagasild.Hüdrauliliste piduritega küll,aga ikkagi Zis-i/Zil-i veljedel.Redukor ikka ka selline nagu Zis-il/Zil-il tavaks.Tala ka siis tavaline
Aga pisut võimsamatel tõstukitel oli all Maz-200 sild,mootor vist Zis-i/Zil-iR6
Pidurite kohta ei oska öelda,aga kardan,et sealgi hüdraulilised
Flanagan
Vasta
#6

Siin üks sild müügil

http://kuldnebors.ee/search/tooriistad-m...et#image_0
Vasta
#7

(15-11-2012, 21:22 PM)volvo Kirjutas:  Siin üks sild müügil
http://kuldnebors.ee/search/tooriistad-m...et#image_0
Nähtud ja uuritud. See sild on juba müüdud. Siit saingi idee tõstuki silda asendussillaks otsida.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#8

Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool Big Grin Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi... Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#9

(15-11-2012, 22:36 PM)h2rra Kirjutas:  Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool Big Grin Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi... Big Grin

Millegipärast mulle meenub, et seal oli ka reverskast ja kiirused edasi-tagasi olid võrdsed. Reverskastid olid kehvakesed ja defitsiit. Ühele polnud enam saada vahekasti ja oli plaan panna otse kardaan aga enne jõudis vanarauda.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

Kõik õige, aga tigu ja taldrik töötavad ikka bussi all suurema koormusega edasi sõites ja sellepärast ongi tigu ja taldrik sellise kujuga, et pöörlemine enamuses ühes suunas Smile

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#11

(15-11-2012, 22:36 PM)h2rra Kirjutas:  Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool Big Grin Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi... Big Grin

Zis 154 bussil pole erilist vahet, mis pidi reduktor all on. Paned lihtsalt voolu lüliti teise asendisse Big Grin

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne