automoto.ee foorumid
Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta (/showthread.php?tid=45815)



Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - Tsistern - 19-09-2013

Nimelt on mul ilmselt türisistorite paasil süüde kuid, ma ei saa pihta mis on selle plokki ülesanne? Ja kas tohib asendada selle ploki sellega?


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - motamees - 19-09-2013

Üks peaks olema süütesüsteemi sädeme võimendi (võtab katkesti kontaktidelt koormuse maha) ja teine elektrilise karba juhtmoodul. Nei omavahel asendada ei saa. Mõlemad võid aga minema visata, kui ei meeldi ja auto sõidab lahkesti edasi.


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - Tsistern - 19-09-2013

Aga kuidas ühendada see süsteem niimodi,et saada,laadimine, säde, ventikas,ja starter?


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - aavu - 19-09-2013

https://www.google.ee/search?q=%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0+vaz+2103&hl=et&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Jv46Upj0AcyY4wSJ-oHoAw&ved=0CCwQsAQ
Sealt saad skeemi valida.


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - Tsistern - 20-09-2013

kas selle skeemi järgi saab syyte kokku? ja kas see syytepooli küljepeal minigi relee ja mille jäoks see on? ja mis on see seal skeemil süütepooli kõrval? mingi relee ? Ja kas see skeem sobib syyte kokkupanemiseks? Ja kas see süütepool ikka sobib ka? ja miks sellel kolm klemmi on?

http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104554677

http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104554671/


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - aavu - 20-09-2013

See skeem töötab ja releed seal pole, on lisatakisti (variaator), mis käivitamise ajaks lühistatakse starteri peal olevate klemmidega. Siis on säde tugevam. Kui käivitub ja starter tagant ära tuleb, siis lahutuvad ka need klemmid ja vool läbib seda takistit, mida sa releeks nimetasid. Siis ei lähe süütepool liiga tuliseks ja ei rikne. Starteril peavad olema lisakontaktid, mis ainult siis sulguvad kui starteri relee tõmbab põhikontaktid kokku ja pendiksi hammasratta hooratta hammasvööga hambumisse. Sai neid h tähti vist liiga. Ah-jaa küsisid kolmanda klemmi kohta. See on ainult ühenduse toetamiseks kindlale alusele see kolmetäheline. Muidu jääks akust tulev, starerilt tulev lühistamise juhe ja takistisse minev ots õhku rippuma.
Selle takisti all on näidatud starteri küljes olevad lühistamise kontaktid.


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - Wiki432 - 20-09-2013

Ziguli originaalpoolil variaatorit ei ole ja tehase poolt ei ole ette nähtud ühtegi klemmi, mis starteerimisel otsevoolu peale annaks. Tuleks endal aretada. Aga milleks? Kas VAZ-i oma süütepooli ei ole kuskilt võtta?


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - Tsistern - 20-09-2013

On aga mismoodi ma selle vahele ühendan


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - Wiki432 - 20-09-2013

Tahad mida? Elektronsüüdet tööle panna või originaali taastada? Elektronsüütebloki poole pealt jään vastuse võlgu, ehk ilma aparaadi juhendita ja neti teel läheb kole keeruliseks. Originaali taastad originaal elektri skeemi järgi. Näiteks siit või siit.


RE: Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta - Tegelane5 - 21-09-2013

Enne kui midagi üldse rappima hakkad tee endale skeem selgeks. Praegu jääb mulje et kasvõi süütelukust ei saa voolu peale vmidagi.