Küsimus vaz 2103 elektripoole kohta
#1

Nimelt on mul ilmselt türisistorite paasil süüde kuid, ma ei saa pihta mis on selle plokki ülesanne? Ja kas tohib asendada selle ploki sellega?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Omaette nokitseja.
Vasta
#2

Üks peaks olema süütesüsteemi sädeme võimendi (võtab katkesti kontaktidelt koormuse maha) ja teine elektrilise karba juhtmoodul. Nei omavahel asendada ei saa. Mõlemad võid aga minema visata, kui ei meeldi ja auto sõidab lahkesti edasi.
Vasta
#3

Aga kuidas ühendada see süsteem niimodi,et saada,laadimine, säde, ventikas,ja starter?

Omaette nokitseja.
Vasta
#4

https://www.google.ee/search?q=%D1%8D%D0...d=0CCwQsAQ
Sealt saad skeemi valida.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

kas selle skeemi järgi saab syyte kokku? ja kas see syytepooli küljepeal minigi relee ja mille jäoks see on? ja mis on see seal skeemil süütepooli kõrval? mingi relee ? Ja kas see skeem sobib syyte kokkupanemiseks? Ja kas see süütepool ikka sobib ka? ja miks sellel kolm klemmi on?

http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104554677

http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104554671/

Omaette nokitseja.
Vasta
#6

See skeem töötab ja releed seal pole, on lisatakisti (variaator), mis käivitamise ajaks lühistatakse starteri peal olevate klemmidega. Siis on säde tugevam. Kui käivitub ja starter tagant ära tuleb, siis lahutuvad ka need klemmid ja vool läbib seda takistit, mida sa releeks nimetasid. Siis ei lähe süütepool liiga tuliseks ja ei rikne. Starteril peavad olema lisakontaktid, mis ainult siis sulguvad kui starteri relee tõmbab põhikontaktid kokku ja pendiksi hammasratta hooratta hammasvööga hambumisse. Sai neid h tähti vist liiga. Ah-jaa küsisid kolmanda klemmi kohta. See on ainult ühenduse toetamiseks kindlale alusele see kolmetäheline. Muidu jääks akust tulev, starerilt tulev lühistamise juhe ja takistisse minev ots õhku rippuma.
Selle takisti all on näidatud starteri küljes olevad lühistamise kontaktid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

Ziguli originaalpoolil variaatorit ei ole ja tehase poolt ei ole ette nähtud ühtegi klemmi, mis starteerimisel otsevoolu peale annaks. Tuleks endal aretada. Aga milleks? Kas VAZ-i oma süütepooli ei ole kuskilt võtta?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#8

On aga mismoodi ma selle vahele ühendan

Omaette nokitseja.
Vasta
#9

Tahad mida? Elektronsüüdet tööle panna või originaali taastada? Elektronsüütebloki poole pealt jään vastuse võlgu, ehk ilma aparaadi juhendita ja neti teel läheb kole keeruliseks. Originaali taastad originaal elektri skeemi järgi. Näiteks siit või siit.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#10

Enne kui midagi üldse rappima hakkad tee endale skeem selgeks. Praegu jääb mulje et kasvõi süütelukust ei saa voolu peale vmidagi.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne