Moskva (M-1-A) -
Muhk - 29-03-2004
nii siis tahtsin ka natuke oma moskvast rääkida
masin aastast 1954
töömaht 125 cc
kaalub 80kg (passi järgi)
mina taga veel sõitnud pole (varsti saan)
muidugi vajab veel palju tööd.....
pildid
RE: Moskva (M-1-A) -
I.A - 30-03-2004
M1A\'st on asi kaugel.Mootor,rattad,iste,tagatuli,paak,sumbuti,esiporikas,leegitoru ja mõned vidinad veel kuuluvad Moskvale,ülejäänd vidinad on teistelt tsiklitelt.Esihark on K-55 oma.raam paistab olema vana Kovrovets,tagumise porilaua kohta ei oska midagi öelda.Igajuhul originaaliks ajamisel on temaga tööd palju ja Doonor oleks mõistlikum kõrvale soetada,kus originaalraam,esihark,jne võtta.Jõudu tööle! Kui müümisest huvitatud,anna teada
vanarauahuviline.
RE: Moskva (M-1-A) -
valdo - 30-03-2004
Kas see ei või olla M-1-M baasil tehtud aretis? Või on tõesti M-1-A totaalselt teisele raamile ümber laotud/raam ringi keevitatud tagant K 55/58 osi kasutades? Tagaosa jätab raamil kuidagi väga peredelkini mulje.
RE: Moskva (M-1-A) -
Muhk - 31-03-2004
ees on jawa amordid ja tagumisest raamipoolest (esimene pool originaal moskva silt ees allaes) ei tea ma midagi (amordid jälle jawa)
passi järgi see ikka m-1-a
RE: Moskva (M-1-A) -
I.A - 31-03-2004
Ees pole kohe kindlasti jawa esihark.Vaata,kas raaminumber kattub passi omaga?
RE: Moskva (M-1-A) -
korgits - 31-03-2004
nende vanade moskvate juures mulle meeldib väga see bensupaak
....ja eriti vana moskva esihark
RE: RE: Moskva (M-1-A) -
Muhk - 31-03-2004
Tziklivend Kirjutas:Ees pole kohe kindlasti jawa esihark.Vaata,kas raaminumber kattub passi omaga?
ainult amordid on jawalt
RE: Moskva (M-1-A) -
valts - 31-03-2004
Äkki keegi oskab öelda, et kas sellel Moskval on originaalne juhtraud?
valts@kahtlustab midagi
RE: RE: RE: Moskva (M-1-A) -
I.A - 01-04-2004
[quote=Muhk
ainult amordid on jawalt
[/quote]
krt ma räägin juba tükk aega,et amordid pole jawalt!
Ja valts,lenks isegi tundub originaal olema(kuskil vedeleb selline?)
RE: Moskva (M-1-A) -
Muhk - 01-04-2004
kuid mille siis?
RE: Moskva (M-1-A) -
valdo - 02-04-2004
Leistang on õige. Kuigi... sama leistang oli kasutusel M-1-A-dest
M-1-Mdeni, K-55/58teni välja.
RE: Moskva (M-1-A) -
I.A - 02-04-2004
Muhk võrdle seda jalustrabavat 50 aasta M-1-A\'d enda omaga,näed ära mis sul on originaal ja mis pole.M-1-A\'l pole kunagi taga vedrustust eksistreerind.
Võibolla on lihtsalt Moskva silt Kovrovetsi raami külge needitud?
RE: Moskva (M-1-A) -
Muhk - 02-04-2004
jah 10 min vaatasin suu ammuli enne kui midagi teha sain
see masin on vanem kui minu oma mul originaalis teleskoop amordid
RE: Moskva (M-1-A) -
mossepower - 19-04-2004
Kes sulle ütles ,et sa pead 100% kindlalt oma surma nimel selle ratta originaaliks taastama... Nii ka ju lahe masin ikkagi vanaisa mälestus. Ja sel juhul ei pea masin ka aastaid mingi puuduva deltaili tõttu niisama roostetama, kuigi juhtub jälle mõni orig. jubin kätte kruvid külge janiiedasi, egas jah siin ennegi mainitud ,et paremeini on võimalik orig. jppe saada masinaga ringi sõites ja kuulusust kogudes
MArek
RE: Moskva (M-1-A) -
Olaf - 19-04-2004
See raam on tehase oma aga täpselt ei oska õelda mis margi oma (arvatavasti ikka kovorovets), mul endal paar sellist vedelemas aga moskvad peaks ikka vist ilma tagumiste vedrudeta olema.
RE: Moskva (M-1-A) -
Muhk - 24-04-2004
probleem: suts klapp laseb õhku läbi mida teha
RE: Moskva (M-1-A) -
mossepower - 27-04-2004
pane uus! Mis muud ikka teha (\'
\')
RE: Moskva (M-1-A) -
oldmoped - 28-04-2004
tuleb ära solveldada!
RE: RE: Moskva (M-1-A) -
Muhk - 28-04-2004
oldmoped Kirjutas:tuleb ära solveldada!
???
RE: Moskva (M-1-A) - reiks - 17-05-2004
ega sul mingeid Mosvauppe myya pole