Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
30-03-2004, 16:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2005, 22:53 PM ja muutjaks oli
I.A.)
M1A\'st on asi kaugel.Mootor,rattad,iste,tagatuli,paak,sumbuti,esiporikas,leegitoru ja mõned vidinad veel kuuluvad Moskvale,ülejäänd vidinad on teistelt tsiklitelt.Esihark on K-55 oma.raam paistab olema vana Kovrovets,tagumise porilaua kohta ei oska midagi öelda.Igajuhul originaaliks ajamisel on temaga tööd palju ja Doonor oleks mõistlikum kõrvale soetada,kus originaalraam,esihark,jne võtta.Jõudu tööle! Kui müümisest huvitatud,anna teada
vanarauahuviline.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kas see ei või olla M-1-M baasil tehtud aretis? Või on tõesti M-1-A totaalselt teisele raamile ümber laotud/raam ringi keevitatud tagant K 55/58 osi kasutades? Tagaosa jätab raamil kuidagi väga peredelkini mulje.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
31-03-2004, 00:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2004, 23:00 PM ja muutjaks oli
Muhk.)
ees on jawa amordid ja tagumisest raamipoolest (esimene pool originaal moskva silt ees allaes) ei tea ma midagi (amordid jälle jawa)
passi järgi see ikka m-1-a
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Ees pole kohe kindlasti jawa esihark.Vaata,kas raaminumber kattub passi omaga?
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Äkki keegi oskab öelda, et kas sellel Moskval on originaalne juhtraud?
valts@kahtlustab midagi
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
01-04-2004, 15:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2004, 15:41 PM ja muutjaks oli
I.A.)
[quote=Muhk
ainult amordid on jawalt
[/quote]
krt ma räägin juba tükk aega,et amordid pole jawalt!
Ja valts,lenks isegi tundub originaal olema(kuskil vedeleb selline?)
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Leistang on õige. Kuigi... sama leistang oli kasutusel M-1-A-dest
M-1-Mdeni, K-55/58teni välja.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
02-04-2004, 20:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2005, 22:54 PM ja muutjaks oli
I.A.)
Muhk võrdle seda jalustrabavat 50 aasta M-1-A\'d enda omaga,näed ära mis sul on originaal ja mis pole.M-1-A\'l pole kunagi taga vedrustust eksistreerind.
Võibolla on lihtsalt Moskva silt Kovrovetsi raami külge needitud?
Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
jah 10 min vaatasin suu ammuli enne kui midagi teha sain
see masin on vanem kui minu oma mul originaalis teleskoop amordid
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
See raam on tehase oma aga täpselt ei oska õelda mis margi oma (arvatavasti ikka kovorovets), mul endal paar sellist vedelemas aga moskvad peaks ikka vist ilma tagumiste vedrudeta olema.
Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
24-04-2004, 17:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2004, 17:00 PM ja muutjaks oli
Muhk.)
probleem: suts klapp laseb õhku läbi mida teha
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
ega sul mingeid Mosvauppe myya pole