Moskva (M-1-A)
#1

nii siis tahtsin ka natuke oma moskvast rääkida
masin aastast 1954
töömaht 125 cc
kaalub 80kg (passi järgi)
mina taga veel sõitnud pole (varsti saan) Tounguemuidugi vajab veel palju tööd.....

pildid

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#2

M1A\'st on asi kaugel.Mootor,rattad,iste,tagatuli,paak,sumbuti,esiporikas,leegitoru ja mõned vidinad veel kuuluvad Moskvale,ülejäänd vidinad on teistelt tsiklitelt.Esihark on K-55 oma.raam paistab olema vana Kovrovets,tagumise porilaua kohta ei oska midagi öelda.Igajuhul originaaliks ajamisel on temaga tööd palju ja Doonor oleks mõistlikum kõrvale soetada,kus originaalraam,esihark,jne võtta.Jõudu tööle! Kui müümisest huvitatud,anna teada

vanarauahuviline.
Vasta
#3

Kas see ei või olla M-1-M baasil tehtud aretis? Või on tõesti M-1-A totaalselt teisele raamile ümber laotud/raam ringi keevitatud tagant K 55/58 osi kasutades? Tagaosa jätab raamil kuidagi väga peredelkini mulje.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

ees on jawa amordid ja tagumisest raamipoolest (esimene pool originaal moskva silt ees allaes) ei tea ma midagi (amordid jälle jawa)

passi järgi see ikka m-1-a

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#5

Ees pole kohe kindlasti jawa esihark.Vaata,kas raaminumber kattub passi omaga?
Vasta
#6

nende vanade moskvate juures mulle meeldib väga see bensupaak Smile ....ja eriti vana moskva esihark Smile
Vasta
#7

Tziklivend Kirjutas:Ees pole kohe kindlasti jawa esihark.Vaata,kas raaminumber kattub passi omaga?

ainult amordid on jawalt

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#8

Äkki keegi oskab öelda, et kas sellel Moskval on originaalne juhtraud?

valts@kahtlustab midagi

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#9

[quote=Muhk
ainult amordid on jawalt
[/quote]

krt ma räägin juba tükk aega,et amordid pole jawalt!
Ja valts,lenks isegi tundub originaal olema(kuskil vedeleb selline?)
Vasta
#10

kuid mille siis?

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#11

Leistang on õige. Kuigi... sama leistang oli kasutusel M-1-A-dest
M-1-Mdeni, K-55/58teni välja.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

Muhk võrdle seda jalustrabavat 50 aasta M-1-A\'d enda omaga,näed ära mis sul on originaal ja mis pole.M-1-A\'l pole kunagi taga vedrustust eksistreerind.
Võibolla on lihtsalt Moskva silt Kovrovetsi raami külge needitud?
Vasta
#13

jah 10 min vaatasin suu ammuli enne kui midagi teha sain

see masin on vanem kui minu oma mul originaalis teleskoop amordid

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#14

Kes sulle ütles ,et sa pead 100% kindlalt oma surma nimel selle ratta originaaliks taastama... Nii ka ju lahe masin ikkagi vanaisa mälestus. Ja sel juhul ei pea masin ka aastaid mingi puuduva deltaili tõttu niisama roostetama, kuigi juhtub jälle mõni orig. jubin kätte kruvid külge janiiedasi, egas jah siin ennegi mainitud ,et paremeini on võimalik orig. jppe saada masinaga ringi sõites ja kuulusust kogudesSmile

MArek
Vasta
#15

See raam on tehase oma aga täpselt ei oska õelda mis margi oma (arvatavasti ikka kovorovets), mul endal paar sellist vedelemas aga moskvad peaks ikka vist ilma tagumiste vedrudeta olema.
Vasta
#16

probleem: suts klapp laseb õhku läbi mida teha

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#17

pane uus! Mis muud ikka teha (\'Rolleyes\')
Vasta
#18

tuleb ära solveldada!
Vasta
#19

oldmoped Kirjutas:tuleb ära solveldada!

???

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#20

ega sul mingeid Mosvauppe myya pole
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne