Vaz 2103 1974a must number. -
CarRestoration - 13-03-2021
Alustaks täitsa algsest. Tegemist siis autoga mis oli garaažis seisnud ligemale 20a. Auto on olnud ühe perekonna omandis. Antud auto on osalenud ka balti keti. Auto viimane ülevaatuse oli 1994 a. Auto praegune omanik õppis selle autoga sõitma ja kuna tegemist on pere reliikviaga, siis tuli selle auto taastamine ette võtta. Esmapilgul tundus auto heas olukorras, sest läbivat roostet justkui ei olnud. Noh see muidugi muutus peale liivapritsi. Lisan ka siis pilte tööde erinevatest etappidest.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
CarRestoration - 13-03-2021
Nägi siis väga selline.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
mossepower - 14-03-2021
Kõnealuse auto algmaterjal tundub heas originaalkonditsioonis olevat, nt. peenete õhuribidega esipõll tundub esmapilgul sirge ja korralik. Seda kasutamata detaili oleks olnud tõenäoliselt võimatu leida.
Rooste kohepealt, et lisaks olemasolevast (läbivast) roostest palju hullem asi võb olla veneaegne tavainimesele tehtud kvaliteediga keretöö, mille tagajärjel plekid, poolraamid, uksed jne. võisid valesti istuma jääda. Sellisest pealtnäha "keevitatud ja tugevast" kerest musta mumbri masina tegemine võib olla palju hullem ja kallim kui läbiroostetanud originaalkere remont.
Piltidel tundub, et käesolev auto on eelpoolkirjeldatud omaaegsest küsitava kvaliteedga kapitaalremondist pääsenud.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
13piisab - 14-03-2021
Kolisin mossepoweri tsiteeritud ja siinse teemaga väga kaudselt haakiva numbritest jutustamise sinna:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=15078&pid=516649#pid516649
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
ladamees051 - 14-03-2021
[quote='CarRestoration' pid='516641' dateline='1615661828']
Alustaks täitsa algsest. Tegemist siis autoga mis oli garaažis seisnud ligemale 20a. Auto on olnud ühe perekonna omandis. Antud auto on osalenud ka balti keti. Auto viimane ülevaatuse oli 1994 a. Auto praegune omanik õppis selle autoga sõitma ja kuna tegemist on pere reliikviaga, siis tuli selle auto taastamine ette võtta. Esmapilgul tundus auto heas olukorras, sest läbivat roostet justkui ei olnud. Noh see muidugi muutus peale liivapritsi. Lisan ka siis pilte tööde erinevatest etappidest
Jõudu, jaksu!
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
CarRestoration - 14-03-2021
Mõned pildid mis peale pritsi järgi jäi. Nagu ikka tõeline töömaht selgub alles pärast pritsi. Selgus ka tõsiasi, et autot oli juba varasemalt keevitatud. Seda oli ka alguses teada, kuid kui palju seda mitte. Antud isendit polnud kahjuks keegi õlitanud, sellest ka nii suures ulatuses kahjustusi.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
Sidorov - 14-03-2021
Tunnen kaasa!
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
iisak - 14-03-2021
(14-03-2021, 20:40 PM)Sidorov Kirjutas: Tunnen kaasa!
Miks? 2017 teemast selgub, et tänaseks päevaks on see 03 juba valmis.
(11-03-2021, 09:08 AM)CarRestoration Kirjutas: Nii palju võib lisada, et samal ajal hinnatud 03 sai 99,26 %, seega 07 tulemus on igati korralik.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
olli - 14-03-2021
Eks see on natuke nagu filmi vaatamine, kui lõpp on ette teada.

Aga pole hullu, väga põnev on ikka, ootan huviga järge!
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
CarRestoration - 14-03-2021
Jah tõesti see auto on küll valmis, kuid kuna väga tõsine töö sai tehtud siis harutaks selle siin ka lahti mis tehtud sai.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
ZIL 131 - 14-03-2021
Kas esiklaasi ja tagaklaasi kiil oli meekollased? Ja on omal kohal ka taastatud autol?
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
CarRestoration - 15-03-2021
Panen siis järgemööda pilte keevitus töödest. Võib ära juba mainida, et on materjali mida siia postitada.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
Formika - 15-03-2021
Kuna samas töökojas tehakse ka minu autosid, siis nägin selle auto valmimist pea algusest peale ja iga kord, nähes seda töö mahtu, ei jõudnud ära imestada omaniku pühendumist ja valmisolekut selliseks väljaminekuks. Võibolla minul, kes autosid on vahetanud nagu särke pole tekkinud ühegi auto vastu nii nostalgilisi tundeid, et oleks nõus välja käima summasid, mis mitmekordselt ületab antud auto momendi turu väärtust. Midagi pole öelda, perekondliku reliikvia väärtus on paljudel hindamatu. Samas minule 2000.-€ eest oma vanaisa 2107 maha müünud seltsimees ei tundnud mingeid süümepiinu.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
grahv - 04-10-2021
Kas tuleb järge ka?
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
CarRestoration - 28-10-2021
On olnud kiired aja aga siin veel mõned pildid keevitustöödest
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
mossepower - 28-10-2021
Loodame, et käesoleva põhjalikult taastatud auto tulevik saab ilus olema. Vastupidise näitena sõitsin üks hommik just mööda ühest kurvema saatusega musta numbri hallist varase väljalaskega nullkolmest:
Link vanasõidukite registris
Hetkel antud masina akt isegi veel kehtib nii, et paberite järgi on teemaaluse masinaga veel võrdsel pulgal.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
vanapagan - 28-10-2021
Ja see on kunagi saanud musta numbri?
No kurat sellisel juhul löön endaomal kummid täis ja lähen küsin ka.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
zazik - 28-10-2021
(28-10-2021, 18:45 PM)vanapagan Kirjutas: Ja see on kunagi saanud musta numbri?
No kurat sellisel juhul löön endaomal kummid täis ja lähen küsin ka.
10 aastat on möödas musta numbri saamisest. Sellest 10st umbes 7 on ta õues ilmastiku meelevallas seisnud.
Arusaamatuks jääb küll, miks masin niimoodi käest lasti.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
robi - 29-10-2021
See on veel eriti haruldane alguse masin, embleem pagasiluugil teine ja ees pole jahutusribisid põlles.
Täitsa müstika.
RE: Vaz 2103 1974a must number. -
vanapagan - 29-10-2021
Taga embleem on õiga aga jahutusribid on küll kuhugi kadunud. Gaasipedaal peaks ikka põrandast tulema ja istmed ei sobi nagu selle põrandamatiga kokku. Turvavööd ka ei olnud veel 1973 aastal küljes. Aga võibolla musta numbri jaoks polegi see oluline.