(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2021, 22:07 PM ja muutjaks oli CarRestoration.)
Alustaks täitsa algsest. Tegemist siis autoga mis oli garaažis seisnud ligemale 20a. Auto on olnud ühe perekonna omandis. Antud auto on osalenud ka balti keti. Auto viimane ülevaatuse oli 1994 a. Auto praegune omanik õppis selle autoga sõitma ja kuna tegemist on pere reliikviaga, siis tuli selle auto taastamine ette võtta. Esmapilgul tundus auto heas olukorras, sest läbivat roostet justkui ei olnud. Noh see muidugi muutus peale liivapritsi. Lisan ka siis pilte tööde erinevatest etappidest.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2021, 12:35 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Kõnealuse auto algmaterjal tundub heas originaalkonditsioonis olevat, nt. peenete õhuribidega esipõll tundub esmapilgul sirge ja korralik. Seda kasutamata detaili oleks olnud tõenäoliselt võimatu leida.
Rooste kohepealt, et lisaks olemasolevast (läbivast) roostest palju hullem asi võb olla veneaegne tavainimesele tehtud kvaliteediga keretöö, mille tagajärjel plekid, poolraamid, uksed jne. võisid valesti istuma jääda. Sellisest pealtnäha "keevitatud ja tugevast" kerest musta mumbri masina tegemine võib olla palju hullem ja kallim kui läbiroostetanud originaalkere remont.
Piltidel tundub, et käesolev auto on eelpoolkirjeldatud omaaegsest küsitava kvaliteedga kapitaalremondist pääsenud.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2021, 18:37 PM ja muutjaks oli ladamees051.)
[quote='CarRestoration' pid='516641' dateline='1615661828']
Alustaks täitsa algsest. Tegemist siis autoga mis oli garaažis seisnud ligemale 20a. Auto on olnud ühe perekonna omandis. Antud auto on osalenud ka balti keti. Auto viimane ülevaatuse oli 1994 a. Auto praegune omanik õppis selle autoga sõitma ja kuna tegemist on pere reliikviaga, siis tuli selle auto taastamine ette võtta. Esmapilgul tundus auto heas olukorras, sest läbivat roostet justkui ei olnud. Noh see muidugi muutus peale liivapritsi. Lisan ka siis pilte tööde erinevatest etappidest
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2021, 19:33 PM ja muutjaks oli CarRestoration.)
Mõned pildid mis peale pritsi järgi jäi. Nagu ikka tõeline töömaht selgub alles pärast pritsi. Selgus ka tõsiasi, et autot oli juba varasemalt keevitatud. Seda oli ka alguses teada, kuid kui palju seda mitte. Antud isendit polnud kahjuks keegi õlitanud, sellest ka nii suures ulatuses kahjustusi.
Kuna samas töökojas tehakse ka minu autosid, siis nägin selle auto valmimist pea algusest peale ja iga kord, nähes seda töö mahtu, ei jõudnud ära imestada omaniku pühendumist ja valmisolekut selliseks väljaminekuks. Võibolla minul, kes autosid on vahetanud nagu särke pole tekkinud ühegi auto vastu nii nostalgilisi tundeid, et oleks nõus välja käima summasid, mis mitmekordselt ületab antud auto momendi turu väärtust. Midagi pole öelda, perekondliku reliikvia väärtus on paljudel hindamatu. Samas minule 2000.-€ eest oma vanaisa 2107 maha müünud seltsimees ei tundnud mingeid süümepiinu.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2021, 15:30 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Loodame, et käesoleva põhjalikult taastatud auto tulevik saab ilus olema. Vastupidise näitena sõitsin üks hommik just mööda ühest kurvema saatusega musta numbri hallist varase väljalaskega nullkolmest: Link vanasõidukite registris
Hetkel antud masina akt isegi veel kehtib nii, et paberite järgi on teemaaluse masinaga veel võrdsel pulgal.
(28-10-2021, 18:45 PM)vanapagan Kirjutas: Ja see on kunagi saanud musta numbri?
No kurat sellisel juhul löön endaomal kummid täis ja lähen küsin ka.
10 aastat on möödas musta numbri saamisest. Sellest 10st umbes 7 on ta õues ilmastiku meelevallas seisnud.
Arusaamatuks jääb küll, miks masin niimoodi käest lasti.
Taga embleem on õiga aga jahutusribid on küll kuhugi kadunud. Gaasipedaal peaks ikka põrandast tulema ja istmed ei sobi nagu selle põrandamatiga kokku. Turvavööd ka ei olnud veel 1973 aastal küljes. Aga võibolla musta numbri jaoks polegi see oluline.