automoto.ee foorumid
K-175 forssimine - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: K-175 forssimine (/showthread.php?tid=8158)



K-175 forssimine - mikulaine - 22-09-2004

pealkiri peax kõik ytlema.
Oma pilguga vaadates ei saa vist silindri kaant lihvida sest kolb hakkax kohe vastu käima.


RE: K-175 forssimine - isandpauk - 22-09-2004

Kas rahvas ei ole ikka aru saanud, et igasugune \"forssimine\" lühendab masina eluiga mitmeid kordi.

Loe kuni 125 foorumist \"delta/võrri forssimist\". Kui ikka masina p....e tahad keerata, siis kasuta samu nippe, mis need sellid seal.


RE: K-175 forssimine - Kärnataja - 22-09-2004

teah jah kas sel mõtet on. Kui edasi ei lähe ega ta siis ikka ei lähe ka. Kihutamiseks osta lääne ratas.


RE: K-175 forssimine - Romka - 22-09-2004

Loe hoolikalt läbi mu signatuur (kehtib ka mootorrataste puhul)!


RE: K-175 forssimine - tõnn - 25-09-2004

ainus asi mis sääl teha on: uuem väntvõll(voshod), uuem karburaator (voshod või miskit võimsamat), korralik silinder koos kolviga(kui paned peale ainult ühe rõnga siis on kolvi liikumisel takistus väiksem, läheb paremini pöördesse), ülekannet võiks ka veidi näppida ja natuke kanaleid ka lihvida.


RE: K-175 forssimine - mikulaine - 26-09-2004

kolvirõngad
Kui yx jätta mis siis surve astmega juhtub,
tglt on jõud mulle olulisem kui lõppkiirus.
Olen lugenud et mõned panevad just kolmanda juurde(treivad kolvi ja rõngas piale.


RE: K-175 forssimine - tõnn - 27-09-2004

no siis võiksid esimest hammasratast väiksemaks treida ja tagumise veidi suurema teha.


RE: K-175 forssimine - Nurr - 01-10-2004

esiteks... kui üks kolvirõngas ära võtta, siis surveastmega ei juhtu midagi... surveaste on muutumatu suurus... mis aga muutub, on kopressioon, mis on mootori tööks väga vajalik... on olemas jah spets kolvid, millele ongi mõeldud üks rõngas (L-kujuline)... kuid neid kolbe on üsna raske leida...
teiseks... kolmanda kolvirõnga panek on kõige suurem idiootsus... sellega suureneb vaid hõõrdetakistus, mis vähendab mootori võimsust... võib-olla jah mõned idioodid on komanda rõnga juurde pannud ja ütlevad, et jõudu tuleb juude... vast ainult seetõttu, et esimesed kaks rõngast on juba väga kulund...
kolmandaks... uuem väntvõll (voshod)... k-175 on sama väntvõll mis voshodil... vahet pole
neljandaks... kui sa tõesti tahad ainult jõudu juurde, siis piisab jah, kui tagumise hammasratta suurema paned... esimest pole vaja üldse puutuda...

ikkagi olen ma su rattast huvitatud... äkki soovid parem maha müüa?


RE: K-175 forssimine - tsiklivend - 04-10-2004

Soovitan panna peale panoonia karbuss.


RE: K-175 forssimine - karlep - 24-11-2004

mina teeks masina korda ja rohkem põhimõtteliselt ju vaja teha polekski