kenasti taastatud m401 -
TeeTL - 12-01-2005
pole küll spetsialist originaalsust hindama, aga tundub olevat vägagi maitsekas ja põhjalik töö
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Moskvits+401/id=110800
auto näib kohe suurem, efektsusest rääkimata
ei saa võrreldagi näiteks sellisega
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Moskvits+M+400/id=110735
RE: kenasti taastatud m401 -
pppp - 12-01-2005
Velgi vaadates näikse tollel esimesel Opeli sillad all olevat. Ja astmelaudu sedasorti mossedel kah originaalis ei olnud?
Vaeva paistab aga sellega küll nähtud olevat...
RE: kenasti taastatud m401 -
eberhard - 12-01-2005
kylaline Kirjutas:pole küll spetsialist originaalsust hindama, aga tundub olevat vägagi maitsekas ja põhjalik töö
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Moskvits+401/id=110800
auto näib kohe suurem, efektsusest rääkimata
ei saa võrreldagi näiteks sellisega
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Moskvits+M+400/id=110735
Astmelauad käisid Moskvitš 400-l! Muidu tõesti väga hea töö vaid armatuurlauas mõned üleliigsed avad- nähtavasti kunagi lisatud kontrolltulede jäljed. Muide astmelauale käis vist ikka originaalis ka mingi rihveldatud kummimaterjal peale. Veljed tunduvad samuti valed.
RE: RE: kenasti taastatud m401 -
sugraM - 12-01-2005
pppp Kirjutas:Velgi vaadates näikse tollel esimesel Opeli sillad all olevat.
Need Opeli veljed muus osas täpselt samad mosse velgedega, peale nende iluavade
(nn ketas-või kodarvelg).
RE: kenasti taastatud m401 -
tavs - 12-01-2005
ja peale selle veel hindamatu kah
RE: kenasti taastatud m401 -
ints - 12-01-2005
Niipalju aega ja vaeva kulutatud ja siis kogu selle
originaalsuse juurde TOONKILE tagaklaasidel...
RE: RE: kenasti taastatud m401 -
väike-tom - 12-01-2005
Üsna veendunud olen mina, et tehasest ei tulnud astmelaudadega ükski M400/401, kuigi mul endal kaks M400 keret astmelaudadega olemas ja neid teistelgi keredel uuritud. Kõik erinevate lahendustega, aga tundub, et nad olid väga moes.
Aga töö on tõesti korralik ja miks mitte lisada astmelauda, kui ta ka omalajal nii öelda lisana populaarne oli.
Tom.
RE: kenasti taastatud m401 -
vdp - 12-01-2005
Minu meelest 1949 veel M401 ei toodetud? Ja 1,2 liitrine mootor on vist 402-lt pärit.
RE: kenasti taastatud m401 -
paag - 12-01-2005
Kiitus igal juhul meistrimehele et üks kaunitar eestis jälle taastatud!!!
RE: kenasti taastatud m401 -
Pleku - 12-01-2005
Vaadates akut,tundub et on isend on ka 6 voldise süsteemiga
RE: kenasti taastatud m401 -
mossepower - 12-01-2005
Sellise suure töö peale oleks pidanud küll ikka originaali ajama masina. Eriti naljakas tundub mulle see ,et inimene ,kes on seda autot jupp-jupi haaval taastanud ,ei ole jõudnud teadmiseni ,et 1949 aastal toodeti M400-dat ju 401 tehti ju aint 54-56 aastatel. Lisaks veel 1949 oli viimane aasta kui käigukang oli esimesel generatsioonil põrandal, aga kuna see oli väga ebavastupidav siis see pea alati asendati roolihoovastikuga, eriti veél seepärast ,et need autod nii vanad ja tol ajal oli auto kallal nokitsemine väga moes. Oopli veljed ka naq eriti mosse alla ei sobi, 400 ajal olid veljed juba teises stiilis ei olnud nii suuri auke. Aga masinal on ka väga häid külgi nt. on eemaldatud suunatuled.
Astmelaudade kohapealt võiski originaalis nii olla, sest esimestel M400 olid väga omapärased, nt. esimesel M400 mootori generatsioonil ei olnud ju õlipumpa ja sellised kausikesed viskasid õli nukkvõllile nii ,et pool sellest jäi õlitamata
Neid mootoreid loomulikult küll säilinud pole. Minu vanaisa omas 50`ndate keskel sellist ja tema jutu järgi oli see õlipumbata mootor juba 30-40 tuhande kilomeetri pärast läbi, siis oli kuidagi tööle timminud ,et kähku maha müüa.
RE: kenasti taastatud m401 -
Pleku - 12-01-2005
Minu 401 kannab aastaarvu 1953
RE: RE: kenasti taastatud m401 -
väike-tom - 12-01-2005
Pleku Kirjutas:Minu 401 kannab aastaarvu 1953
Veneajal oli mootori number üsna määrava tähtsusega, kui juhtusid mootorit vahetama pidid selle ARK-is registreerima ja teh.passi märgiti kindlasti ära ja kuna M400 ja M401 vahe seisnes laias laastus ainult mootoris ja käigukasti siis uue teh.passi välja kirjutamisel (ost,müük,dok.kaotamine jne.) läks M400 tihtilugu kirja M401-na. Vaadake oma alumiiniumist pirkasid kapoti all, need peaks mingi selguse tooma.
Tom.
RE: kenasti taastatud m401 -
silks - 13-01-2005
Toda Mosset oli au silmitseda suvel jaanipäeva paiku Avinurmes,pütilaata külastades.Käisin kohe tükk aega ümber auto ja ohkisin vaimustusest.Väga kena iludus.Kahjuks polnud omanikku näha,oli ainult paberileht pisukese infoga auto peal rippumas ja nagu alati ei olnud mul fotokat kaasas.