kenasti taastatud m401
#1

pole küll spetsialist originaalsust hindama, aga tundub olevat vägagi maitsekas ja põhjalik töö
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/.../id=110800
auto näib kohe suurem, efektsusest rääkimata Smile
ei saa võrreldagi näiteks sellisega
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/.../id=110735
Vasta
#2

Velgi vaadates näikse tollel esimesel Opeli sillad all olevat. Ja astmelaudu sedasorti mossedel kah originaalis ei olnud?

Vaeva paistab aga sellega küll nähtud olevat...
Vasta
#3

kylaline Kirjutas:pole küll spetsialist originaalsust hindama, aga tundub olevat vägagi maitsekas ja põhjalik töö
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/.../id=110800
auto näib kohe suurem, efektsusest rääkimata Smile
ei saa võrreldagi näiteks sellisega
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/.../id=110735
Astmelauad käisid Moskvitš 400-l! Muidu tõesti väga hea töö vaid armatuurlauas mõned üleliigsed avad- nähtavasti kunagi lisatud kontrolltulede jäljed. Muide astmelauale käis vist ikka originaalis ka mingi rihveldatud kummimaterjal peale. Veljed tunduvad samuti valed.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#4

pppp Kirjutas:Velgi vaadates näikse tollel esimesel Opeli sillad all olevat.
Need Opeli veljed muus osas täpselt samad mosse velgedega, peale nende iluavade
(nn ketas-või kodarvelg).
Vasta
#5

ja peale selle veel hindamatu kah
Vasta
#6

Niipalju aega ja vaeva kulutatud ja siis kogu selle
originaalsuse juurde TOONKILE tagaklaasidel...CoolCoolCool

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#7

Üsna veendunud olen mina, et tehasest ei tulnud astmelaudadega ükski M400/401, kuigi mul endal kaks M400 keret astmelaudadega olemas ja neid teistelgi keredel uuritud. Kõik erinevate lahendustega, aga tundub, et nad olid väga moes.
Aga töö on tõesti korralik ja miks mitte lisada astmelauda, kui ta ka omalajal nii öelda lisana populaarne oli.

Tom.
Vasta
#8

Minu meelest 1949 veel M401 ei toodetud? Ja 1,2 liitrine mootor on vist 402-lt pärit.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#9

Kiitus igal juhul meistrimehele et üks kaunitar eestis jälle taastatud!!!
Vasta
#10

Vaadates akut,tundub et on isend on ka 6 voldise süsteemiga
Vasta
#11

Sellise suure töö peale oleks pidanud küll ikka originaali ajama masina. Eriti naljakas tundub mulle see ,et inimene ,kes on seda autot jupp-jupi haaval taastanud ,ei ole jõudnud teadmiseni ,et 1949 aastal toodeti M400-dat ju 401 tehti ju aint 54-56 aastatel. Lisaks veel 1949 oli viimane aasta kui käigukang oli esimesel generatsioonil põrandal, aga kuna see oli väga ebavastupidav siis see pea alati asendati roolihoovastikuga, eriti veél seepärast ,et need autod nii vanad ja tol ajal oli auto kallal nokitsemine väga moes. Oopli veljed ka naq eriti mosse alla ei sobi, 400 ajal olid veljed juba teises stiilis ei olnud nii suuri auke. Aga masinal on ka väga häid külgi nt. on eemaldatud suunatuled.
Astmelaudade kohapealt võiski originaalis nii olla, sest esimestel M400 olid väga omapärased, nt. esimesel M400 mootori generatsioonil ei olnud ju õlipumpa ja sellised kausikesed viskasid õli nukkvõllile nii ,et pool sellest jäi õlitamataBig Grin Neid mootoreid loomulikult küll säilinud pole. Minu vanaisa omas 50`ndate keskel sellist ja tema jutu järgi oli see õlipumbata mootor juba 30-40 tuhande kilomeetri pärast läbi, siis oli kuidagi tööle timminud ,et kähku maha müüa.
Vasta
#12

Minu 401 kannab aastaarvu 1953
Vasta
#13

Pleku Kirjutas:Minu 401 kannab aastaarvu 1953
Veneajal oli mootori number üsna määrava tähtsusega, kui juhtusid mootorit vahetama pidid selle ARK-is registreerima ja teh.passi märgiti kindlasti ära ja kuna M400 ja M401 vahe seisnes laias laastus ainult mootoris ja käigukasti siis uue teh.passi välja kirjutamisel (ost,müük,dok.kaotamine jne.) läks M400 tihtilugu kirja M401-na. Vaadake oma alumiiniumist pirkasid kapoti all, need peaks mingi selguse tooma.

Tom.
Vasta
#14

Toda Mosset oli au silmitseda suvel jaanipäeva paiku Avinurmes,pütilaata külastades.Käisin kohe tükk aega ümber auto ja ohkisin vaimustusest.Väga kena iludus.Kahjuks polnud omanikku näha,oli ainult paberileht pisukese infoga auto peal rippumas ja nagu alati ei olnud mul fotokat kaasas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne