Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
sel juhul küll, lada nägi välja ikka nägu norm mõõtudes.
ainul korrosiooni ohtlikud kohad pronksi õhukese lehega kaetud. ilma värvi eemaldamata/eemaldumata seda praktiliselt ei tuvastanud.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
Volvo S80 2002a biturbo. Igati kena ja läikima löödud, hele nahk sees ja külmik ja puha. Aga kuna turbod olid otsakorral ning õlikulu suur siis oli intercooleri alumisse otsa puuritud auk ning isepuuriv plekikruvi sisse keeratud. Seda sellejaoks, et vahepeal coolerist õli väljalasta ning see uuesti mootorisse valada.
Postitused: 149
Teemad: 5
Liitus: Jul 2007
Maine:
1
puukolbide jutu jätkuks, olen ise ka sellist asja näinud see oli traktoil td 75 , üks kolb tehtud puust kestis pool päeva,ei olnud mingeid rõngaid ega midagi .
ja maamehed tegid heina rullide masinale (ruloonpress?) ka mingite aeglaselt liikuvate võllide laagrite asemele puust puksid, toorikuks oli õunapuu mis treiti vajalikuks ja keedeti neid junne õli sees. kestis selline lahendus umbes kaks hooaega. on keegi sellist asja veel näinud ?
Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
puust on tehtud ja kohe tehase poolt tankide rattalaagreid (fritsude kätetöö, materialiks raudpuu) ja suuremat sorti laevade sõukruvi laagreid (viimased pidid olema õlipuust ja töötama kaks uhes nii laagri kui simmerlingi asemel)
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?