23-01-2006, 10:31 AM
Volvo 2.8 on jah täielik saast,eelköige siis sellepärast et ta minuteada Renault pärit on.Omal on sellega kogemused olemas ja mitte mingil juhul positiivsed.Probleem on siis ise järgmine,nimelt kaob mingil hetkel ära nukkvöllide ölitus misjärel need kinni jooksevad ja pöhjustavad korraliku segaduse mootori sees.Mineku poolest korras mootor pöhjust vingumiseks ei anna,kummid kuluvad kiiresti.Samas oleks huvitav teada palju ntx 760 Volvosid veel originaalmootoriga ringi vuravad,ma pakun selleks arvuks Eestis alla 5.Ylejäänutel on vigane agregaat ammu vahetatud b200/b230 vastu,mida vöib 2.8 körval surematuks pidada.Sageli ei viitsi inimesed siis ka esivedrusid vahetada ja nii liigub siis ysna palju autosid millel esiots kosmosesse vahib.2.8 vastu räägib siis ilmselt ka see et seda paigaldati ainult (minuteada) 81-84,85? autodele kuna Volvo ei jöudnud enam inimeste kaebusi kuulata.Pean siis silmas 760 mudelit.On veel muidugi olemas 280 Bertone millel kahtlustan sama mootori olevat,kuna see aga haruldane on siis täpsemalt ei ole kursis.Ahjaa,kas ei tarvitatud sama asja ka DeLoreani peal,mis hiilgas oma jöuetuse ja mittevastupidamisega?Jöuetus siis sportauto möttes.Palju häid mötteid...
Karateturbo-kolm purki ja tigu