29-01-2006, 13:01 PM
v-501 mootori kokkupanemine.
29-01-2006, 14:26 PM
Paistab küll tiptop.
30-01-2006, 02:41 AM
Ega sul see keermestatud polt liiga pikk ole? Hambumine ikka toimub?
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
30-01-2006, 11:21 AM
Kas veetava vôlli väiksema hammasratta ja ketihammasrattapoolse laagri vahel rôngas on?
30-01-2006, 12:35 PM
hellrix Kirjutas:Ega sul see keermestatud polt liiga pikk ole? Hambumine ikka toimub?
See polt tundub tõesti liiga pikk olevat.
31-01-2006, 17:32 PM
Arvate, et peaks natuke lühemaks seda poldi lõikama?
31-01-2006, 17:36 PM
künnimees Kirjutas:Kas veetava vôlli väiksema hammasratta ja ketihammasrattapoolse laagri vahel rôngas on?Missugune see rõngas välja näeb ?
01-02-2006, 03:14 AM
Kindlasti.Muidu ei lähe käik sisse.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
01-02-2006, 15:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2006, 15:03 PM ja muutjaks oli künnimees.)
thade11 Kirjutas:künnimees Kirjutas:Kas veetava vôlli väiksema hammasratta ja ketihammasrattapoolse laagri vahel rôngas on?Missugune see rõngas välja näeb ?
Kahjuks ei oska täpselt öelda, oma mootorile tegin rõnga ise. Olin juba karteri pooled kokku, silindri peale ja vedava ketiratta otsa kruvinud, kui avastasin, et viimase veetava võlli siduripoolse otsa laager pole päris pesas (pesa põhjast ~4mm kaugusel). Eks ta originaalis mingi paarimillimeetrise paksusega seib ole.
01-02-2006, 23:22 PM
Huvitav, kui ma oma Stella jaoks mootorit kokku panin siis ei jäänud minu arust mingit loksu ja laagrid läksid kogu täiega pesadesse. Spetsiaalselt logistasin pulgad enne poolte lõpplikku kokkukruvimist üle ja vaatasin et laagrid oleks stopperrõngani pesades, käiguvaheti toimiks. Kardan et sinna ei oleks mingi valemiga seibi mahtunudki.
Samas, see polnud ka V501 vaid S62M... On see mootor siis niivõrd ebatäpselt tehtud või pulgad erinevad?
Samas, see polnud ka V501 vaid S62M... On see mootor siis niivõrd ebatäpselt tehtud või pulgad erinevad?
02-02-2006, 09:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2006, 09:19 AM ja muutjaks oli künnimees.)
Raamatus ,,Мoкики Делта и Карпаты-2" (Tondi motopoes ~85 eek)
leiduval koostejoonisel on selline detail igatahes olemas. Kas viimase
võlli siduripoolses otsas käis lukustusrõngas? Peast ei mäleta, lukustusrõngaid kasutati vist ainult nendes simmerlingidega pesades
(väntvõlli mõlemad otsad, esimese veetava võlli siduripoolne ja viimase
ketirattapoolne ots).
leiduval koostejoonisel on selline detail igatahes olemas. Kas viimase
võlli siduripoolses otsas käis lukustusrõngas? Peast ei mäleta, lukustusrõngaid kasutati vist ainult nendes simmerlingidega pesades
(väntvõlli mõlemad otsad, esimese veetava võlli siduripoolne ja viimase
ketirattapoolne ots).
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne