Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Pildil on Gaz 12 ZIM tagatuli
http://www.album.ee/?o=291832004. Tagatiibade lahtiosandamisel lagunesid ca 50-aastased tulevõru kummist alustihendid armetuteks räbalateks. Nüüd oleks küsimus, millisel Nõukogude sõidukil (mulle tundub, et mingil RAF-il käisid samasugused tagatuled) sellise kroomitud tulevõruga suuna/stopptuld veel kasutati, et leida õige läbimõõduga 98 mm tulevõru alustihend. Vaja on umbes sellist
http://www.album.ee/?o=291832005. nagu oli Moskvitš 408-l.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 5,868
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Jah, vana RAF plus kumera kerega LAZ-i versioonid. Seega saab tihendite leidmine olema suhteliselt keerukas.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Palju tänu vastanutele, kui GAZ 52 tagatulede terasvõru on samuti diameetriga 98 mm siis ehk võiks sobida GAZ 52 detail 14. "Budem iskat!"
Muide, kas vanal RAF-il käisid tõesti küljes GAZ 52 tagatuled ilma kroomümbriseta s.o. mustast plekist stantsitud ümbrisega nagu joonisel positsioon 19?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 5,868
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Ühel kerel, mida ma kunagi nägin (enne 65 toodetud) olid taga nikeldatud suured. Minu omal on pandud mosse 2140 omad (originaalidest vaid augud). 977 DM olid juba vist tõesti pisikesed, veoka tuled.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Aspelund Kirjutas:Ühel kerel, mida ma kunagi nägin (enne 65 toodetud) olid taga nikeldatud suured. Minu omal on pandud mosse 2140 omad (originaalidest vaid augud). 977 DM olid juba vist tõesti pisikesed, veoka tuled.
A.
Kas Sa enda eksemplari teed originaaliks?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
RAF-il siis sellised laternad:
[attachment=23196][attachment=23197]
Kahjuks mitte ZIM-ilikud.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
taruvaras Kirjutas:RAF-il siis sellised laternad:
[attachment=23196][attachment=23197]
Kahjuks mitte ZIM-ilikud.
RAFikutel siin-seal nähtud ZIM tagatule kroomvõrud on siis omaaegne kerge tuuning nagu kroom esitulevõrudega GAZ 69 nn kolhoosiesimehe variant. Kas LAZ-il oli kroomrõngas tuuning või tehasevarustus?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 5,868
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
08-06-2006, 14:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2006, 14:48 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Mu 40 aastase staažiga autoelektrikust esivanema kommentaar: nikeldatud LAZi ja nö veoka tuled on erinevat masti. St nende komponendid (klaas, võru, pesa) ei ole omavahel vahetatavad.
Kiire kaevumine tema poolt ühes teoses andis sellise tulemuse:
Veoka latern kannab markeeringut фП-100/100Б. Eripäraks kahe poldiga korpuse kinnitus, poldid ei ole sümmeetriliselt 180 kraadi tagant, vaid üks neist on nihutatud 10 kraadi 30 minutit.
LAZ-i latern kannab aga tähistust ФП-102/102Б/102В. Neli kinnituspolti, igaüks 90 kraadi tagant. Tähistuse tõlgendus: ilma lisatähiseta värv punane, Б-valge ja В-oranž.
LAZ; PAZ ja ka varajased RAF-id (mudel 977Д ja 977) said teatud aastateni endale just tehasest nikkelvõrudega tuled (varem kasutati RAF-il M-407 omi).
Enda oma puhul on mul veel teema lahtine, enne tuleb mosse omad eest ära korjata.
Asp
eberhard Kirjutas:taruvaras Kirjutas:RAF-il siis sellised laternad:
[attachment=23196][attachment=23197]
Kahjuks mitte ZIM-ilikud.
RAFikutel siin-seal nähtud ZIM tagatule kroomvõrud on siis omaaegne kerge tuuning nagu kroom esitulevõrudega GAZ 69 nn kolhoosiesimehe variant. Kas LAZ-il oli kroomrõngas tuuning või tehasevarustus?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kas Sa lehtkummist ei saa seda alustihendit välja lõigata?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
valdo Kirjutas:Kas Sa lehtkummist ei saa seda alustihendit välja lõigata?
Asenduse saab ka lehtkummist teha, aga välimus jääb kehvake -originaalis on ju nii Pobil, Zimil, Volga M21 (II ja III-s seeria) kui ka teistel toonastel masinatel suunatule alustihend äärikuga/kandiga. Alustihendi ääriku kõrgem serv peab jääma tihedalt suruma vastu tulerõnga külgpinda.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Panen siia illustratsiooniks Zim-i (vasakul)ja Gaz-i (paremal)tulekorpuse pildid.
http://www.album.ee/?o=291870113
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.