08-06-2006, 00:03 AM
tahaks siis minski mootor deltale panna. Aga palju see siis maksab ja kus saab osta. Kas see sobib hästi delta raamile. Ja kas delta või riga summuti sobib sinna.
aitäh
aitäh
ainuke jama on see,et sul peab endal keevitus olema,sest isegi kui raami oled korralikult tugevdanud siis ikka tulevad mõrad raami sisse ning juppe saab ikka korralikult siit Eestist,mul on yks org moskva kaa ja 3varu mootorit
aga noh asjalik masin
mopihuviline Kirjutas:suur tänu.
aga kas see minski mootor on palju suurem ja raskem delta omast ja milline see moskva mootor on ja kas ta on kallim kui minsk
mopihuviline Kirjutas:Ma fotode peal vaatasin ja see moskva mootor ei olegi nii suur. see vist peaks olema v'iksem kui minski oma ja umbes sama suur kui delta oma.
Ja palju need A1 juhiload maksavad
valdo Kirjutas:mopihuviline Kirjutas:Ma fotode peal vaatasin ja see moskva mootor ei olegi nii suur. see vist peaks olema v'iksem kui minski oma ja umbes sama suur kui delta oma.
Ja palju need A1 juhiload maksavad
Juhilube osta ei saa - need ametnikud, kes seda kunagi teha on lasknud, on saanud ebaseadusliku tegevuse eest ammu teenitud karistuse. Igasauguste lubade tegemine eeldab autokoolis käimist (st nii teooria kui ka sõidu õppimist) ning seejärel liiklus- ja teooriaeksami tegemist ARKis.
mopihuviline Kirjutas:no aga see autokoolis käimine, teooria, sõidu õppimine, eksam maksab ka ju raha. Nt.- auto juhiloade tegemiseks läheb tänapäevalkeskmiselt 7000-8000 kr.
Ja palju se Ark-is transpordi legaalseks tegemine maksab
Ega ma tahaks, et kõik oleks seaduse järgi, et see politsei ei hakkaks mölisema, et saaks normaalselt sõita
Mitte et ma kutsuksin üles kedagi järele tegema. Kui tahad tänaval või maanteel sõita, osta ikka vabrikuroller. Aga kui soov suvekodus metsavahel ekstreemi panna ja omaehitatud asjast rõõmu tunda, siis miks mitte. Aga tegemist on küllaga. Mina ehitasin terve talve. Küll mulle räägiti ka, et ei pea raam ega rattad vastu ja kiige läheb kohe sõlme ja pidurid ei pea jne. See on teoreetikute jutt, kes pole ise midagi ehitanud!
Aasta võis olla 1990. Tee oli mõõdukalt libe. Hämmastas ratta stabiilsus ja teelpüsivus. Oli ta ju nüüd raskem ja raskuskese madalamal. Paksus lumes läks ka üsna eduliselt edasi. Kodus ehitasin edasi ja viimistlesin kevadeni.
Karbuss tundus malts või ei osanud mina seda korralikult reguleerida. Gaasi põhja keerates jäi mootor nälga, hakkas vahele jätma ja kiirus langes umbes 60 kmh-ni. Gaasi tasapisi järele andes sai välja otsitud "magus" koht ja siis lippas 80-85 kmh. Oleks rohkem viitsimist olnud, oleks 100 ka kätte saanud. Tugeva vastutuulega ei jõudnud 4. käiguga korralikult minna, kiirus vajus 60 peale. Sõitsin mingi paar aastat niisama ringi. Ei läinud raam kõveraks, ei kukkunud kodarad välja, ei öelnud pidurid üles, ei sõitnud ennast surnuks, nagu mind kõik hirmutasid. Tehnika toimis laitmatult. Korra unustasin 3. käigu sisse ja imestasin kohalt võttes, miks pill nii uimane on! 
Täisgaasiga olid hääled õige jämedad. Paar korda juhtus, et tasakesi ringi kruiisides tahtis mõni võrrimees võidu sõita. Noh, ega ma kade olnud.
Tore oli vaadata, kuidas võrrimees lenksu peal kõhuli oli ja elu eest gaasi väänas. Mina sõitsin kõrval, kuni tüdinesin ja käiku vahetades minema kadusin.