Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
et juhtus sihike asi et sidur ei lahutanud enam ja selgus et kettalt olid need vedrud vehkat teinud ja igale poole vahele roninud..
kuna kate veel korralik , siis keevitasime ketta selle sydamiku k6vasti kinni ja asi vask?
aga milleks need vedrud kasulikud on? leevendavad väänet

???
aga igax juhuks kysin et mis nyyd peaks juhtuma ? ega see kastile(ntx otsalaagrile viga ei tee?)
Pole midagi targemat teha
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Otseselt midagi hullu ei juhtu, aga jõuülekande koormus suureneb ning sõit läheb ka ebamugavamaks. Targem on asi ikka korda teha.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Lihtsalt mugava sõidu ja jõuülekande pikaealise kasutamise nimel tuleb Sul hoolikamalt käiguvahetusi teha. Soovitavalt näiteks täpselt ajastatud vahegaasi ja -siduriga, vältides valesid pöörete ajastusi ja tõukelist koormust.
Muide - kõikidel siduriketastel pole sugugi vedrusid. GAZ-51 on nt ilma. Ja me vast kõik teame, kuidas käib seal käiguvahetusprotseduur ja milline on sõidumugavus. Seal muidugi pole, tõsi küll, käigukastil ka sünkronisaatoreid ega mitte isegi kerglülitusmuhve...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel