21-08-2007, 21:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2007, 22:57 PM ja muutjaks oli siimlane.)
Tere
On aeg teha uus teema minu üherattalise käru tehasekonditsiooni viimisest. Tegu on siis Ungaris valmistatud mootorrattakäruga. Idee selle asjanduse ostmiseks tekkis umbes samal ajal kui hakkasin taastama oma T1-te. Siis silmasin esimest korda sinna külge haagitud käru ja sellest momendist olen ungari veebisaitidel kolanud ja otsinud eksemplari mida tasub taastada. Kolmveerand aasta jooksul on neid müügis olnud kuskil 8 ringis. Üleüldse on neid toodetud 2-3 tuhande kandis aastated 1967-1969. 1969 toodeti neid üksikud ja need on väga haruldased. Motorkuli käru on olemas kahte tüüpi vedrustusega(mudelitähis vastavalt FV60 ja FV60T) kus T tähistab teleskoopvedrustust. Allpool on pildid nii tavalisest(st. vedrustuse osa täidavad 4 kummisektorit) kui amortidega versioonist.
Minu esimeseks katsumuseks saab olema ARK. Kuna minule teadaolevalt neid eestis ei ole(100% kindel ei saa kunagi olla) siis karta on, et tuleb rohkem vaeva näha. Õnneks on olemas uued ungari dokumendid koos euronumbrite ja ostu-müügilepinguga, niiet loodan pääseda paari nädalaga
Käru ise on praktiliselt 100% komplektne, ainus asi mis puudub on lukukate. See õnnestus mul puhta juhuse tõttu leida. Praegu ootab see eestimaale saatmist. Ise näeb see välja selline:
Väike pildiseeria on näha aadressil http://www.zone.ee/pannonia1962/MotorkuliFV60/
On aeg teha uus teema minu üherattalise käru tehasekonditsiooni viimisest. Tegu on siis Ungaris valmistatud mootorrattakäruga. Idee selle asjanduse ostmiseks tekkis umbes samal ajal kui hakkasin taastama oma T1-te. Siis silmasin esimest korda sinna külge haagitud käru ja sellest momendist olen ungari veebisaitidel kolanud ja otsinud eksemplari mida tasub taastada. Kolmveerand aasta jooksul on neid müügis olnud kuskil 8 ringis. Üleüldse on neid toodetud 2-3 tuhande kandis aastated 1967-1969. 1969 toodeti neid üksikud ja need on väga haruldased. Motorkuli käru on olemas kahte tüüpi vedrustusega(mudelitähis vastavalt FV60 ja FV60T) kus T tähistab teleskoopvedrustust. Allpool on pildid nii tavalisest(st. vedrustuse osa täidavad 4 kummisektorit) kui amortidega versioonist.
Minu esimeseks katsumuseks saab olema ARK. Kuna minule teadaolevalt neid eestis ei ole(100% kindel ei saa kunagi olla) siis karta on, et tuleb rohkem vaeva näha. Õnneks on olemas uued ungari dokumendid koos euronumbrite ja ostu-müügilepinguga, niiet loodan pääseda paari nädalaga

Käru ise on praktiliselt 100% komplektne, ainus asi mis puudub on lukukate. See õnnestus mul puhta juhuse tõttu leida. Praegu ootab see eestimaale saatmist. Ise näeb see välja selline:
Väike pildiseeria on näha aadressil http://www.zone.ee/pannonia1962/MotorkuliFV60/
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967