27-11-2007, 20:04 PM
Tegemist V kujulkise kompressori vändaga (VKM592)
Kas on kuidagi võimalik kahjustatud pind taastada? Ainult lihvida ei saa, sest keps istub vända kaelal nõellaagril.
Või polegi mõtet, samamoodi kokku ja kestab kaua kestab?
Lahti sai võetud sellepärast, et teisel pildil näha olev polt oli lahti logisenud. Polt hoiab vänta elektrimootori otsas kinni.
Kompressoril muidu silindrite pinnad head, ja klapid tundusid ka korras olema. Varuosa müüat ma Eestist ei leidnud ja mudel kindlasti tootmisest maas juba. Mootoril on aastarv 1996.
![[Pilt: 1.jpg]](http://yes.planet.ee/vv/1.jpg)
Kas on kuidagi võimalik kahjustatud pind taastada? Ainult lihvida ei saa, sest keps istub vända kaelal nõellaagril.
Või polegi mõtet, samamoodi kokku ja kestab kaua kestab?
Lahti sai võetud sellepärast, et teisel pildil näha olev polt oli lahti logisenud. Polt hoiab vänta elektrimootori otsas kinni.
Kompressoril muidu silindrite pinnad head, ja klapid tundusid ka korras olema. Varuosa müüat ma Eestist ei leidnud ja mudel kindlasti tootmisest maas juba. Mootoril on aastarv 1996.
![[Pilt: 1.jpg]](http://yes.planet.ee/vv/1.jpg)
Ostan "Sääreväristaja"

ja sellel poldid aegajalt ülepingutada, siis ei näri ehk ka vändatappi nii usinalt ära!
, tuleks lihvida ja lõpptulemusena tuleks ta jällegi kõvaks saada nagu Dad kirjutas, tsementeerida ja karastada kõrgsagedus/pindkarastusega. Üldiselt paras jama ja $. Pind paistab üsna sisse söönud, tsementeerimise/karastamise järgi jälle vaja veidi üle lihvida, jällegi veidi materjali kaob. Puksi pealepanek ka kahtlane äri, pealekeevitamine jms ka. Võibolla tõesti lihtsam teha uus väntvõll algusest peale, kõigeparem kui saaks aretada sinna mõne "sarnase " võlli , kui seda tüüpi enam ei tehta, siis ehk mõnda muud tüüpi sarmast asja?