Postitused: 1,217
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Kontaktid puhastasin ära aga ei mingit tolku, väga vanad või kulunud nad ka pole, on vast kuskil 7000-8000 km peal olnud. Jagaja sees kõik jubinad kenasti kinni, kontaktivahe ka OK. Aga põhjalikuma uurimise käigus märkasin, et säde oleks nagu nõrgavõitu. Peaks teine ikka parajalt mõnusa prõksuga küünlajuhtmest vastu keret tulema, aga tundus kuidagi selline hädine. Igaks juhuks vedasin otsejuhtme aku + klemmilt süütepooli + klemmi külge, ei midagi. Seega langeb kahtlus praegu süütepooli (ka see sai muidu ära puhastatud) peale ja järgmisena ongi plaanis see mõnes autoelektriku töökojas lasta stendis ära katsetada. Mingi kurat-teab-kust-saadud poolpidune süütepool peaks küll kuskil keldris vedelema, aga kes sellegi korrasolekut täpselt teab.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Kui ikka üksikuid töötakte kah sekka kuulda on, nagu sa esimeses postituses mainisid, siis või probleem ikkagi toitesüsteemis peituda...
Kas keegi sind käima vedada ei saa. Kui siis kah eluvaim massinale sisse ei tule, siis tuleb karburaator atomiseerida, jne...
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Mossemees Kirjutas:Aga põhjalikuma uurimise käigus märkasin, et säde oleks nagu nõrgavõitu. Peaks teine ikka parajalt mõnusa prõksuga küünlajuhtmest vastu keret tulema, aga tundus kuidagi selline hädine.
Sinu jutust nagu selgub, et vaatasid sädet küünlajuhtmest. Kas süütepooli kõrgepingejuhtmest ka vaatasid? Kui sealt tuleb normaalne säde, siis viga kuskil jagajakaanes või söepulgas.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 1,217
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Jagaja kaas, tuli meelde, sai ka mingi aasta tagasi uue vastu vahetatud. Täna ühe asjatundlikuma inimesega uurisime, säde küünlajuhtmetest OK, benssu tuleb peale... Ei osanud too inimene ka seepeale midagi arvata. Enam ei "luba" ka, ainult karpasse lööb aeg-ajalt tagasi. Üks vanakooli-žigulimees pakkus, et mõni jagaja varre tihvt äkki puruks ja süüde seega "nihkes" (s.t mõnes vales asendis kinni kiilunud), kuigi rootor käib ringi, või jagaja nuudid maas... No sai siis kahekesi ka nii tehtud, et üks andis starterit, teine keeras tasakesi jagajat... Sittagi... Või juhtus siis tõesti ketipingutusvärgiga midagi, et kett viskas kuidagi üle hamba?
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,217
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Süütepool sai ka uus pandud (miskipärast ei õnnestu eelmisele postitusele seda lisada).
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Kui karpasse peksab, siis vast süütemomendi viga. Otsi kontrollamp ja vänt välja ning proovi süütemoment järgi...
Postitused: 1,217
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Noh, anyway, miski sitem variant näikse siin olevat. Katsub selle õnnetu aparaadi peale jõulu nööri otsa võtta ja kuskile töökotta vedada. Ise juba ära proovinud kõik, mida igalpool vastavas kirjanduses soovitatud ja rohkemgi veel, ent tulemust pole. Ja ma tõesti ei hakka vist talvistes tingimustes ilma kanalita 5-kordse maja ees parkimisplatsil mootorit laiali lammutama...
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,270
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
39
Katsu kindlaks teha siis, kas kett on õigesti. Mul ühel sõbral on alatine jama, et ketileevendi annab järele, aga samas tal ei teki see nii järsku ka. Ja kui see on Sigulli mootori, süüde on olemas ja õige, nukkvõll on õiges asendis, bena tuleb piisavalt (aga mitte liiga palju) peale, kompressioon on enam-vähem olemas ning mootor koos ei ole, siis see aparaat PEAB käima minema, kurat küll!
See tekitab vähemalt minus sellist sportlikku hasarti, sest ei ole mina näinud Sigulli, mis ei lähe käima, sest "aju annab veateadet ja ei lase käivitada".
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Veidi teemast körvale. Kuulsin praktikal olles, et tööandja vend pani talvel -15c Nissani mootori kokku. Ning hiljem läks tagasi sinna kust ta viimase mootori oli saanud ja oli öelnud:"Mootorist on osad juppid puudu."(esimene poolik mootor oli koos masinaga saadud. Jutt on, siis 127Kw Bluebirdi mootorist.) Enam pole seal kohas käinud ega oska öelda kas see masin alles on.
Postitused: 1,217
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
24-12-2007, 14:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2007, 14:53 PM ja muutjaks oli
Mossemees.)
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kui see kompressioon on Itaalia kommunisti Togliatti aegne, siis igaks juhuks kontrolli ikka ,,parim enne,,. Soodsates tingimustes ta võib päris kaua muidugi säilida. Edu!
Postitused: 1,217
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Kondekas sai esimesena ära vahetatud. Tulemus - 0 (ümmargune null). Loodetavasti selgub homme Tõe Hetk.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,217
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Ja Tõe Hetk selgus: jagaja oli lühises. Sellepärast tunduski, et vahepeal säde nagu nadivõitu, vahepeal nagu oleks OK... Sai täies tükis uus jagaja pandud ja läks käima küll. Järgmisena tuleb ilmselt mingil ajal ette võtta õlipumba vahetus, sest paistab, et ka õlipumba klapp pole enam esimeses nooruses. Ehk teisisõnu - auto oli mul seisnud 2 nädalat ja kui nüüd käima läks, tegi mootor algul sihukest kolinat, et hirm hakkas. Algul sai arvatud, et mõni nookur pooleks või midagi hullematki, sai klapikambri kaas maha võetud, seal all kõik OK, kett ka pingul... Proovisime uuesti, läks käima, kolises kah, aga kolin jäi järjest väiksemaks ja lõpuks kadus. Ilmselt oli selle 2 nädalaga lihtsalt õli alla vajunud ja ei jõudnud kohe esimese matsuga igale poole sinna, kuhu vaja.
Igatahes aitäh kõigile, kes viitsisid vastata!
Puruks ja pool pööret tagasi!