Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Siduritrossi leiad "Waltri"ärist KArja tänaval. Ratas on väga ilus. Kas Sinul oli olemas korvi tuuleklaasi vorm? Kellegagi sai kunagi sellest räägitud, kuid meelest läinud see - omal ikka seisab see külkaga Jawa projekt(ratta raam värvitud, korviraam liivapritsitud ning enamus juppe olemas) aja ja viitsimise taga - sai K-750M ära lõpetatud ning nüüd võiks uuesti jawaga tegeleda.
Mul muidu peaks olema korvitiibasid mitu tk milledest mõnel olid ka tuled küljes, mälu järgi oli kahte tüüpi neid - peab vaatama.
Ats.[/align]
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
10-06-2010, 13:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2010, 13:02 PM ja muutjaks oli
error.)
Nii reedel siis lähen siduritrossi järgi, aga oleks väga tänulik kui sa vaataks kas sul on korvile esimest tuld või ainult isegi esimest tuleklaasi.
Ja korvi klaasile mul vormi ei ole, klaas on täiesti originaal veel.
Ja mul ka järgmine masin ootab juba, dnepr ja samuti külgkorviga, hetkel ei tea ainult veel mis aastakäik see on ja mis vead on.
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Nii
Kevad tuleb ja oleks vaja jawa jälle liikuma ajada. Aga on üks jama. Suvel sõites nii kui mootor kuumaks läks ja pikalt sõita sai viskas parema püti tagant ära, peale jahtumist jälle töötas. Oskab keegi nõu anda mis viga.
Ise arvan et üks kondensaatoritest läbi. Selle parempoolse püti süütepooli kärsatas ka suvel millegipärast läbi. Tahaks võtta aprilli lõpus ette sõidu pärnumaalt Tartusse ja tahaks et masin töötaks ilusti, ning pärnusse hooaja avamisele võiks ka minna.
Ootan teie arvamusi mis võib viga olla.
Martin
Postitused: 101
Teemad: 27
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Kuumenedes võivad lolli mängida ikkagi süütepoolid.Neid liigselt koormavad
takistid ,mis asuvad tänapäevastes küünaldes ja vanemates küünlapiipudes.
Mina olen piibus asuva takisti asendanud metallist sarnase pulgaga.Muidugi
sa võiksid enne mõõta, kas piibus on üldse takisti.
Laadimist saad mõõta analoog testriga(seieriga)aku klemmidelt.See peaks olema keskmistel
ja täis pööretel 6.6-7.2V.Kui sul see nii ei ole ja kontaktid on puhastatud siis
reguleerimisest siin kirjutada oleks päris raske.
Kõike mida teed,tee hästi!
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Eks tuleb siis ilusamaid ilmasi oodata ja ratas käima ajada. Täna korra tõstsin katet, päris hea oli üle pika aja vaadata.
Ja selline küsimus, et kas see süütepooli probleem laheneks siis kui ma paneksin elektronsüüte?
Martin
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
Minulgi oli samade tundemärkide korral süüdlaseks süütepool. Isegi 2 korda on nii juhtunud. Masinaks küll Jupiter, aga tendents sama.
Ära selle totaalse ümbertegemisega veel kiirusta. Teinekord on viga lihtne. Mina vahetaks omavahel süütepoolid ära alustuseks ja kui see ei aita, siis vahetaks ükshaaval järgmisi detaile omavahel (küünlad, piibud, kondekas jne). Ära Sa ainult mitut muudatust korraga tee, ike ükshaaval. Küll see vigane koht niimoodi välja tuleb.
Selline mõte tekkis ka veel, et tasuks uurida kontaktide juures kõikvõimalikke seibe ja pukse. Teinekord satub nt metallseib sinna, kuhu ei tohiks. Või on mõni väiksem pragu sees. Selliste osaliste lühistega kipubki just süütepool lõpuks tunda andma.