Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Vingumisest on asi kaugel.
Eraldi võttes oleks sellised mahalaadimismeetodid üsna normaalsed nähtused, aga kollaaþ kaheksast variatsioonist omandab hoopis uue tähenduse.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Samas, teise külje pealt vaadatuna hea mõte, võid vastu võtta ükstapuha mis vilja täis veoki. Kasvõi Zubrjonoki käruga Moskvitði
Nõukogude reaalsuses pigem oleks sõdurid, töölised kesiganes üle porte tavaveokitest labidatega seda vilja maha lükanud kui ainult kalluritega vilja veetud.
See auto kummuli keeramine pole ka paha mõte tglt, eriti kui kanalit pole. Tööasend pigem paremgi, ei pea käsi üleval hoidma koguaeg. Minu meelest pole mitte need leiutised kreisid vaid pigem olud mistõttu neid asju leiutada oli vaja.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Üldiselt usun,et olukord oli järgmine: anti suvalisele insenerile ülesandeks lahendada probleem kuidas vilja/puistematerjali võimalikult efektiivselt teisaldada/mahalaadida.
Ehk kui hakata kaaluma läbi võimalusi kuidas käituda jõuamegi kokkuvõtteks väga imelike tulemusteni. Muidugi KÕIGE asjalikum oleks toota kallutatava kastiga autosid/kärusid kuid ega siis suvaline insener saanud TERVET NSV Liidu autotööstust ümberkorraldada. Ehk ta pidi äärmiselt "kitsas koridoris" tegutsema.
Postitused: 46
Teemad: 0
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Olen kuulnud, et esimesed N aegsed isekallutajad ei kallutanud mitte hüdraulika abil, vaid koorma oma raskusega. Tuli vaid vabastada lukustus ning tarvitada veidi lihase jõudu. Äkki keegi teab täpsemalt kirjutada.
Postitused: 46
Teemad: 0
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
15-10-2008, 23:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2008, 23:39 PM ja muutjaks oli
marts777.)
Tänud! Paistab, et oli täitsa toimiv mudel.Tea kuidas kast ka tagasi saadi, mingit vints mehhanismi nagu polnud joonistel näha?
Postitused: 584
Teemad: 72
Liitus: May 2003
Maine:
2
Mõned päevad tagasi oli Discovery-s saade "How It's Make" vms. Seal oli juttu suhkru tootmisest roostikust. Ja näidati USA tootmist, kus oli täpselt samasugune auto kallutus süsteem kasutusel. See siis kaasajal. Suured poolhagisega veokid sõitsid mingi transportöriga kanali kõrvale, kus neid üles kallutati 45-kraadis nurga alla. Kogu protseduur tühjendamiseks võttis 4 minutit aega. Põhjnduseks oli see, et muidu seda poolhaagist kallutada ei saa, ja muude mehanismide/inimeste abiga võtab see tunduvalt rohkem aega.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
ja samas kui sul on olemas kallutav platform siis isekallutaja puhul lihtsalt ei kasuta seda.
Postitused: 4,169
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Style'i jutule lisaks, et samasugune terve autorongi kallutamine on väga popp kogu maailmas prügimajanduses. Suurte kaalude puhul on vajalik kallutusmehhanism koos raamiga liiga raske, kui ta on piisavalt tugev ja ohutu.
NLiidu aegadel oli neid aga vaja ajaks, kui viljakoristus oli täies hoos ja väikeste punkritega kombainide alt tuli kogu aeg kogu olemasoleva tehnikaga vilja ära vedada. Siis läksid käiku kõik veoautod - kallurid, ported ja trakatsid.
Veel oli selline süsteem hea ja ohutu märja rohu ehk haljasmassi vedamisel. Ise mitmeid kordi autos olnud ja omaalgatuslikult gazooni esiaknast tähetarka mänginud, kui haljas kasti kinni jäi ja nina taevasse keeras. Tihtilugu lõppes see kõvera raamiga... Eriti ohtlik oli siloaukudesse kallamine, sitemal juhul võisid kägraskaela alla kukkuda. Kallutusplatrformi küljes on aga auto kinni ja koormust auto raamile samahästi kui ei ole. Ehk nende puhul pole jutt mitte üldse saamatuses kallureid ehitada vaid reaalses ohutuses ja säästlikuses koos praktilisusega.
Pärit on aga see tehnika hoopis raudteelt. Kallavaid või alt puistavaid vaguneid on ülivähe ja needki peamiselt raudteetammide ehitamiseks. Puistekaupa ehk sütt, kruusa, liiva etc veetakse tavaliste kastvagunitega ja neid tühjendatakse justnimelt kummuli keeramisega. Seda küll tohututes tehastes ja laadimisjaamades, mitte igal pool.