01-09-2008, 15:49 PM
Tervist!
Kuna suvel õnnestus saada üks väga hästi säilinud 353 (kunagi panen päris pildid ka üles ja seletan ära ka endale üllatusena tulnud olulised raami erinevused 559 ja 360 omadega) raam ja nüüd läbi õnneliku juhuse ka töökorras 250 cm3 mootor sinna peale + muidugi mõista ka muu "nänn" siis oleks paslik moment esitada teadmameestele mõned küsimused (millele google pildiotsing vastust ei pakkunud)
1) millised küljekarbid 61 aastal õigemad on, kas lukkudega või kroomitud nuppudega?
2) kas bensupaagil on keskel sellel aastal veel see kolakas ampermeetriga või on sile paak. guugeldamine andis vastakaid näiteid..
3) kas on võimalik, et istuvad külge 360 küljeplekid? vasak plekk olemas samast prügilast, kannab sisselöödud numbrit 350 ja sobib. Seda ma tean, et sellel aastal sadula lukku polnud- auk on väiksem kus siis lukustus paikneb. Aga parem, kas parem plekk on mõõtmetelt sama- 360-l ainult siis selle külgkorvi auguga? augu saab ju sulgeda viisakalt.
4)piduripedaal peaks olema vist "kärniline" mitte "triipudega"?
Ühesõnaga: plaanis on siis kuskil järgmise aasta juuniks kokku saada Jawa 353-250cm3. Nii, et kui kellegil on mingeid häid linke piltidest, tehnilisest kirjandusest ja nii siis palun siia ka need!
P.S. kui kellegil on säänne karburaatori kate üle siis võiks märku anda. äkki saab kaupa. see on mul puudu ilmselt ühena vähestest asjadest. Neid juppe saanud kokku vedada nüüd suvega ikka juba kuskil 3-4 ratta jagu. Kunagi oleks plaanis kokku panna kõik mudelipõlvkonnad nendest 353 ja 354 kuni siis 559 ja 360ni. Alustaks aga sellest.
Järgmine aasta tahaks Saaremaa tripi teha 250cm3-sega. see aasta tegin tuuri ära 360-ga aastast 68
Kuna suvel õnnestus saada üks väga hästi säilinud 353 (kunagi panen päris pildid ka üles ja seletan ära ka endale üllatusena tulnud olulised raami erinevused 559 ja 360 omadega) raam ja nüüd läbi õnneliku juhuse ka töökorras 250 cm3 mootor sinna peale + muidugi mõista ka muu "nänn" siis oleks paslik moment esitada teadmameestele mõned küsimused (millele google pildiotsing vastust ei pakkunud)
1) millised küljekarbid 61 aastal õigemad on, kas lukkudega või kroomitud nuppudega?
2) kas bensupaagil on keskel sellel aastal veel see kolakas ampermeetriga või on sile paak. guugeldamine andis vastakaid näiteid..
3) kas on võimalik, et istuvad külge 360 küljeplekid? vasak plekk olemas samast prügilast, kannab sisselöödud numbrit 350 ja sobib. Seda ma tean, et sellel aastal sadula lukku polnud- auk on väiksem kus siis lukustus paikneb. Aga parem, kas parem plekk on mõõtmetelt sama- 360-l ainult siis selle külgkorvi auguga? augu saab ju sulgeda viisakalt.
4)piduripedaal peaks olema vist "kärniline" mitte "triipudega"?
Ühesõnaga: plaanis on siis kuskil järgmise aasta juuniks kokku saada Jawa 353-250cm3. Nii, et kui kellegil on mingeid häid linke piltidest, tehnilisest kirjandusest ja nii siis palun siia ka need!
P.S. kui kellegil on säänne karburaatori kate üle siis võiks märku anda. äkki saab kaupa. see on mul puudu ilmselt ühena vähestest asjadest. Neid juppe saanud kokku vedada nüüd suvega ikka juba kuskil 3-4 ratta jagu. Kunagi oleks plaanis kokku panna kõik mudelipõlvkonnad nendest 353 ja 354 kuni siis 559 ja 360ni. Alustaks aga sellest.
Järgmine aasta tahaks Saaremaa tripi teha 250cm3-sega. see aasta tegin tuuri ära 360-ga aastast 68